![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Neen, ik wou gewoon de illuminati erin betrekken, dacht dat het een mooie (poging tot) grappige noot zou (kunnen) zijn. 'k Vind enkel dat die uitspraak relatief is. Ze oogt misschien mooi om mee naar buiten te komen, maar dat is, om het relatieve te onderstrepen, "wie laatst lacht, best lacht" ook. Sommige laatst lachenden, lachen zuur, zie je. Soms zelfs, lachen ze zichzelf uit. [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 23:31. |
|||||||
|
|
|
|
|
#522 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#523 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Schrijven kan ook "doen" zijn, nietwaar...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 23:33. |
|||||
|
|
|
|
|
#524 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 10 juli 2005 om 23:36. |
|||||
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Om het cru te schrijven, "Weg Met Ons" lijkt me dicht in de buurt te komen. Het gaat er enkel om de reden voor het aanwakkeren van die mentaliteit te vinden. Komt er winstbejag bij kijken? (waar niet, vraag ik me dan af) Nou, dan kan je net zo goed spreken over kolonisatie, vervangen van "normen, waarden en gewoonten" in het gebied dat wordt ingepalmd.
|
|
|
|
#526 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#527 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#528 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Bedoel je daarmee dat vanuit een diep schuldgevoel voor de daden van 'onze voorouders' (over het koningshuis en Congo zullen we het maar niet hebben, want dan is het een schande dat die hier nog getolereerd worden) wij hetgeen we zijn overboord moeten gooien zonder daarover "te klagen"? Lijkt me dichtbij de denkpiste van, hoe heet hij ook alweer?, Abou JahJah te komen. Seffens moeten we Columbus er nog bijsleuren. Of neen, hoever willen we terug gaan in de tijd, om dat schuldgevoel, die een vrijgeleide blijkt te zijn, te voeden? Zullen we de kruistochten als uitgangspunt nemen? Of ineens het Romeinse Rijk? Met andere woorden, dood aan het verstand en Weg Met Ons, want "onze voorouders" hebben voet aan wal gezet inAntarctica? Is dat de connectie, "ons" en "onze"?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 11 juli 2005 om 00:08. |
|||||
|
|
|
|
|
#529 |
|
Gouverneur
|
Xenofobie is geneeslijk. Goede nacht!
|
|
|
#530 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Verdedigen van een samenlevingsvorm die is geëvolueerd over heel lange tijd is xenofobisch? Of bedoel je nu dat de heren in het Koningshuis xenofobisch zijn, tov Vlaams? Of bedoel je dat de immigranten xenofobisch zijn, omdat ze hun afkeer, zelfs ter plaatse in die westerse samenleving, voor onze westerse waarden niet onder stoelen of banken steken? (is dat niet racisitisch, zoiets te stellen??? Wat bedoel je nu feitelijk? Citaat:
|
|
|
|
#531 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
|
|
|
|
|
#532 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#533 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#534 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#535 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U kan geen enkele uitspraak van mij vinden waarin ik zonder gegronde reden iets als racistisch bestempel. En dat heb ik het over een uitspraak die ik heb geschreven, en niet over een verkeerde interpretatie uwentwege. Ik heb helemaal niet de bedoeling iemand zijn "klep te doen houden". U heeft dat blijkbaar wel, door steeds op de woorden "racisme" of "discriminatie" te vallen, en daardoor elke discussie over racisme en discriminatie in de kiem te smoren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juli 2005 om 09:37. |
|||||||
|
|
|
|
|
#536 | |
|
|
Citaat:
"Ik weet van niets" (François Mitterand) Egidius |
|
|
|
|
|
|
#537 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#538 | |||||
|
|
Citaat:
Het gezagsargument is altijd een vals argument. Het zegt uitsluitend iets over de psychologie van degene die het gebruikt. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 juli 2005 om 09:47. |
|||||
|
|
|
|
|
#539 | |
|
|
Citaat:
Als het resultaat dan is dat men je kwalificatie "racistisch" niet meer ernstig neemt, dan heb je dat alleen maar aan jezelf te denken. Het had volstaan "minderwaardige negers" en "profiterende Marokkanen" niet op dezelfde hoogte te stellen en ze beiden als per definitie racistisch te bestempelen. Egidius |
|
|
|
|
|
|
#540 | |||||
|
|
Citaat:
De zaken haarfijn aflijnen kan helpen. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]