![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen zeggen: "als ik het begrijp wil jij een stuk taart eten terwijl er ginder arme negerkes sterven van honger !". Welja. Er is geen reden om mijn taart (luxe) af te nemen omdat ergens anders ene sterft van honger (ernstig probleem). Als ik toevallig de chance heb om wat luxe te hebben, en die andere niet, dan is dat zo, en maar goed ook he. Dat anderen problemen hebben, is geen reden om iets aan mijn geluk af te nemen. In het leven heeft het gros van de wezens "problemen". De truuk is om daar zelf niet bij te zijn. Het is enkel als die andere zijn problemen zodanig zijn dat dat TOCH mijn luxe in het gedrang zou brengen, dat het intelligent is om mijn luxe wat in te tomen nu, om die niet totaal kwijt te zijn morgen he. Maar dat zou dan ook de enige reden zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2021 om 05:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit niet onderzocht wordt dan ben ik het resterende vertrouwen dat ik heb in de rechtstaat helemaal kwijt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 januari 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag in een krant een open brief waarin gesteld wordt dat jongeren moeten voorrang krijgen bij de vaccinaties...
Reaktie van een jongere op TV1 in het middagnieuws: ik wil dat mijn oma éérst wordt gevaccineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, het lijkt me niet abnormaal om eerst de ouderen te vaccineren. Maar daarna mogen wat mij betreft de jongeren aan de beurt komen. De middengroep kan laatst. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 februari 2021 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongeren moeten geen "voorrang krijgen bij vaccinaties", ze moeten vrijgelaten worden. Het probleem van de jongeren is niet corona. Het is corona maatregelen. Het kan natuurlijk zijn dat door hen met alle macht een snotneus te weigeren, ze nadien blootgesteld zullen zijn aan ergere versies. Ja, dan moeten ze het vaccin van oma afnemen. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 februari 2021 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie het nog wel evolueren naar een systeem dat gevaccineerden meer zullen mogen dan anderen. En dan gun ik het de jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: er is geen verschil tussen een gevaccineerde jongere en ene die het gehad heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 februari 2021 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hopelijk primeert het gezond verstand ooit i.p.v. zulke waanzin van vaccinprivileges. Ouderen en zwakkeren artificieel vaccineren en jongeren zich op de natuurlijke manier antistoffen doen bezorgen is de enige zinvolle aanpak. Jongeren vaccineren is misschien alsnog een goed idee, maar op de laagste prioriteit. Goed bedoeld van die ouderen, maar zinloos. Veel jongeren hebben corona al meermaals gehad zonder het geweten te hebben.
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 februari 2021 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is al over gesproken hé... En sommige forumleden vinden zoiets een prachtig idee. Witte Kaproen bijvoorbeeld: hij wil dat de jongeren jaren van hun leven opofferen voor een ziekte die hen niet treft. Wanneer de maatregelen dan worden opgeheven, zouden jongeren voor hem ook nog eens het laatst in de lijn staan om hun vrijheden terug te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mogen anti-griepgevaccineerden méér dan niet-gevaccineerden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen er toch niks meer aan veranderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2021 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |