![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#522 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#523 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() Poepaars wil eigenlijk gewoon een stevige beurt van 'n negerpik.
|
![]() |
![]() |
#525 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De nieuwe VB logica heeft tal van interessante toepassingen: 1. Het eten van bananen is iets dat we o.a. bij apen terugvinden. Dus is het eten van bananen een apenpraktijk. 2. Het slaan van vrouwen is iets dat we o.a. bij VB mandatarissen terugvinden. Dus is het slaan van vrouwen een VB praktijk. 3. Een vegetarische levensstijl is iets dat we o.a. bij Hitler terugvinden. Dus is het vegetarisme een Hitlerpraktijk. 4. Enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
#526 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 6 juli 2005 om 16:18. |
||||
![]() |
![]() |
#527 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge zijt welkom om mij dit alles uit te leggen... Maar niet te lang hé... Citaat:
Blijkbaar bestaat het woord "figuurlijk" niet in uw woordenschat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 6 juli 2005 om 16:19. Reden: slecht gequoted |
|||||||
![]() |
![]() |
#528 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die boom moet dan wel in het evenaarswoud staan. Als die boom echt bestaan heeft, zou die vandaag nog bestaan? |
|
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Het eten van bananen is inderdaad een apenpraktijk. Alleen niet exclusief. 3. Het slaan van vrouwen is helemaal niet typerend voor het VB. 4. Zie 2.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#530 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is U dus nog steeds niet duidelijk... Het is niet omdat muilkorven van dissidenten o.a. in het fascisme voorkomt, dat dit daarom een fascistische praktijk is. Dat is wat men noemt een drogredenering. Mbt. Uw link met VB: ik heb U dan waarschijnlijk met een andere persoon verward, een VB sympathisante. Haar "avatar" leek op de Uwe. Toutes mes excuses. |
|
![]() |
![]() |
#531 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() Seg poepjongen, ik bied € 2, maar verder durf ik niet te gaan hoor.
|
![]() |
![]() |
#533 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gaat om de straf die God aan Adam en Eva geeft, voor het eten van de verboden vrucht. Hij ging moeten zwoegen voor zijn dagelijks brood, en haar lasten bij de geboorte heeft hij verzwaard, en zij gaat toch naar haar man verlangen, want hij gaat haar overheersen. Citaat:
Ik weet niet of de Genesis grappig bedoeld was. Eigenlijk is God kwaad wanneer hij dat allemaal zegt. Dus, ik denk niet dat er veel humor in moet gezocht worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 6 juli 2005 om 16:38. |
||||||||
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees de Bijbel eens zelf. Of wilt ge weeral profiteren van andermans werk? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#536 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echt niet hoe een man zich zo als een vrouw kan gedragen ... Ze hebben U toch mannelijke geslachtsorganen gegeven ... waarom probeert ge er gewoon niet het beste van te maken als man, in plaats van dit soort van pervers ziekelijke neigingen te botvieren via Uw anus? |
|
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() Erik Poepaars heeft gelijk. Krijg ik nu al je wortelschijven?
|
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw: het doopsel van een kind (ook van een meisje) is juist bedoeld het van Eva's zonde te "wassen", dus zijn gedoopte kinderen Onschuldig, wat uw redenering totaal ontkracht... Dus zijn de woorden van Jezus nog meer op hun plaats.
![]() |
#539 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad ook vastgesteld dat de doorsnee slet hier enorm veel weerstand biedt terwijl ge ze bezigt. Ge zijt precies met een blok beton bezig. Een slet bezigen levert toch echt slechte sex op. 't Is amper dat ze nog bereid is van haar benen een beetje uiteen te leggen. En ja, zo veel moeite ga ik er ook niet voor doen, hoor. Als ze echt niet wil, dan moet ze maar met de hond verder doen, of zo. Bah. Ik heb er genoeg van, van te proberen tot normale sex te komen met die sletten van hier. Ik zal wel elders een geschikte dame bezigen. |
|
![]() |
![]() |
#540 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |