![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat dat niet mag? Zelfs België doet dat. Oei, nu zeg ik weer iets dat niet in uw kraam past. 8)
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet maar eens proberen om als Belg Amerikaan te worden of Australiër of naar Ijsland, Noorwegen of zweden enz... te emigreren... Weet je wat ze zullen zeggen? Hoeveel poen heb je en waar ga je werken? Zijn dat dan allemaal racisten? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt dat we geen keuze hebben. Tenminste zo interpreteer ik uw posting als je zegt: Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2006 om 15:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk je nu echt dat we een keuze hebben als het om autochtonen gaat? ![]()
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben weldegelijk het recht om een eigen migrantenbeleid te mogen bepalen waarbij we keuzes maken. Daar ging het om. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Migratie brengt met zich mee dat de oorzaken van multiculturaliteit extern zijn, en dus ingepast moeten worden (wat soms voor moeilijkheden kan zorgen), terwijl zonder migratie, de oorzaken veeleer intern zijn (wat ook soms voor moeilijkheden kan zorgen), rekening houdend met culturele invloeden van buitenuit. Citaat:
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) men nog langer immigranten zou moeten toelaten, 2) of men de reeds aanwezige immigranten moet terugsturen naar Verweg-land , 3) of men in zekere gevallen (bij veroordeelde misdadigers) de verworven Belgische nationaliteit zou mogen afnemen, en de betrokkene levenslang verbannen van Europees grondgebied.... In Zwitserland vraagt men veel aan de inwoners, via referendums...In België nooit.Zelfs niet om bvb. te weten of de Belgen graag een Europese grondwet wilden...Niks hebben de inwoners hier te vertellen.Uw CGKR is een unikum van fanatisme, ongeëvenaard in Héél Europa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals reeds zoveel is duidelijk gesteld:
vuilb is een spotnaam voor een politieke partij, zoals iedere politieke partij spotnamen heeft, daar is niks mis mee.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever
![]() Toch beter anoniem, wat jij hier als scarcastisch opmerkt zijn er die het wel serieus menen ... ![]() Als er bedreigingen en toespelingen daarop worden gepost, zijn ze steevast afkomstig van een aanhanger van het fascistische vuilb. En dan vraag je je af wat ons probleem is met jullie fascisten ? THINK ! HARD !
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk in zwart geld,
dan kan ik ze nog aanklagen wegens belastingsfraude ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle monoculturen die zich dan uiteraard afsloten van de wereld zijn roemloos ten onder gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelieve uw leefwereld niet op ons te projecteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of kunnen we onze eigen koers varen ? Of loop jij zo graag mee in de kudde ? Al gezien wat de buren eten vanavond ? Zorg maar vlug dat hetzelfde op je bord komt, ze zouden nog eens over je beginnen roddelen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() de Islam-kultuur mischien? Die ziet zichzelf in ieder geval als de enigste goede.Zo een beetje zoals gijzelf: enkel PelgrimVoorAltijd weet wat goed voor de mensen is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |