![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over MEERDERE duizenden. Dat kan gaan van pakweg tienduizend tot pakweg negenhonderdduizend. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar , vertel nu eens eerlijk, wat vind u van die "transitie" van een voormalige "high end" winkelstraat naar een groezelige achterbuurt souk waar een dhimmie niet veilig/ongestoord kan winkelen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 april 2025 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er dan ook geen enkel probleem mee hebben als enkel die idioten/haatbaarden/profiteurs voor de verzieking opdraaien. Voor mijn part worden ze in uw garnalenkwekerij afgeleverd, maar niet zonder due process. We dienen er m.i. écht voor te zorgen dat onschuldigen niet hoeven te boeten. Als we dat niet op z'n minst keihard proberen, zijn we volgens mij zoals reeds gezegd geen haar beter dan de doorsnee islamofascistische terrorist. 2) Eerlijk gezegd: ik ging daar ook vroeger slechts zelden winkelen, want voor 'high end' heb ik nog altijd te weinig geld en eigenlijk ook geen interesse. Maar ik kan begrijpen dat mensen dat niet fijn vinden. Dat neemt niet weg dat ik daar wel rond durf te lopen, en dat ik me daar door niemand weg laat jagen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 april 2025 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele maanden geleden stonden er 4 "allochtonen" op de camera op 150 meter toen ze over de omheining gingen en uiteindelijk een container openbraken en een ruit van het bedrijf insloegen. Ze hadden alarm en zijn verder gegaan waar ze nog een 2de een derde alarm kregen. Mijn vrouw van 47 kg is er nog op afgestormd van thuis uit naar het bedrijf waar het alarm loeide. Moet zeggen dat ze wel ballen heeft, lopen in de donker midden in de nacht naar 4 inbrekers. Met mijn knie operatie was er voor mij geen spurt weg gelegd Er paar weken terug kreeg ik een brief van het gerecht of ik akkoord ging met een soort reeducatie van één van de minderjarige daders. Heb het gewoon in de vuilbak gegooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De federale staat wordt dan het laatste "redmiddel". Die heeft ook geen €'s over. ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men daar vanuit de Politiek niets aan gaat doen gaat het vreselijk verkeerd aflopen. Pijnlijk voor onze eigen jonge mensen die een heel andere leefwereld zullen moeten volgen anders????? Is de beste optie ze er allemaal uit te zetten? Zoals ik al eerder schreef mogen er geen Politici van vreemde origine hun zegje mogen doen in wat men tot op heden ten dage nog steeds ons land noemt. Te ver gezocht of een mogelijke oplossing? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2025 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen regering, failliet, ontelbare problemen ... het parlement komt samen en waar gaat men over ruzie maken ... Gaza ...
![]()
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 april 2025 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel: 'We gaan niemand verplichten om te gaan werken in Vlaanderen'
![]() Ik heb collega's gehad die jaren van ver kwamen zonder auto en op een veldbedje op het werk sliepen almaar slechter gezind wachtende op overplaatsing, of mensen die twintig jaar en langer van de kust naar de haven van Antwerpen reden op eigen kosten. Wat worden die Brusselaars gepamperd zeg. We zullen wel verlof inleveren, harder werken, jaren langer en voor een lager pensioen. Fok de topvrouwen en bullshitjobbers van de overheidstewerkstellingsbureaus. Al die buitenlandse werklozen die niet kunnen lezen of schrijven en geen van onze talen niet beheersen horen hier gewoon niet thuis. Deporteren. Brussel moet gedekoloniseerd worden.
![]() |
#533 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een vliegtuigticketje of euthanasiespuitje wil ik wel mee sponsoren voor dat primatenvolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar oh wee als de politie optreedt tegen deze PS-troetels. 't Zijn die vuile Vlaamse racisten die moeten aangepakt worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen waren de Finnen uit Brugge er ook.... ![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 mei 2025 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |