Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Is vreemdelingenangst van VB een geestesziekte?
ja: dat denk ik zelf ook 16 19,75%
neen: dat denk ik zelf niet 65 80,25%
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 20:23   #521
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Geenenkel voor mij. Als je ingeburgerd bent en sociaal bent , heb ik geen enkel probleem. Maar dat zal er nooit zijn met de Islam.

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 22:28   #522
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard vreemdelingenangst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Geenenkel voor mij. Als je ingeburgerd bent en sociaal bent , heb ik geen enkel probleem. Maar dat zal er nooit zijn met de Islam.
Deze godsdienst praat op direkte wijze alles wat een moslim een ongelovige kan aandoen goed, en maakt zelfs de aanstalten van een integratie onmogelijk.En dit gelijk of ge hier sinds een jaar woont of veertig.De islam wilt zich niet aanpassen aan het land waar hij gaat wonen, hij wil dat dit land zich aan hem aanpast.Enkel zijn "heilige" wetten hebben kracht, en daar mag geen iota aan veranderd worden, want ze zijn de woorden van allah himself.De enige manier om met de buitenlanders en "nieuwe belgen" van arabische afkomst overeen te komen is dat ze van deze godsdienst afzien., en daar kunt ge achter fluiten denk ik, enige uitzonderingen achterwege gelaten.Zijn jullie dan blind, doof, gevoellloos?Of hebben jullie angst voor de confrontatie?Vreemdelingenangst?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 22:59   #523
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mannen toch , wetsvoorstellen Vlaamsbelang? Cordon Sanitair?
Indien we de onverdraagzaamheid moeten aanpakken doen we dat door de onverdraagzamen aan te pakken. Heb je een beter middel? Moeten we jullie in zee dumpen? Een thuisland bouwen?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 23:01   #524
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Deze godsdienst praat op direkte wijze alles wat een moslim een ongelovige kan aandoen goed, en maakt zelfs de aanstalten van een integratie onmogelijk.En dit gelijk of ge hier sinds een jaar woont of veertig.De islam wilt zich niet aanpassen aan het land waar hij gaat wonen, hij wil dat dit land zich aan hem aanpast.Enkel zijn "heilige" wetten hebben kracht, en daar mag geen iota aan veranderd worden, want ze zijn de woorden van allah himself.De enige manier om met de buitenlanders en "nieuwe belgen" van arabische afkomst overeen te komen is dat ze van deze godsdienst afzien., en daar kunt ge achter fluiten denk ik, enige uitzonderingen achterwege gelaten.Zijn jullie dan blind, doof, gevoellloos?Of hebben jullie angst voor de confrontatie?Vreemdelingenangst?
Lees eens een paar boekjes over de islam van de islamieten, niet de islam van FDW. Mijns inziens is hij flink gebuisd als imam.
Oud 31 augustus 2005, 23:08   #525
ericferemans

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Deze godsdienst praat op direkte wijze alles wat een moslim een ongelovige kan aandoen goed, en maakt zelfs de aanstalten van een integratie onmogelijk.
Waar haal je dat? De cijfers bewijzen het tegendeel in ons land. zever.

Citaat:
En dit gelijk of ge hier sinds een jaar woont of veertig.De islam wilt zich niet aanpassen aan het land waar hij gaat wonen, hij wil dat dit land zich aan hem aanpast
klopt niet met hun godsdienst, die de tolerantste is van de drie. Klopt ook niet met de situatie. zever.
.
Citaat:
Enkel zijn "heilige" wetten hebben kracht, en daar mag geen iota aan veranderd worden, want ze zijn de woorden van allah himself.
Klopt niet: de Islam kent honderden varianten, de overlevering en de sharia worden steeds weer aangevuld door kaliefen. Daarenboven splitste de Islam zich al na de dood van de profeet in twee. Weet je niets? zwijg dan aub.

Citaat:
De enige manier om met de buitenlanders en "nieuwe belgen" van arabische afkomst overeen te komen is dat ze van deze godsdienst afzien., en daar kunt ge achter fluiten denk ik, enige uitzonderingen achterwege gelaten.Zijn jullie dan blind, doof, gevoellloos?Of hebben jullie angst voor de confrontatie?Vreemdelingenangst?
Poging tot absurde humor? Testatment van een verdwaasde?
Je vangt gewoon. Neem het van iedereen aan die je beschamende dwaasheid hier aanschouwt.
Oud 31 augustus 2005, 23:09   #526
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Lees eens een paar boekjes over de islam van de islamieten, niet de islam van FDW. Mijns inziens is hij flink gebuisd als imam.
Waarom niet gewoon de koran lezen?

Het "vers" 5:51 wordt elders onder meer nummers herhaald en ook de tekst van hoofdstuk 9 kent herhalingen; echt geschikt als snelle instap voor beginners.

http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
Oud 31 augustus 2005, 23:47   #527
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD

Het "vers" 5:51 wordt elders onder meer nummers herhaald en ook de tekst van hoofdstuk 9 kent herhalingen; echt geschikt als snelle instap voor beginners.

Als je de bijbel zonder uitleg leest en letterlijk neemt zal je konstateren dat het imiteren ervan je onmiddellijk in de gevangenis laat belanden.
BIj het bestuderen van de evangelien op jouw manier is de paus een heiden en alle cvp-ers ketters.
Proficiat voor je inzicht in godsdiensten. Als het van jou afhangt en we jouw interpretatie ervan geloven moeten we naar de wapens grijpen: we zijn omringd door levensgevaarlijke katholieken, protestanten, joden en islamieten.
Vluchten of bewapenen
De islam kent net zoals het christendom een rijke traditie. De beleving ervan is sterk afhankelijk van de streek en het land.
Onze islamieten vloeken meer op hun ramadan dan wij op hen. Zo gaat dat.
De meeste godsdiensten zijn sterk aangepast aan de maatschappij:
"de dienstmaagd des heren" is vaak nogal soepel
De meeste godsdiensten zijn ook tamelijk saai en preken zetten aan tot slaperigheid. Doen![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 01-09-2005 at 00:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Als je de bijbel zonder uitleg leest en letterlijk neemt zal je konstateren dat het imiteren ervan je onmiddellijk in de gevangenis laat belanden.
BIj het bestuderen van de evangelien op jouw manier is de paus een heiden en alle cvp-ers ketters.
Proficiat voor je inzicht in godsdiensten. Als het van jou afhangt en we jouw interpretatie ervan geloven moeten we naar de wapens grijpen: we zijn omringd door levensgevaarlijke katholieken, protestanten, joden en islamieten.
Vluchten of bewapenen
De islam kent net zoals het christendom een rijke traditie. De beleving ervan is sterk afhankelijk van de streek en het land.
Onze islamieten vloeken meer op hun ramadan dan wij op hen. Zo gaat dat.
De meeste godsdiensten zijn sterk aangepast aan de maatschappij:
"de dienstmaagd des heren" is vaak nogal soepel
De meeste godsdiensten zijn ook tamelijk saai en preken zetten aan tot slaperigheid. Doen![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Vluchten of bewapenen [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 augustus 2005 om 23:50.
Oud 1 september 2005, 00:02   #528
ericferemans

Standaard GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem!

GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem! GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem!
Citaat:
Morgen wordt een wet gestemd waarin, met terugwerkende kracht van 15 jaar, inhoudende dat alle namen van forumdeelnemers op het internet worden gepubliceerd naast hun avatars!
(persbericht)
Deze wet is een logisch vervolg op de wet betreffende de "openbaarheid van bestuur" en was al lang noodzakelijk om de verspreiding van nonsens en grove leugens tegen te gaan!
Dit is om aanklachten wegens smaad, eerroof, xenofobie en racisme mogelijk te maken.
Eindelijk !
ps: dan kan men de berichtjes van de "helden" die hier anoniem zitten braken hebben naar hun lief, hun vrouw en hun baas doormailen!!!
Ik denk dat een paar hoogwaardigheidsbekleders binnenkort in de krant gaan staan met hun tekstjes. Dat wordt BRULLEN
YOUPIE
[edit]
[size=1]After edit by ericferemans on 01-09-2005 at 01:03
Reason:

GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem! GOED NIEUWS! Forums niet langer anoniem!
Citaat:
Morgen wordt een wet gestemd waarin, met terugwerkende kracht van 15 jaar, inhoudende dat alle namen van forumdeelnemers op het internet worden gepubliceerd naast hun avatars!
(persbericht)
Deze wet is een logisch vervolg op de wet betreffende de "openbaarheid van bestuur" en was al lang noodzakelijk om de verspreiding van nonsens en grove leugens tegen te gaan!
Dit is om aanklachten wegens smaad, eerroof, xenofobie en racisme mogelijk te maken.
Eindelijk !
ps: dan kan men de berichtjes van de "helden" die hier anoniem zitten braken hebben naar hun lief, hun vrouw en hun baas doormailen!!!
Ik denk dat een paar hoogwaardigheidsbekleders binnenkort in de krant gaan staan met hun tekstjes. Dat wordt BRULLEN
YOUPIE
[/size]

Citaat:
Morgen wordt een wet gestemd waarin, met terugwerkende kracht van 15 jaar alle namen van forumdeelnemers op het internet worden gepubliceerd naast hun avatars!
(persbericht)
Eindelijk !
YOUPIE
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 september 2005 om 00:03.
Oud 1 september 2005, 02:00   #529
willem1940NLD

Standaard

@EricFeremans: ik ben "zelfs" geen christen (volkeren van het boek) maar ik ken ze tamelijk en moet ze "geen van zessen". Keiharde seculariteit vind ik het meest gewenst, want in de meeste boeken noemt men mij, ondanks mijn vreedzaamheid, "vijand". Jezus/ Nieuwe Testament uiteraard niet maar die/dat wordt door geen gelovige(n) serieus genoeg genomen, ondanks Zijn geavanceerde truc (wonder) met de surfplank.

Overigens "interpreteer" ik niet, lees gewoon wat er staat. Wilde je misschien beweren dat het met dat moorden wel meevalt, ofzo?
Trefwoord op Net: "taq�*ya".

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...aqiya&where=nl

http://www.geocities.com/mediacontro...overislam.html[edit]
[size=1]After edit by willem1940NLD on 01-09-2005 at 03:15
Reason:

@EricFeremans: ik ben "zelfs" geen christen (volkeren van het boek) maar ik ken ze tamelijk en moet ze "geen van zessen". Keiharde seculariteit vind ik het meest gewenst, want in de meeste boeken noemt men mij, ondanks mijn vreedzaamheid, "vijand". Jezus/ Nieuwe Testament uiteraard niet maar die/dat wordt door geen gelovige(n) serieus genoeg genomen, ondanks Zijn geavanceerde truc (wonder) met de surfplank.

Overigens "interpreteer" ik niet, lees gewoon wat er staat. Wilde je misschien beweren dat het met dat moorden wel meevalt, ofzo?

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...aqiya&where=nl

http://www.geocities.com/mediacontro...overislam.html[/size]

[size=1]After edit by willem1940NLD on 01-09-2005 at 03:11
Reason:

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...aqiya&where=nl[/size]

[size=1]After edit by willem1940NLD on 01-09-2005 at 03:09
Reason:

Trefwoord op Net: "taq�*ya".[/size]

[size=1]After edit by willem1940NLD on 01-09-2005 at 03:03
Reason:

EricFeremans: ik ben "zelfs" geen christen (volkeren van het boek) maar ik ken ze tamelijk en moet ze "geen van zessen". Keiharde seculariteit vind ik het meest gewenst, want in de meeste boeken noemt men mij, ondanks mijn vreedzaamheid, "vijand". Jezus/ Nieuwe Testament uiteraard niet maar die/dat wordt door geen gelovige(n) serieus genoeg genomen, ondanks Zijn geavanceerde truc (wonder) met de surfplank.

Trefwoord op Net: "taq�*ya".[/size]

EricFeremans: ik ben "zelfs" geen christen (volkeren van het boek) maar ik ken ze tamelijk en moet ze "geen van zessen". Keiharde seculariteit vind ik het meest gewenst, want in de meeste boeken noemt men mij, ondanks mijn vreedzaamheid, "vijand". Jezus/ Nieuwe Testament uiteraard niet maar die/dat wordt door geen gelovige(n) serieus genoeg genomen, ondanks Zijn geavanceerde truc (wonder) met de surfplank.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 september 2005 om 02:15.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 07:21   #530
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
Dus liefde speelt ook voor u geen enkele rol of zelfs maar enige mogelijkheid daartoe? Alleen maar vreemdeling zijn maakt dat je die niet kunt liefhebben.
Slaat toch "de vlam" over... dan ben je goed zot.
Amaai, wat een mentaliteit.
Schandalig hé? Er zou een wet moeten komen die het strafbaar maakt niet met vreemdelingen te willen trouwen!

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 07:26   #531
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:

(persbericht)
Eindelijk !
YOUPIE
Ik laat het graag aan de andere posters over uit te maken wie er hier "vangt"...

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 07:32   #532
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schandalig hé? Er zou een wet moeten komen die het strafbaar maakt niet met vreemdelingen te willen trouwen!

Egidius
Wet die er nooit zal komen,

daar het islamieten zijn die daar het meest onder te lijden zouden hebben.[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 01-09-2005 at 08:34
Reason:

Citaat:

Egidius

daar het islamieten zijn die daar het meest onder te lijden zouden hebben.[/size]

daar het islamieten zijn die daar het meest onder te lijden zouden hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 september 2005 om 07:34.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 07:35   #533
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ik laat het graag aan de andere posters over uit te maken wie er hier "vangt"...

Egidius
"Vangen"?

Klaarkomen, zeker!
Oud 1 september 2005, 07:53   #534
PetSel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Indien we de onverdraagzaamheid moeten aanpakken doen we dat door de onverdraagzamen aan te pakken. Heb je een beter middel? Moeten we jullie in zee dumpen? Een thuisland bouwen?
Ma gij zet nen fermen zenne. VLAANDEREN IS ONS THUISLAND.

Oud 1 september 2005, 08:03   #535
PetSel
Gouverneur

Standaard

En wie dit ook doet bij wijze van overtreding en onrechtvaardigieid, hem zullen Wij in het Vuur werpen; en dat is voor Allah eenvoudig.

Onrechtvaardigheid? En die terroristen dan in Iraq en Londen? Ahja , maar dat zijn martelaars zeker? Wat een **** Godsdienst.

Oud 1 september 2005, 08:04   #536
PetSel
Gouverneur

Standaard

Waarlijk, Allah kent alle dingen. rofl

[font=Garamond]37. Er is geen ander leven buiten ons tegenwoordige leven; wij leven en sterven en zullen niet worden opgewekt.[/font]

[font=Garamond]38. Hij is niet anders dan een mens die een leugen heeft verzonnen over Allah; wij zullen in hem stellig niet geloven."[/font]

[font=Garamond]39. Hij zeide: "Mijn Heer, help mij, want zij hebben mij verloochend."[/font]

[font=Garamond]40. (God) zeide: "Binnen korte tijd zullen zij zeker spijt krijgen."[/font]

[font=Garamond]41. Terecht greep hen daarom de rukwind en Wij maakten hen als wrakhout. Vervloekt zij het onrechtvaardige volk.[/font] [font=Garamond]42. Toen verwekten Wij na hen andere geslachten.[/font]

Als dit niet rascistisch is. Gelovigen kanten tegen ongelovigen? Altijd in de "Wij" vorm spreken en om de 10 zinnen duidelijk maken dat " Wij" brandhout van hen maken.

Jah , ik zie wel dezelfde golflengte als het Christendom erin. NOT [edit]
[size=1]After edit by PetSel on 01-09-2005 at 09:20
Reason:

Waarlijk, Allah kent alle dingen. rofl

[font=Garamond]37. Er is geen ander leven buiten ons tegenwoordige leven; wij leven en sterven en zullen niet worden opgewekt.[/font]

[font=Garamond]38. Hij is niet anders dan een mens die een leugen heeft verzonnen over Allah; wij zullen in hem stellig niet geloven."[/font]

[font=Garamond]39. Hij zeide: "Mijn Heer, help mij, want zij hebben mij verloochend."[/font]

[font=Garamond]40. (God) zeide: "Binnen korte tijd zullen zij zeker spijt krijgen."[/font]

[font=Garamond]41. Terecht greep hen daarom de rukwind en Wij maakten hen als wrakhout. Vervloekt zij het onrechtvaardige volk.[/font] [font=Garamond]42. Toen verwekten Wij na hen andere geslachten.[/font]

Als dit niet rascistisch is. Gelovigen kanten tegen ongelovigen? Altijd in de "Wij" vorm spreken en om de 10 zinnen duidelijk maken dat " Wij" brandhout van hen maken.

Jah , ik zie wel dezelfde golflengte als het Christendom erin. NOT [/size]

Waarlijk, Allah kent alle dingen. rofl[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door PetSel : 1 september 2005 om 08:20.
Oud 1 september 2005, 08:06   #537
PetSel
Gouverneur

Standaard

51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet

Schaakmat

Oud 1 september 2005, 10:18   #538
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Weeral zo'n vooroordeel dus.
Wat doe je ook alweer met de vlamingen die tot de islam zijn bekeerd ?
Gevaarlijke extremisten die het land uit moeten ?
Of moet je toegeven dat het inderdaad niet de islam is die de oorzaak is
van het extremisme van die afscheuringen ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 10:18   #539
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Weeral zo'n vooroordeel dus.
Wat doe je ook alweer met de vlamingen die tot de islam zijn bekeerd ?
Gevaarlijke extremisten die het land uit moeten ?
Of moet je toegeven dat het inderdaad niet de islam is die de oorzaak is
van het extremisme van die afscheuringen ?
g'hebt weer veel tijd precies.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 10:20   #540
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Ma gij zet nen fermen zenne. VLAANDEREN IS ONS THUISLAND.
Ja, en ik behoor tot die "ons".
Mag ik ook m'n mening posten, stemmen en u verbaal terecht wijzen ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be