![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door phoebe
Oh ja en ik dacht dat het om de olie te doen was, de terroristen moeten inderdaad gestraft worden voor 11/9/2001, ->zijnde dus Bush en consorten! Doet me een beetje denken aan Hitler, die deed nl hetzelfde. De Reichtag in de fiks steken en dan zeggen dat terroristen het gedaan hebben! zoek eens op internet op Haegeliaanse dialectiek, durf te wedden dat je dat nog niet gedaan hebt. en als toemaatje is Saddam Hoesein inneens van zijn dictatoriale stoel verworpen ->Hij is daar gekomen dankzij de familie Bush, die hadden zo'n poppetje nodig. (btw er lopen ongeveer 10 klonen van hem rond) zodat de mensen daar eindelijk eens een kans krijgen op ware democratie, ->Duhh door de Amerikanen??? LOL ik kan je binnen 2 seconden bewijzen dat USA GEEN DEMOCRATIE IS!! waar schieten evenveel te zeggen zouden hebben als de soenieten, het binnenvallen van Irak heeft niks te maken met God, of in naam van God, maar in naam van democratie. lulkoek, weliswaar enigszins begrijpelijk, maar toch zware lulkoek USA heeft dat land nodig om de rest te kunnen bezetten duh. wel eens van fascisme gehoord???? Volgende zal zal hoogstwaarschijnlijk Iran zijn, wat je hoort via de reguliere media is niks anders dan propaganda en leugens. Lees het boek "Weapons of mass deception" voor meer inzicht! Trouwens Islamieten gebruiken ook "hun Allah" om erop uit te trekken en oorlogje te voeren. Ja, maar dat is toch geen goedkeuring hoop ik!! Ik klink mischien af en toe hard, maar we moeten echt wakker worden!! Geen tijd meer voor spelletjes!!! Dit gedoe kost honderden, nee miljoenen kinderen het leven!! Jaaaa, USA gooit godver.. CLUSTERBOMMEN OP KINDEREN IN IRAQ !!!!!!!!!!!!! BEWUST JA!!! reduceren van de populatie heet dat!!!!! Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | ||
Banneling
|
![]() Mijn God!
De Grootvader van Bush heeft Hitler gefinancierd! De elite beheersen alletwee de kanten!! Dus als Amerika wint van Duitsland is dat omdat de achterliggende elite dit wil. Niet omdat de Amerikanen zo goooeeedddd zijn. Het is allemaal voor publieke consumptie!! Niet meer, niet minder. Vrijheid? Laat me niet lachen. Dan heb je nog niet echt goed rondgekeken! Je wordt gehersenspoeld! ja gehersenspoeld , gemind-controlled door deze elite, die de media,de banken, de scholen, de universiteiten etc beheren, Ja je hoort het goed, je wordt ge-mind-controlled!! Maar ja dat geloof je natuurlijk weer niet want dat is weer een gedeelte van je mind control!! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juni 2005 om 19:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, Hitler was gefinacierd door dezelfde elite. En de Bushes zitten er diep in. Het was zogezegd een overwinning voor de democratie en de vrijheid maar dat is slechts een illusie. In realiteit zijn we overgeleverd aan de wil van deze ondemocratische krachten die achter de schermen wereldevenementen dirigiren. Met 9/11 hebben we haar hand even gezien.
Men kan niemand bektritiseren dat hij/zij het niet weet, want heel het systeem is er immers op gericht om deze informatie die niet aan de officiele "voorwaarden" voldoet te onderdrukken. Maar als men de informatie krijgt, en men weigert het te bekijken dan is er geen excuus mogelijk. Dan maak je jezelf een slaaf uit je eigen gewilde onwetendheid. Al de grote media is erop gericht om die leugen in stand te houden. Af en toe komt er wel iets boven. Maar dat zijn maar kleinere zaken dan. De echte grote dingen komen nooit in de mainstream, omdat ze nu eenmaal middelen zijn van die elite.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 16 juni 2005 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |||||
Banneling
|
![]() There is far more to this world than taught in our schools, shown in the media, or proclaimed by the church and state. Most of mankind lives in a hypnotic trance, taking to be reality what is instead a twisted simulacra of reality, a collective dream in which values are inverted, lies are taken as truth, and tyranny is accepted as security. They enjoy their ignorance and cling tightly to the misery that gives them identity.
Dat is een mooie opsomming!! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juni 2005 om 14:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weiger om zo cynisch door het leven te gaan als jij. Want dan heeft niets nog zin. En ik vind het leven nog altijd prachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
echt in elkaar steekt. Althans, volgens mij. Daarbij hoef ik helemaal niet cynisch te zijn. Citaat:
Hmm Jammer dat je het zo ziet. Het ontleent mijn zin aan het leven niet hoor, het leven is inderdaad prachtig! En weet je dat het nog duizen maal prachtiger kan zijn als die k*..elite er niet meer zou zijn!! En voor alle duidelijkheid..ik wil niemand de zin van het leven ontnemen, zou ik niet eens kunnen.maakt me triest dat je het zo bekijkt, sorry ![]() Mijn bedoeling is mensen wakker te maken zodat we een nog veel mooiere wereld kunnen hebben. met vriendelijke groeten Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#529 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De elite? je bedoelt de machthebbers, je schildert ze af als big brother ikheb je site bekeken en ben eerlijk gezegd niet onder de indruk, het is normaal volgens mij dat niet alles op politiek vlak bekent wordt gemaakt aan de bevolking, dat gebeurt niet enkel in de VS maar ook hier, man je zou grijs haar krijgen als je alles zou weten wat er politiek wordt gefoefeld, en inderdaad soms krijgt men er weet van. De staatsveiligheid is hier ook een belangerijke factor, al jaren verwittigt de staatsveiligheid voor fundamentalistische groeperingen die ondergronds actief zijn, en dit wordt ook genegeerd, allhoewel ze het weten, bestaan er dozijne wetten die eventuele acties ter voorkoming van rampen onmogelijk wordt gemaakt.... maar gaan beweren dat de VS een paar gekken heeft ingehuurd, om vliegtuigen te kapen en met die vliegtuigen in de WTC te vliegen, en op het pentagon is ronduit lachwekkend, men heeft geen vliegende gekken nodig om de veiligheid in een staat op te voeren,het kan best zijn dat de amerikaanse politiek soms het daglicht niet mag zien maar dat is hier ook, en ergens anders in de wereld ook.
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
- het conflict Palestina - Israël, Bush is geweldig als hij dit krijgt opgelost. Echtwaar! ... (maar ik vraag me wel af op welke manier hij dat gedaan heeft). Helaas hoor ik iedere dag op 't nieuws een heel andere berichtgeving (u weet wel wat). Een doel hebben is één ding, een doel bereiken is iets anders. + De middelen die hij gebruikt bij dat doel? - In Irak zijn er veel onschuldige burgers gestorven: ieder slachtoffer is er één teveel!! Ik weet dat zowel in Afghanistan als in Irak de (overblijvende) Irakezen gelukkig zijn met de democratie. Helaas is zich veilig voelen iets anders ... -> zie het nieuws - Zich moeien in Afghanistan was in dat licht bekeken ook een heel goede zaak - Het feit dat een buitenstaander zich ging moeien met de conflicten in het oosten is in het algemeen een goeie zaak, als het is om die conflicten op te lossen toch ... (en zelfs het feit dat hij zijn inval in Irak en Afghanistan zo verkocht en het eigenlijk deed om de olie doet daar niet veel aan af, want de meeste burgers in Irak hebben het nu beter) maar toch ... - Zijn charme-offensief in Europa (met dank aan al zijn reclame-adviseurs, stylisten, persoonlijkheidstrainers, kant-en-klare-toespraken-makers etc...) heeft zijn effect duidelijk niet gemist. Negatie(f/ver): - In Amerika draait meer dan de helft van de economie op wapens -> geen wonder dat die man ze zo graag inzet -> Vrede stichten in het midden-oosten had volgens mij ook zonder wapens gekunnen, naar 't schijnt is dan zelfs de kans kleiner dat er (onschuldige) doden vallen ... ![]() - Ik was een stuk minder negatief over Bush nu blijkt dat het beter gaat in Irak enzo ... todat ik hem onlangs zag in een persconferentie met president Blair op de BBC, live ... Ik moest kotsen ... (sorry voor deze terminologie maar een man met zovéél macht over de wereld, met zulke "intellectuele capaciteiten"... ... ) - Waarom hoorden we niks van Al Qaeda tot Bush president werd? -> Het veiligheidsgevoel in de werld is desastreus gedaald, en veiligheid is dacht ik toch een elementair mensenrecht. -> Mijn persoonlijke conclusie: Bush heeft er misschien wel voor gezorgd dat in het heden bepaalde groepen van mensen meer rechten hebben, en een beter leven zullen krijgen (een betere toekomst dus). (Ook al was dat vooral uit eigenbelang). -> Heel positief Maar door niet akkoord te gaan met de nano-druppel op de gloeiend-hete plaat nl. Kyoto, af te keuren ... neemt hij meteen de TOEKOMST AF VAN DE HELE WERELD !! ... Dus zelfs de mensen in het midden-oosten die de nog dagelijks gepleegde aanslagen daar overleven, en die voor het eerst in hun vaderlandse geschiedenis vrijer kunnen leven ... zullen daar ook niet lang van kunnen genieten aangezien ... En de mensen die toevallig het geluk hebben om wel op 'betere' plaatsen geboren te zijn (met meer welvaart bedoel ik en meer mogelijkheden) hun gezondheid wordt ook gehypotykeerd zodat ze hier ook niets meer aan hebben ... + Nog schandelijker: het witte huis heeft er persoonlijk voor gezorgd dat het heel lang duurde voor de andere landen de Kyoto normen aanvaarde omdat hij en zijn medewerkers twijfel de wereld insturen over 'de oorzaken van de klimaatverandering' !!! Denk er maar eens over na wat de gevolgen van die uitstel gaan zijn !! ....
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
Of van intellectuele autonomie?
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
|
![]() Citaat:
- Stel dat u er blijft van uitgaan dat ze niet is veroorzaakt door de mens: is dat dan een reden om bij te pakken te blijven zitten, zo door te doen en wachten tot we (natuurlijk, de mensen in de 3e wereld landen eerst) en dan wij ook ................. (Laat uw verbeelding de vrije loop zou ik zeggen met wat er gebeurt als de golfstroom stilvalt en de gletsjers verder smelten) - Ieder klein beetje om de aarde te redden is zinvol!!! "Alle kleine beetjes helpen, zei de mug, en ze deed een plasje in de zee" ...
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
Bush (de marionet), heeft een heel groot deeltrawanten, zoals iedere president, maar die trawanten zijn eigenlijk de èchte presidenten (maar dat wist iedereen hier waarschijnlijk al *?*, zij het dat ze op de achtergrond blijven (begrijpelijk ... ik zou m'n gezicht ook niet durven laten zien moest ik zo egoïstisch zijn en anderen op zo'n grote schaal schade aanrichten). Die echte presidenten achter Bush zijn Christelijk en extreem-conservatief (zie de wetten in Amerika op homohuwelijken, abortus, en ga zo maar door), en hebben héél veel geld in wapens gestopt ... Zoals we weten is Bush ook heel Christelijk. Zoals jullie weten (? ... dit is riskant wat ik nu ga typen) heeft die Italiaanse maffia een plaatsvervanger geworden, die niet meer in Italië actief is, maar wel in België, genaamd O.D. Het gaat om een extreem-conservatie-beweging die zich Christelijk noemen ... (maar zoals u kunt raden zijn hun daden allesbehalve katholiek, net zoals die van Bush'trawanten) Dus ... Bush komt hier maar al te graag...
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
|
![]() Zie hier wat Winston Churchill erover te zeggen had:
"From the days of Sparticus, Weishophf, Karl Marx, Trotski, Belacoon, Rosa Luxenburg, and Ema Goldman, this world conspiracy has been steadily growing. This conspiracy played a definite recognizable role in the tragedy of the French revolution. It has been the mainspring of every subversive movement during the 19th Century. And now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their head and have become the undisputed masters of that enormous empire." Sir Winston Churchill - Illustrated Sunday Herald, February 8, 1920
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
Is dat intussen zo erg verandert? :-s :-s
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
2. Het is niet gemakkelijk om mensen te motiveren om mee te doen voor zo'n betoging (alsof Bush hiernaar gaat kijken) + het is vooral een bepaalde soort mensen die kritisch zijn naar Bush ... en die hebben het meestal druk ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
|
![]() Citaat:
Beide integraal te danken aan Bush ... -> Wat een triomf... ![]() ![]()
![]() |
![]() |