![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zonder concreet bewijs? Hahaha, dat is een goede. Een goede raad voor u: denk eerst eens na voor u hier weer iets uitbraakt.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Welke archeologische dierlijke vondsten den? Waroom moeten "bepaalde soorten lang uitgestorven zijn"?? En wat the hell is "slechts een tussenschakel", ALLE dieren en planten zijn "slechts tussenschakels"... En de evolutie is enkel OMDAT "die zich kunnen voortplanten". Je weet niets, maar ook heel niets van de Evolutie theorie, Meneer.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles bij de evolutietheorie hangt samen met (a) vooropgesteld referentiekader (b) hypothetische veronderstellingen. Dit leidde er toe een evolutionist (de naam zou ik moeten opzoeken) te verklaren dat, ondanks de vele archeologische vondsten sedertdien, we nog minder zeker zijn van de evolutietheorie dan in de tijd van Darwin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Parlementslid
|
![]() Het word altijd beter.
![]() Denk je nu echt dat de Evolutie theorie alleen op 'BEPAALDE archeologische vondsten waarvan GEDACHT wordt dat ze elkaar opvolgden' baseert?? Al iets van genetik gehoort? "dinousariërresten gevonden in dezelfde tijdslaag als die van homo sapiens resten, ook de tijdsbepaling van de resten bleek dezelfde te zijn" Wat voor "dinousarierresten? En waroom passen ze niet in het schema? Weet je dat krokodilen en schildpaden ook "dinousaurier" zijn. En uw boekje "forbidden Archeologie" lijkt mij erder een boek voor de christen fundis uit USA te zijn. Iedereen kan boekjes shrijven. Trouwens, weet je dat je "leven uit "materie" maken kunt, in het labo.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 12 augustus 2005 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Kim]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#527 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus: we kunnen niet verklaren vanwaar het universum komt. Het is dus véél simpeler om te veronderstellen dat het universum gemaakt werd door God of zo. En voil�*, probleem opgelost. Want God is te Heilig om te Vragen wanneer Hij Geboren Is.
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nello ter bewijs van de geslaagde feestdag: De spandoek van vlaams-nationalisten in ons bezit! zo'n 5 peperkoeken die zouden van mij zeker niets kunnen ontvreemden zenne |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#530 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 augustus 2005 om 14:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die linkse is precies superman met zijn belgische vod rond zijn schouders
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik moet u nogmaals teleurstellen, daar de schrijver van het boek, Michael Cremo, zelfs geen christen is. Laat staan wat u omschrijft als "christen fundi" (sic). Daarnaast is de man bestuurslid van de "History of Science Society" (http://www.hssonline.org/main_pg.html) en van nog een aantal belangrijke archeologische verenigingen (waaronder de "European Association of Archaeologist"). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten tweede mocht dit groepje iets bvb een vlag van mij willen bemachtigen zie ik niet hoe ze dat gaan klaarspelen ... de eerste die nog maar een beweging maak gaat dan plat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |