![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens het IP adres zien enkel de administrators. Ik geloof dus geen crap van wat je zegt. Ga nu maar wat verder Nederlands leren en werk zoeken en hou dit forum voor serieuze mensen en niet voor pubers. Nogmaals het beste bewijs dat deze mensen hier niet komen voor zich te integreren maar voor amok te maken. Ik neem dan ook aan dat de administrators deze persoon geband hebben wegens persoonlijke beledigingen ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door separatist : 10 augustus 2005 om 02:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#524 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 10 augustus 2005 om 07:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als men die partij wil uitschakelen, los dan de problemen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In welke unief heeft u laatstleden ook alweer een speech gegeven voor een daverend enthousiast publiek van academici ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neem er een zinnetje uit dat je goed kunt ombuigen in hun verloederde geest, en daarop bouwen ze dan een ganse theorie waarom jij eigenlijk aan het dwalen bent. Een truuk die ook maar werkt bij simpelen van geest ![]() Sorry VB'ers, je gaat echt veel, veel beter moeten doen dan dat ![]() Als staan jullie hier nog met 100 / 1 steeds hetzelfde te brabbelen en declameren, het eerste originele uit een VB'er op dit forum moet ik nog lezen ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daarbuiten leef je in een gemeenschap en mja, ![]() VB'ers, de medemens moet zich voortdurend aanpassen aan de evoluerende gemeenschap, het is niet de gemeenschap die zich moet aanpassen aan uw kleinzielige opvattingen van hoe de gemeenschap er moet uitzien. ![]() De wereld gaat gaat vooruit. ![]() En u ? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 10 augustus 2005 om 08:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echte problemen he, door het regime gecreëerd nog wel he, geen waanideeën die niemand zwart op wit kan aantonen. Je weet, wie beschuldigd heeft de schuldlast ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
Mogelijk denk je dat die brief verzonnen was, en dat moet je maar eens bij Humo aankloppen. Mogelijk denk je dat die man gek is, en dan is dat jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Humo is niet het eerste beste roddelblad, niet ? Het is jammer dat die jongen zich zo laat verblinden ... Ik ken het omgekeerde: een goed bevriend koppel heeft al enige tijd last van een paar afrikaanse onverlaten. Dit in tegenstelling tot de islamitische gemeenschap waartussen ze wonen, waar ze hoegenaamd geen last van hebben. Die mensen leven in een rustige straat, die islamieten uit zuiderse landen hebben de gewoonte meer op straat dan in huis te leven, en ik heb daar ook al enige weken verbleven, ik moet zeggen, na een paar dagen is het al een vertrouwd en normaal zicht om die mensen gemoedelijk te zien zitten keuvelen op straat, hun kinderen spelen "onder de paraplu" van hun ouders, die mensen zeggen vriendeljik goeiendag als je passeert ... Dat bevriend koppel valt letterlijk nog liever dood dan dat ze voor het VB zouden stemmen, ondanks die paar zwarten die nu raar beginnen doen. Ik kan je wel iets anders vertellen: ik heb enkele jaren terug een huis moeten verlaten, wegens overdreven last en pesterijen van geboren en getogen vlamingen, het begon meer dan uit de hand te lopen, daar is nogal wat politie aan te pas gekomen. Weet je wat die politie mij zei ? Trap het af als je niet welkom ben, waarom zou je hier nog willen blijven wonen. Ze deden verdorie mee met die mensen die mij buiten wilden. Moest je twijfelen: ondergetekende is een geboren en getogen Westvlaming. Zo ken ik ook een bevriende heer van bijna 60, die ook al nijdige opmerkingen en wat kinderachtige pesterijen meemaakt in het appartementsgebouw waar em al meer dan al de helft van z'n leven woont. Tuurlijk bestaan er probleembuurten ... Ik ben niet blind hoor ... Die probleembuurten dienen aangepakt te worden, niet een volledige bevolkingsgroep van migranten dienen met de vinger worden gewezen, en dat is net wat het VB doet. Het is zo jammer dat jullie je fixeren op vreemdelingen, terwijl zo'n problemen zich overal voordoen, met alle lagen en soorten in de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Marokkanen kunnen blijkbaar niks verkeerd doen voor jou? Heeft dat iets te maken met het feit dat er zoveel Marokkaanse schandknaapjes rondlopen?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat er in heel Vlaanderen en zeker in Antwerpen heel wat mensen zijn die liever niet doodvallen dan ...Hoe zou dat komen? Ik woon in Brugge (vroeger in Antwerpen) en heb nog nooit problemen gehad met vreemdelingen. Ik werkte zeer veel met vreemdelingen wereldwijd en had er meestal aagename ervaringen mee. Ik 'fixeer' me dus niet op vreemdelingen, ik heb het met vreemdelingen en heb er al veel geholpen. Maar waarom duren die pesterijen van trambestuurders maar voort? Waarom betalen sommigen nooit op de tram. Waarom elk jaar die pesterijen in openluchtzwembaden? Het VB wijst NIET alle vreemdelingen met de vinger, maar wel het regime dat daar geen komaf mee maakt, en zelfs de nationaliteit verleent aan vreemdelingen die de taal niet kennen en die mogelijk een crimineel verleden hebben. Ten slotte is het VB zeker niet alleen vreemdelingen problematiek. Er is ook de ontzaglijk grote geldstroom van vlaanderen naar Wallonië, zonder dat ze daar iets beter van worden. Het mocht vroeger niet gezegd worden, maar nu zeggen waalse professoren het zelf. En wat denk je van die meer dan duizend flitspalen in Vlaanderen, en geen in Wallonië. Maar de opbrengst gaat voor een groot deel wel naar Wallonië. Het is maar één voorbeeld uit de tientallen. Dat werkt de Vlamingen op de zenuwen, en ook daarom is het Vlaams Belang nu de grootste partij van het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die wantoestanden zijn er trouwens gekomen juist door de groeiende apartheid en verwaarlozing gedurende tientallen jaren van groepen mensen. Het Eigen Volk principe wakkert frustraties en mistevredenheid aan langs alle kanten..... Het is voor mij een negatieve levenshouding die zichzelf voedt en eigenlijk niks oplost.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
De schuldige is hier zonder twijfel het Belgisch regime met zijn opeenvolgende regeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemdelingen eisen aparte scholen, aparte zwem uren, aparte begraafplaatsen... Zelfs de vreemdelingen winkels kleven de apartheid aan door arabische opschriften te plaatsen op hun etalage Citaat:
Wantoestanden komen niet door de apartheid, wat dat ook mag zijn, maar door een falend migratie beleid, er zijn al miljarden ingepomt, en dat zonder enig resultaat, komaan ze worden niet verwaarloost eerder doodgeknuffeld. Citaat:
Het zal misschien daarom zijn dat België het beloofde land is, omdat men hier de Eigen volk principe niet heeft?
![]() |
![]() |
#538 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#539 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees eens aandachtig ... ? Oei, napoleon druipt doodbeschaamd terug af, aiaiai, da ik zo'n domme dingen durf zeggen moe je nu denken ... Oei, ja, vergeten, napoleon is te trots z'n eigen fouten toe te geven ![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
met enkele zeer racistische bepalingen. Ik ben ook voor een onafhankelijk Vlaanderen, tot daar kan ik het VB volgen. Maar, arbitrair 60 000 migranten uitwijzen, dat tart alle vormen van de democratische rechten van deze migranten. Het arbitrair uitwijzen van een groot deel van een bevolkingsgroep (de rijksten zullen mogen blijven, zo klaar is het wel) is discriminatie van de zuiverste soort. Dit soort dingen maakt het VB onaanvaardbaar. En die problemen die jij aanhaalt, wel, meer blauw op straat, dat is geen exclusief punt van het VB hoor ... En o jee, weete dat er ook witte vandaaltjes op die trams zitten, de rust in openluchtzwembaden verstoren, ... P.S. Ik heb nog nooit iemand zitten uitschelden als er niet openlijk met mijn voeten word gespeeld ... Meestal reageer ik dan nog heel ludiek als er zo'n kinderachtigheden staan. Je moet me bijgevolg het allerminst danken voor het niet schelden, het is een beetje een voorwaarde om een deftige discussie te kunnen voeren, besefte iedereen dat hier maar.
|
![]() |
![]() |