![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog eens intijpen, voor alle zekerheid...
Art. 19. Een ieder heeft recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en, zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden. Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, bron: http://www.antiracisme.be/nl/kader_nl.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Parlementslid
|
![]() Tis een belachelijke wet, voor deze tijd dan toch, maar ja, het is niet slim om deze wet te overtreden.
Wat voor een nut heeft deze wet eigenlijk nog? Ik zou wel eens de meningen van anderen willen horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ter info: ten tijde van Galileo, was de idee dat de aarde rond de zon draaide eveneens dom en verwerpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan moet ik u hier ongelijk geven. Hier een uiteenzetting van 'Het moderne beeld van wetenschap' door Jean Paul van Bendegem, Tot in der eindigheid, Uitgeverij Hadewijck, p. 29
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag dat aan al die politici die dergelijke wet unaniem goedkeurden. Vraag ook eens hoeveel er die wet in hun verkiezingspropaganda aankondigden als hun betrachting.
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zijn die slachtoffers het gevolg van een systematische uitroeiing? Ik weet het niet? De wet verplicht mij dit aan te nemen voor waarheid! Ik zal de wet toepassen, maar als vrij mens is dit iets waarmee ik problemen heb. Ik heb recht op waarheid en onderzoek naar waarheid. En als ik merk dat me ons probeert een schuldcomplex toe te schrijven, dan moet ik het recht hebben mij daarover te documenteren en waarom dit zo is. Merk op dat die bewuste wet assymetrisch is. Ik mag zonder problemen verklaren dat er 24 miljoen joden gestorven zijn (Wiesental), maar mag zeker niet onder de 6 miljoen komen (een heilig getal?) Tenslotte uw opmerking over Galileo is naast de kwestie. Galileo werd veroordeeld voor het uiten van zijn mening! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat erom of men al dan niet ontkent dat er een genocide plaatsgevonden heeft, m.a.w. een gerichte, door de overheid gestuurde, poging om een bepaalde etnische groep uit te roeien. En dat is in het geval van de Joden het geval geweest (net zoals voor bv de Armeniërs in WOI). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
De rest is lulkoek.
![]() |
![]() |
#538 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het eerst de vraag beantwoordt: Vraag 1: aan Vlaamsblok: "Waarom keurden jullie selectieve censuurwetten goed om er nadien tegen te fulmineren op het moment dat jullie er zelf slachtoffer van worden? Vraag 2: aan thePiano: "Waarop baseer jij je om revisionistische en negationistische literatuur als 'ranzig' te betitelen? Ik aanvaard weddenschappen tot 500 Euro
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
|
![]() Welles - Nietes ... Ik ga slapen.
|
![]() |
![]() |