![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Minister
|
![]() Er moed inderdaad gereageerd kunnen worden op te bewijzen mistoestanden.
Anders krijgt men mistoestanden even erg als de Taliban regels die nu in Texas wet worden.... tegen de Vrouwen, tegen het kies recht en vrij om wapens zelfs verborgen te dragen!! Terwijl de originele bevolking in de VS de Indianen nog steeds onderdrukt worden, hun weinig overgebleven gronden die al vele malen officieel erkend werden steeds weer afgenomen worden.!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 september 2021 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betere reclame dan jij kan "het Blok" zich niet wensen. Meer en meer mensen zijn het voortdurende associëren en indoctrineren door de nieuwe fascisten en hun aanhangers grondig beu. Keep on the good work!
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuil... is een vies woord. De zwarte Leeuwenvod is vuil, dat klopt. Maar niet alle Vlaams-nationalisten zijn vuil. Edoch, heel wat hier zouden zich toch beter of dikwijler de handen moeten wassen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2021 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vuiler dan die tricolore vod
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister
|
![]() Sommigen zijn hier al even erg als de Taliban en verwijzen steeds weer naar het verleden en hanteren zaken uit dat verleden....ik bedoel WOII. Wat al decennia vooruitgang in dit land tegen houd.
Maar als ik een link open >>> Werken en niet parasiteren onder Xi Jinping "gedeelde welvaart" word er niet op gereageerd. Terwijl China er wel degelijk op vooruit gaat en wij steeds dieper in de schulden zakken. De hoogste belastingen betalen ter wereld en er steeds meer schulden komen. China gaat werken aanmoedigen en promoten die ook de bevolking te goede zal komen en geen belastingen opdrijven of gebruiken om hangmatten of verkwistingen allerhande te financieren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 september 2021 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sinds wanneer vecht een vlag ???
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...18,7% van de vlaamse kiezers die op de fasco's stemde = de helft van de Vlamingen... Er moet écht iets mislopen zijn in de lessen rekenen in de lagere school...
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 september 2021 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je nu al wat er zo fascistisch is aan het VB, of blijft het bij inhoudloos in het ijle preken. Maar hey, zet vooral uw aluminium hoedje goed en laat je vooral niet vd wijs brengen.
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Half Europa heeft de tricolore vod daardoor in communistische moorddadige handen laten vallen. Een aantal van de Duitse kampen zijn in de USSR nog open gebleven tot na de dood van Stalin, nog miljoenen mensen in verdwenen, maar dat kon zo geen kwaad, vermits de moorden gepleegd werden door de bondgenoten van de tricolore vod. Dan was er ineens niets meer fout met die kampen. Uw gespeelde verontwaardiging is enkel dat, gespeeld. En niet eens op overtuigende wijze.
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet over Vlaams-nationalisten, en al helemaal niet over N_VA'ers maar over Blokkers.
Herlees even : Citaat:
'De partij', begrijp je ? Geen meervoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de toenmalige jaren dertig, was allemaal over de joden en wat voor slechte mensen dat waren.
De aanstaande jaren dertig, alles gaat over het VB en haar kiezers, wat voor slechte mensen dat zijn. Hier en daar wordt er zelfs weer over vergassen gesproken.
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
Minister-President