![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is vreemdelingenangst van VB een geestesziekte? | |||
ja: dat denk ik zelf ook |
![]() ![]() ![]() |
16 | 19,75% |
neen: dat denk ik zelf niet |
![]() ![]() ![]() |
65 | 80,25% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Gouverneur
|
![]() Geenenkel voor mij. Als je ingeburgerd bent en sociaal bent , heb ik geen enkel probleem. Maar dat zal er nooit zijn met de Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Citaat:
Je vangt gewoon. Neem het van iedereen aan die je beschamende dwaasheid hier aanschouwt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Citaat:
Het "vers" 5:51 wordt elders onder meer nummers herhaald en ook de tekst van hoofdstuk 9 kent herhalingen; echt geschikt als snelle instap voor beginners. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#527 | |||||
|
![]() Citaat:
BIj het bestuderen van de evangelien op jouw manier is de paus een heiden en alle cvp-ers ketters. Proficiat voor je inzicht in godsdiensten. Als het van jou afhangt en we jouw interpretatie ervan geloven moeten we naar de wapens grijpen: we zijn omringd door levensgevaarlijke katholieken, protestanten, joden en islamieten. Vluchten of bewapenen ![]() De islam kent net zoals het christendom een rijke traditie. De beleving ervan is sterk afhankelijk van de streek en het land. Onze islamieten vloeken meer op hun ramadan dan wij op hen. Zo gaat dat. De meeste godsdiensten zijn sterk aangepast aan de maatschappij: "de dienstmaagd des heren" is vaak nogal soepel ![]() De meeste godsdiensten zijn ook tamelijk saai en preken zetten aan tot slaperigheid. Doen![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 augustus 2005 om 23:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |||||
|
![]() GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem! GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem!
Citaat:
Deze wet is een logisch vervolg op de wet betreffende de "openbaarheid van bestuur" en was al lang noodzakelijk om de verspreiding van nonsens en grove leugens tegen te gaan! Dit is om aanklachten wegens smaad, eerroof, xenofobie en racisme mogelijk te maken. Eindelijk ! ps: dan kan men de berichtjes van de "helden" die hier anoniem zitten braken hebben naar hun lief, hun vrouw en hun baas doormailen!!! Ik denk dat een paar hoogwaardigheidsbekleders binnenkort in de krant gaan staan met hun tekstjes. Dat wordt BRULLEN ![]() YOUPIE[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 september 2005 om 00:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |||||
|
![]() @EricFeremans: ik ben "zelfs" geen christen (volkeren van het boek) maar ik ken ze tamelijk en moet ze "geen van zessen". Keiharde seculariteit vind ik het meest gewenst, want in de meeste boeken noemt men mij, ondanks mijn vreedzaamheid, "vijand". Jezus/ Nieuwe Testament uiteraard niet maar die/dat wordt door geen gelovige(n) serieus genoeg genomen, ondanks Zijn geavanceerde truc (wonder) met de surfplank.
Overigens "interpreteer" ik niet, lees gewoon wat er staat. Wilde je misschien beweren dat het met dat moorden wel meevalt, ofzo? Trefwoord op Net: "taq�*ya". http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...aqiya&where=nl http://www.geocities.com/mediacontro...overislam.html[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 september 2005 om 02:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar het islamieten zijn die daar het meest onder te lijden zouden hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 september 2005 om 07:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klaarkomen, zeker! ![]()
![]() |
![]() |
#534 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Gouverneur
|
![]() En wie dit ook doet bij wijze van overtreding en onrechtvaardigieid, hem zullen Wij in het Vuur werpen; en dat is voor Allah eenvoudig.
Onrechtvaardigheid? En die terroristen dan in Iraq en Londen? Ahja , maar dat zijn martelaars zeker? Wat een **** Godsdienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Gouverneur
|
![]() Waarlijk, Allah kent alle dingen. rofl
[font=Garamond]37. Er is geen ander leven buiten ons tegenwoordige leven; wij leven en sterven en zullen niet worden opgewekt.[/font] [font=Garamond]38. Hij is niet anders dan een mens die een leugen heeft verzonnen over Allah; wij zullen in hem stellig niet geloven."[/font] [font=Garamond]39. Hij zeide: "Mijn Heer, help mij, want zij hebben mij verloochend."[/font] [font=Garamond]40. (God) zeide: "Binnen korte tijd zullen zij zeker spijt krijgen."[/font] [font=Garamond]41. Terecht greep hen daarom de rukwind en Wij maakten hen als wrakhout. Vervloekt zij het onrechtvaardige volk.[/font] [font=Garamond]42. Toen verwekten Wij na hen andere geslachten.[/font] Als dit niet rascistisch is. Gelovigen kanten tegen ongelovigen? Altijd in de "Wij" vorm spreken en om de 10 zinnen duidelijk maken dat " Wij" brandhout van hen maken. Jah , ik zie wel dezelfde golflengte als het Christendom erin. NOT ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 1 september 2005 om 08:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Gouverneur
|
![]() 51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet
Schaakmat |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doe je ook alweer met de vlamingen die tot de islam zijn bekeerd ? Gevaarlijke extremisten die het land uit moeten ? ![]() Of moet je toegeven dat het inderdaad niet de islam is die de oorzaak is van het extremisme van die afscheuringen ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik ook m'n mening posten, stemmen en u verbaal terecht wijzen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |