![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat niet wil zeggen dat ze niet zou mogen meedoen aan een festival voor verdraagzaamheid. *hint*
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Minister-President
|
![]() Misschien eventjes ter info dat ik Laura al altijd een sympathieke gevonden heb met muziek waar je je nog eens kan op uitleven, en raar maar de fans van Laura zijn nu blijkbaar automatisch al linksen...
Maar ja van als een mens een beetje verdraagzaam of progressief denkt wordt die direct beschouwd als ne linkse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Koen Wauters maar blèren van 'het zit vanbinnen' maar getrouwd (geweest) met 2 die het duidelijk 'van buiten' hebben. De mooie Babette en nu babe Valerie. Over hypocrisie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat hij met Babette nooit getrouwd geweest is maar wel met Karolijn... en dan nog moet je bij elkaar blijven als het niet meer botert tegen wil en dank en elkaar ongelukkig maken??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() Laura Lynn is duidelijk een labiel persoon. Eerst ging ze niet, dan weer wel, dan terug niet, nu toch wel ...
Zo links als de pest dus ... haar platen koop ik niet meer en nu ze links is zal ze meer op de radio komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar na haar knieval voor het linkse establishment zal de muziekindustrie wel voorzien in haar behoefrten zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon maar dat ze zingen over iets, maar zelf net het tegenovergestelde doen. Volgens hem zit 'het' van binnen (een liedje dat bejubeld geweest is door alle vrouwenbewegingen) maar afgaande op zijn (ex)-vrouw(en) zoekt hij het duidelijk toch ook 'van buiten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze is niet labiel, ze is bang. Hoe zou je zelf zijn als je carrière in handen ligt van een kleine kliek schoonweermakers die al bewezen hebben alles te willen doen om mensen te vernietigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat met links of rechts heeft er niets mee te maken, Laura hoeft haar populariteit niet te maken met de radio is vorig jaar blijkbaar gebleken dat ze enorm verkocht ondanks héél weinig airplay op de radio. Tja en dat jij haar platen niet meer koopt dat is jouw probleem en bewijst dat je nooit een fan van haar geweest bent of te wel zeker geen trouwe fan die haarn iet meer mag omdat ze nu toevallig niet dezelfde politieke overtuiging deelt. Oh ja nog iets Laura is ook héél populair bij de homo's en ze heeft er ook een speciaal hart voor ![]()
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() En ze heeft reden om bang te zijn. Door deze beslissing heeft ze haar carrière ten dode opgeschreven.
Ze had een plaats in onze geschiedenis kunnen krijgen naast Marva, Louis Neefs, Ann Christy, .... Die kans is nu schoon verspeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Minister-President
|
![]() Zullen we afwachten hé ondertussen staat ze komende zaterdag toch nummer 1 in de ultratop en schiet ze als een kanon de hoogte in...
Ik denk niet dat ze er ook maar minder platen zal door verkopen netals Will Tura en Clouseau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus ja politiek opportunimse. Moest FDW de nieuwe fatboy slim worden zou ik zijn platen toch ook niet kopen. Ik denk moest Degucht ne vlaamse slagherzanger worden dat ge ook zijn platen niet zou kopen. Ons ma kan nu tenminste met een gerust hart kwelen sé dankzij uw ex-idool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat The Kids met bvb "Fascist Cops" tot haat aanzetten, was voor mij geen enkel probleem. Korrel zout, weet je wel. Of relativeren heet zoiets ook wel. Dit in tegenstelling tot bepaalde groeperingen die Black Metal groepen met rechtse banden, constant proberen te boycotten. Laura Lynn heeft gewoon één groot voordeel. Haar fans zijn te dom om haar muziek van het internet te halen. Daarom ook zo'n grote verkoopcijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was een grote fan van Laura Lynn en vind haar muziek nog steeds mooi. Maar ik heb ook principes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Minister
|
![]() Euh die mensen zijn dood en ik zou die dus niet voor uw kar spannen, ik denk dat ge ze naar dezelfde hel zou verwensen als Laura Lynn moesten ze vandaag nog geleefd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Eerlijk is eerlijk: Het festival van Tom Barman(als dat zijn echte naam is tenminste) is gericht tegen het Vlaams Belang. Ik denk niet dat rooie Laura nog veel fans zal overhouden van iemand die op het VB stemt. Iemand?
![]() |
![]() |
#539 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Of download jij illegaal muziek misschien?
![]() |