Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2021, 14:24   #521
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De opvolger van Filip Dewinter in Antwerpen heeft een Iraanse vriendin...

Wat vinden we daarvan Wagner666?
een Iraanse vriendin die de islam heeft afgezworen, zoals ook Darya Safai trouwens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 14:32   #522
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
een Iraanse vriendin die de islam heeft afgezworen, zoals ook Darya Safai trouwens.
Ja, daar ging de discussie net over hé. Dat voor een deel van de VB-ers het niet uitmaakt hoe geïntegreerd ze zijn. Ongeacht hoe Westers ze worden, het blijven toch vooral vreemdelingen die terug moeten.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 14:33.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 14:38   #523
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, daar ging de discussie net over hé. Dat voor een deel van de VB-ers het niet uitmaakt hoe geïntegreerd ze zijn. Ongeacht hoe Westers ze worden, het blijven toch vooral vreemdelingen die terug moeten.
dat deel was er misschien nog 40jaar geleden. Zelfs Dewinter vindt "vandaag" dat vreemdelingen eventueel "Vlamingen onder de Vlamingen" kunnen worden.

Citaat:
Oud 18 februari 2021, 14:53   #524
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat deel was er misschien nog 40jaar geleden.
Citaat:
Zelfs Dewinter vindt "vandaag" dat vreemdelingen eventueel "Vlamingen onder de Vlamingen" kunnen worden.
40 jaar geleden ? Ga jij dat even uitleggen aan wagner666 ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 14:59   #525
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
[b]

40 jaar geleden ? Ga jij dat even uitleggen aan wagner666 ?
Zoals die hier eneTunesië vrouw die hier al 30 jaar woont en waarmee je vroeger een gewoon babbeltje kon slaan en die je nog nooit gezien had met een schotelvod op hare kop en van de een op de andere dag loopt ze nu wel met een vod op haar kop, hoe zou da komen gedwongen of een late roeping.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 15:17   #526
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:

Blijkbaar één van de weinig aangepaste, en die het aandurft om tegen de islam regeltjes in te gaan,
btw
Ik kan niet al de politiekers kennen van het land hoor, de belangrijkste en de rest kan den boom in, jij kent die gast misschien om dat hij in uw stad woont, gelukkig woon ik ver de andere kant op. niets tegen de echte Antwerpse inwoners maar de laatste x (eind 2018) dat ik daar geweest ben, amai veel verschillende talen weinig Nederlands gehoord. en al die leegstand van winkels waar ik vroeger met plezier kwam, onderandere in de kampeerder schuin tegenover de plantentuin, de schuttershofstraat en verschillende straten errond zo ne leegstand van mooie zaken. triestig hoor.
Oud 18 februari 2021, 15:57   #527
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voor de "overname" van het land in 1979 door de islamitische barbaren, was een Iran een leuk land om te vertoeven. Een oom van mijn moeder was vroeger groothandelaar in Perzische tapijten, en die vertrok zo'n drietal keren per jaar naar Iran voor zaken. Ik heb nog massa's foto's gezien van zijn verblijven ginds. Iraanse vrouwen behoren trouwens tot de allermooiste van heel de wereld. Tot "1979" waren Teheran en Beirout even swingend als Londen of New-York. En dan die poco-idioten maar beweren dat de islam een religie is als alle andere

https://www.dailymail.co.uk/news/art...evolution.html

Citaat:
Oud 18 februari 2021, 16:03   #528
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor de "overname" van het land in 1979 door de islamitische barbaren, was een Iran een leuk land om te vertoeven. Een oom van mijn moeder was vroeger groothandelaar in Perzische tapijten, en die vertrok zo'n drietal keren per jaar naar Iran voor zaken. Ik heb nog massa's foto's gezien van zijn verblijven ginds. Iraanse vrouwen behoren trouwens tot de allermooiste van heel de wereld. Tot "1979" waren Teheran en Beirout even swingend als Londen of New-York. En dan die poco-idioten maar beweren dat de islam een religie is als alle andere

https://www.dailymail.co.uk/news/art...evolution.html
Klopt voor een groot deel maar men mag wel niet vergeten dat het 'open' en 'vrije' Iran bijna uitsluitend te vinden was in de grootsteden. Het platteland was een ander verhaal. Daar was de samenleving veeel conservatiever.

Zonder een degelijk % islamidioten was 1979 uiteraard ook niet gelukt.

Beetje hetzelfde verhaal als Turkije. Open, vrije steden en een achterlijk platteland. Het is vooral in het achterlijke platteland dat men de meeste AKP aanhangers vindt.
Oud 18 februari 2021, 16:05   #529
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het toont mooi aan dat het verhaaltje dat de Blokkers ophangen dat zij geen racisten zijn want 'het gaat enkel over islam' dikke zever is.
Intussen hebben ze deze homerun genegeerd en zijn ze over het lief van Sam Van Rooy bezig.

Wat dat zegt over het racisme jegens donkerhuidige christenen is me niet duidelijk, maar soit.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 16:16   #530
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt voor een groot deel maar men mag wel niet vergeten dat het 'open' en 'vrije' Iran bijna uitsluitend te vinden was in de grootsteden. Het platteland was een ander verhaal. Daar was de samenleving veeel conservatiever.

Zonder een degelijk % islamidioten was 1979 uiteraard ook niet gelukt.

Beetje hetzelfde verhaal als Turkije. Open, vrije steden en een achterlijk platteland. Het is vooral in het achterlijke platteland dat men de meeste AKP aanhangers vindt.
Turkije gaat duidelijk dezelfde weg op als Iran.

Citaat:
Oud 18 februari 2021, 16:16   #531
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Intussen hebben ze deze homerun genegeerd en zijn ze over het lief van Sam Van Rooy bezig.

Wat dat zegt over het racisme jegens donkerhuidige christenen is me niet duidelijk, maar soit.
Eum, ik ben begonnen over het lief van Sam Van Rooy hé...

En dat net om aan te tonen dat het belachelijk is om zulke personen verantwoordelijk te houden voor wat anderen misdoen:

Citaat:
Ik zie niet in waarom iemand als Zuhal Demir een politiek mandaat zou moeten worden ontzegd omwille van wat krapuul in Brussel doet.

Of misschien een beter voorbeeld... Vindt u dat deze dame het slachtoffer moet zijn van wat krapuul in Brussel doet?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 16:17.
Oud 18 februari 2021, 16:22   #532
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Dubbel probleem dus: het maakt niet uit wat een makak doet, hij moet weg.

En een christen met donkere huidskleur is gewoon een vuile neger die in de VB-folders uit de Denderstreek wordt buiten geroepen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 16:23   #533
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ah, je bedoelt waarschijnlijk die luidruchtige, slordige, vuile en luie zwarte Afrikanen ?? Heeft niks met hun huidskleur te maken, het hadden even goed blanken kunnen geweest zijn.Het is gewoon de Afrikaanse levensstijl tegenover onze West-Europese. Hier in de straat, woont één Rwandese familie die met iedereen heel goed overeen komt. Als daar ooit nog twee Afrikaanse families bijkomen, is het "oorlog", want dan krijg je hier een "mini Matonge".

Citaat:
Oud 18 februari 2021, 16:26   #534
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En een christen met donkere huidskleur is gewoon een vuile neger die in de VB-folders uit de Denderstreek wordt buiten geroepen.
Naar Europese normen zijn zwarte Afrikanen dikwijls vuil, slordig en storend luidruchtig, ja.

Citaat:
Oud 18 februari 2021, 17:06   #535
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.
Twee conservatieve, paapse partijen (anti abortus), alle 2 lauw-Vlaams behalve tijdens de campagnes, extreem opportunistisch, gefocust op macht en beleidsdeelname dat primeert op ideologie.
Het enige merkbare verschil is dat Tsjeven altijd liegen en huichelen, daar waar N-VA meer concurrenten couilloneert en messen in de rug steekt.
Gelukkig hebben we nu een regering waar de N-VA geen deel van uitmaakt. Alles is daarom peis en vree tussen de zeven coalitipartners. Zelfs tussen de Vlamingen en de Franstaligen. Tous ensemble. Dank zij de premier, uiteraard. De volgende peiling zal aantonen dat zijn partij daar wel bij vaart. Geweldig toch, zo'n non-kibbelpartij!
Oud 18 februari 2021, 19:22   #536
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eum, ik ben begonnen over het lief van Sam Van Rooy hé...

En dat net om aan te tonen dat het belachelijk is om zulke personen verantwoordelijk te houden voor wat anderen misdoen:
N-VA en VB(alleen in bed?) lijken wel alleen oog te hebben voor sexy exotische vrouwen(ik heb geen probleem met sexy vrouwen en al zeker geen vrouwen in de politiek. Hoe meer hoe beter.) in leading positions. Maarreuh waar zijn de exotische mannen bij rechts en extreemrechts?

De vraag is niet specifiek voor u bedoeld, TheFourHorsemen. Je geeft hier wel een interessante voorzet.
Oud 18 februari 2021, 23:47   #537
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:

da maakt gij daar van, nu als ge daar plezier in hebt mij niet gelaten en de rest zal het ook geen zak uitmaken wat jij denkt.
Weet dat jullie de grootste racisten zijn omwille ven het verloochenen van jullie cultuur, als je die al ooit gehad hebt, En weet wat cultuur is.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 18 februari 2021 om 23:48.
Oud 19 februari 2021, 00:00   #538
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
da maakt gij daar van, nu als ge daar plezier in hebt mij niet gelaten en de rest zal het ook geen zak uitmaken wat jij denkt.
Weet dat jullie de grootste racisten zijn omwille ven het verloochenen van jullie cultuur, als je die al ooit gehad hebt, En weet wat cultuur is.
En vertel jij eens wat onze cultuur is.
Oud 19 februari 2021, 00:42   #539
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
En vertel jij eens wat onze cultuur is.
Alvast niet de bekrompen onverdraagzame mentaliteit die opgeld maakt in een ‘modern’ moslimland (met dank aan Dadee die recent deze link postte):

Atheist goes on Egyptian TV.

https://www.youtube.com/watch?v=GUy0...ature=emb_logo

Stel je voor dat hier op tv een of andere bisschop en een moderator zo te keer zouden gaan, tegen iemand die zich niet kan vinden in de christelijke religie.
Onvoorstelbaar, idd, dus op dat punt is onze westerse cultuur toch te verkiezen boven die van die islamcultuur, dacht ik.
Ik begrijp dus niet dat jij – als vrijdenker - opkomt voor een bevolkingsgroep, waarvan de kwezelarij en agressieve standpuntname doen denken aan de inquisitie van onze middeleeuwen.
Oud 19 februari 2021, 06:35   #540
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zal wel zo een vegan-racisten stroming zijn. Om daarom te zeggen dat iedereen die de islam als een zwaar storend element beschouwt, racisten zijn, is er wel over. Ik ken de verhouding niet van de verschillende stromingen binnen het VB, maar ik ben er zeker van dat een flink deel van de VB geen vegan-racisten zijn. Dat gezegd, die mensen hebben ook recht op hun visie.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be