Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2021, 23:43   #521
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Niet rijp ?
Wel rijp voor Obama en bijna voor Hillary Clinton ...
Waarom kreeg ze de nominatie dan niet? Oh juist, ze werd weggeblazen in de primaries. En Tulsi maakte gehakt van haar in een debat. En toen haar werd gevraagd waarom ze Joe zo had afgekraakt tijdens de primaries maar zich nu vierkant achter hem schaarde kon ze enkel uitbrengen dat het maar om te lachen was.

Neen, ik zou dat niet rijp noemen. Soms moet je verder kijken dan de verpakking, Boduo.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 1 maart 2021 om 23:43.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 23:49   #522
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waarom kreeg ze de nominatie dan niet? Oh juist, ze werd weggeblazen in de primaries. En Tulsi maakte gehakt van haar in een debat. En toen haar werd gevraagd waarom ze Joe zo had afgekraakt tijdens de primaries maar zich nu vierkant achter hem schaarde kon ze enkel uitbrengen dat het maar om te lachen was.

Neen, ik zou dat niet rijp noemen. Soms moet je verder kijken dan de verpakking, Boduo.
Wat bedoel je met de verpakking ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 23:54   #523
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je met de verpakking ?
Tja, wat zou ik daar mee bedoelen ...
Oud 2 maart 2021, 00:23   #524
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, wat zou ik daar mee bedoelen ...
Hier noemen wij dat: rond de pot draaien.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 00:49   #525
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Iran test Biden´s zwakte

Europa´s linksen snappen de wereld niet meer: Biden als oorlogshitser en migrantenvijand

Joe Biden in Texas: “Wat doe ik hier?”

En het gaat nog verder zelfs ...

WARNING: JOE BIDEN’S TERROR-TIED APPOINTEE SAMEERA FAZILI IS A THREAT TO U.S. AND INDIA (VIDEO)

Er zijn zelfs al véél Amerikanen die zich op huidig ogenblik de haren uit hun hoofd trekken dat zij hun stem aan Biden 'gegeven' hebben.

Heeft Biden de capaciteiten wel om potus te 'spelen?'

Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat men die Biden naar voren geschoven heeft om alles eens goed overhoop te zetten.

Hij zal die taak met graagte aangenomen hebben omdat hij misschien toch niet lang meer op deze aardkloot zal rondlopen?

Ik heb er echt géén goed oog in bij het verder verloop van die man (Biden) zijn veranderingen.

p.s.

Voor de fans van Biden

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2021 om 01:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 19:51   #526
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Iran test Biden´s zwakte

Europa´s linksen snappen de wereld niet meer: Biden als oorlogshitser en migrantenvijand

Joe Biden in Texas: “Wat doe ik hier?”

En het gaat nog verder zelfs ...

WARNING: JOE BIDEN’S TERROR-TIED APPOINTEE SAMEERA FAZILI IS A THREAT TO U.S. AND INDIA (VIDEO)

Er zijn zelfs al véél Amerikanen die zich op huidig ogenblik de haren uit hun hoofd trekken dat zij hun stem aan Biden 'gegeven' hebben.

Heeft Biden de capaciteiten wel om potus te 'spelen?'

Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat men die Biden naar voren geschoven heeft om alles eens goed overhoop te zetten.

Hij zal die taak met graagte aangenomen hebben omdat hij misschien toch niet lang meer op deze aardkloot zal rondlopen?

Ik heb er echt géén goed oog in bij het verder verloop van die man (Biden) zijn veranderingen.

p.s.

Voor de fans van Biden
Hollywood Baiden zijn dubbel zit in Castle Rock , mag niet binnen in het WH, ook niet in het Pentagon.
Oud 2 maart 2021, 20:58   #527
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier noemen wij dat: rond de pot draaien.

Serieus? Ik noem het eerder dure de comprenure.
Oud 2 maart 2021, 21:50   #528
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ben het zo oneens met Carlin. Kan hij beter third party stemmen, ook al maakt het geen verschil. En zijn axioma van 'people who voted don't have a right to complain'. Omdat hij het zei?

Laatst gewijzigd door Weyland : 2 maart 2021 om 21:52.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 11:06   #529
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Biden een capitale fout gemaakt heeft door die moslims uit die door Trump geblokkeerde landen terug toe te laten. Zie hoe het Europa aan het vergaan is...Niet alleen de kranten lezen hé, want voor die is dat onderwerp taboe...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 12:19   #530
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik denk dat Biden een capitale fout gemaakt heeft door die moslims uit die door Trump geblokkeerde landen terug toe te laten. Zie hoe het Europa aan het vergaan is...Niet alleen de kranten lezen hé, want voor die is dat onderwerp taboe...
Joe is laatst gezien bij de begrafenis van Bush Sr. Kreeg ook één van die envelopjes .
Oud 3 maart 2021, 13:09   #531
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Serieus? Ik noem het eerder dure de comprenure.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 13:20   #532
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Waar haal je dat vandaan.? Ik had begrepen van podcast en tevens interview van Jimmy Dore dat ze vergeefs Bernie Sanders had trachten te steunen maar van de Sanders organisatie nul op request kreeg. Daarom een slappe ondersteuning naar Biden. Het was kiezen tussen 3 kwaden voor haar. Niemand steunen zou de slechste keuze aldus haar zijn geweest — omdat ze niet een persona non grada wilde worden binnen de Democratische partij..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 maart 2021 om 13:28.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 13:24   #533
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
In Trump zijn CPAC speech noem hij Biden Chief Executive en niet president, en dat Joe het WH niet binnen mag. DC is compleet omheind met prikkeldraad en er hangt rook.
Oud 3 maart 2021, 13:26   #534
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Welnee. Iran stond op de lijst. Saudi Arabië weer niet meen ik. Iraniërs kunnen in het ketterse buitenland extreem atheïstisch worden en het een roeping vinden om dit in de media breed uit te meten. Zie Nederlandse Afsian Elian die wortels in Iran heeft. Daarentegen immigranten uit Saudi Arabië bah. Tenzij het weggelopen meisjes zijn die asiel aanvragen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 maart 2021 om 13:31.
Oud 3 maart 2021, 13:27   #535
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waar haal je dat vandaan.? Ik had begrepen van podcast en tevens interview van Jimmy Dore dat ze vergeefs Bernie Sanders had trachten te steunen maar van de Sanders organisatie nul op request kreeg. Daarom een slappe ondersteuning naar Biden. Het was kiezen tussen 3 kwaden voor haar. Niemand steunen zou de slechste aldus haar zijn geweest — omdat ze niet een persona non grada wilde worden binnen de Democratische partij..
Excuseer? Er wedr haar gevraagd om op een ticket te staan met Biden nadat het zeker was dat hij de nominatie voor de Dems zou krijgen. Joe heeft daar trouwens ook zijn tijd voor genomen. Dan ga je toch niet neen zeggen zeker?
Oud 3 maart 2021, 13:29   #536
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Excuseer? Er wedr haar gevraagd om op een ticket te staan met Biden nadat het zeker was dat hij de nominatie voor de Dems zou krijgen. Joe heeft daar trouwens ook zijn tijd voor genomen. Dan ga je toch niet neen zeggen zeker?
Je bedoelt Vice President worden?.

Indien ja: bron graag.
Oud 3 maart 2021, 13:30   #537
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Tja het kan ook dat ze verschillende dingen tegen verschillende personen en media beweert hé.
Oud 3 maart 2021, 13:33   #538
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bedoelt Vice President worden?.

Indien ja: bron graag.
Uiteraard bedoel ik dat. En voor wat moet je precies een bron hebben?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 maart 2021 om 13:33.
Oud 3 maart 2021, 13:34   #539
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welnee. Iran stond op de lijst. Saudi Arabië weer niet meen ik. Iraniërs kunnen in het ketterse buitenland extreem atheïstisch worden en het een roeping vinden om dit in de media breed uit te meten. Zie Nederlandse Afsian Rlian die wortels in Iran heeft. Daarentegen immigranten uit Saudi Arabië bah. Tenzij het weggelopen meisjes zijn die asiel aanvragen.
Natuurlijk was het stom van Biden om door die moslims uit die door Trump geblokkeerde landen terug toe te laten. Wat gaat hij zeggen als er een aanslag gepleegd wordt door een van die nieuwkomers? Waarschijnlijk zijn kop in het zand steken net zoals merkel.

Saoedi Arabië stond niet op de lijst maar dat land is zo rijk dat er nauwelijks immigranten vandaan komen.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 13:44   #540
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Natuurlijk was het stom van Biden om door die moslims uit die door Trump geblokkeerde landen terug toe te laten. Wat gaat hij zeggen als er een aanslag gepleegd wordt door een van die nieuwkomers? Waarschijnlijk zijn kop in het zand steken net zoals merkel.

Saoedi Arabië stond niet op de lijst maar dat land is zo rijk dat er nauwelijks immigranten vandaan komen.
Niemand heeft Biden al in levende lijve gezien en hij heeft nog nergens bezoeken afgelegd in de wereld . Het team rond hem heeft zelf al aangekondigd dat hij er niet zal zijn in Cornwall in juni.

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 3 maart 2021 om 13:44.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be