![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me wel inbeelden dat er scholen zijn die beweren dat ze zeker niet uitsluitend halal serveren in hun kantine,
maar wel zo handig zijn om er bij te zeggen, bijvoorbeeld, "maar nooit varkenvlees". Zoals je op vliegtuigen ook kunt kiezen. Tussen beef, chicken of veggie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() Goed dan, ze zijn extreem rechts, facisten... en wat doen ze dan bij de CD&V, bij de Spa en bij andere zogenaamde Vlaamse anti-fracistische en anti-exteem rechtse partijen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dus morgen Erdogan eist dat de Turken de koran moeten volgen zullen die zogenaamde seculieren dat hier ook eisen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh als je het hen openlijk vraagt, natuurlijk hebben ze niets tegen de Vlamingen; enfin toch de goede Vlamingen die braaf met de francofone hegemonie instemmen... Maar oh wee als je het laagje vernis eraf haalt of op momenten dat ze zich onbezonnen verspreken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() Wordt er in la Belgique gefocust op het moslimgevaar, na de aanslagen die we al gekend hebben???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met dat hersenloos getrol.
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een klasgenote van mij woont al 30 jaar in Parijs, haar dochter spreekt voortreffelijk nederlands. Omdat haar moeder haar dat leerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik al idolen zou hebben, situeren die zich bij jazz-muzikanten.
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snoer niemands mond, ik zeg gewoon dat hij hele leugens en halve waarheden vertelt, ook bekend als "getrol".
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zeggen de politiek correcte politici dan wij, de gemeenschap dus, meer moeten inzetten op de taalachterstand van allochtone kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |