![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Ik zie die nog vluchten met die kat, onderduiken. En dan gans VTM land die haar gaat steunen en een benefiet organiseren om de dwangsommen te betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crowdfunding. Dan kunnen de klagers & zagers van de emo-brigade hier direct het gewicht van hun engagement in geld uitdrukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Minister
|
![]() belachelijke discussie!!!! in Engeland gaan alle dieren eerst maanden in Quarantaine voor ze het land effectief binnen mogen. Iedereen weet dat en niemand zeurd er over!
Steeds weerkeren probleem hier is dat egoïstisch persoonlijk gedrag. ik, ik, ik, en de rest kan stikke. Poes moet in Quarantaine punt uit. Poes moet niet perse dood als blijkt dat na de Quarantaine periode dat dier geen gevaar vorm voor onze maatschappij. Alleen is de vrees voor hondsdolheid gegrond omdat de poes uit een regio komt met veel hondsdolheid. en hondsdolheid bijna niet op te speuren is .....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 mei 2020 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat het nog tot eind mei moet duren, maar daarna kan men vermoedelijk snel die kat opruimen zodat het probleem opgelost is. Waarna de bevoegde diensten wekenlang werk gaan hebben om iedereen in kaart te brengen die in contact is gekomen met dat wicht en haar entourage om die allemaal gedwongen te vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spherelike
Ik kan je bericht niet quoten, maar: Interessante toelichting, waarvoor dank.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 mei 2020 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het aan mij lag: de kat was al ingeslapen.
Maar nu ze gaat onderduiken, zou het wel eens kunnen dat ze naar Spanje (niet Catalonië) zal verhuizen ... dan kan Madrid zich op ons wreken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat katje is heilig net als ons varkenshaasje ![]() Hoeveel lieve diertjes hebben we vandaag weer op de BBQ gelegd en in onze pensen geslagen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2020 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Europees Commissaris
|
![]() Minister Ducarme verdedigde zijn diensten en geeft Weyts een antwoord.
https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...urce=standaard
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 17 mei 2020 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel dieren gaan er morgen weer worden gedood na een ellendig leven ? Ga maar eens kijken bij uw slager en Renmans....Vraag me af of al die mensen morgen hun salami of gehaktballen gaan laten liggen voor wat ze zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn schapen in de kudde. Zo dom als het achterste van een varken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20110207_138 Zelfde insteek.
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon.....er moet toch nog altijd spek op ons bord. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2020 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afmaken omdat het nu eenmaal zo in de regeltjes staat, zonder enige vorm van nuance of gevoel voor rede, daar heb ik echter wel een probleem mee. |
|
![]() |
![]() |