![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben niet betaald om de marketing van de vakbond te doen, maar het spreekt toch voor zich als de meerderheid van de vlamingen tegen cordon sanitaire is,dat diezelfde vlamingen plus nog een pootje dat belangvermening van de zuilen echt superzielig vinden. En ik moet er niet ver mee geraken hoor, het is echt mijn probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier wordt gezegd dat een vakbond het dop-werk GRATIS doet en dat met je lidgeld je extra diensten kunt krijgen Dus kun je een lid schrappen van uw ledenlijst, je kunt hem wel weigeren die extra diensten te doen. Maar jullie moeten die VB ook gratis zijn dopgeld diensten blijven doen, gezien jullie hier pertinent beweren dat dit allemaal gratis wordt gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om gewoon een overschrijving te doen van 700.000 doppers Dus per overschrijving kost dat 16euro... waar de logica van deze royale vergoeding voor het overschrijven en het intensieve van dit full geautomatiseerde werk hier zit kan ik, economisch beredeneerd, mij niet voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u lid maken van iets waar je tegen bent, ook niet.
't is iets met blaren waar je moet opzitten, maar de rest ontsnapt me.
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dude
ik begrijp dat jullie het standpunt verdedigen. Ik sta echt los van vakbond, VB, dus ik voel mij nu echt niet gehinderd door enig vooroordeel EN vanuit de logica van de discriminatie wetgeving, begaan jullie een fout: de standpunten zijn volgens mij voldoende helder en onderbouwd vanuit de logica dat werklozensteun een dienst is die betaald wordt door de overheid, begaan jullie ook een fout. Die fout zou inderdaad juridisch misschien wel in het gelijk van de vakbond uitgesproken worden, maar denk nu eens na over 1° klantvriendelijkheid versus monopolie gedrag ?? wat symboliseert dergelijk gedrag... ik denk het laatste Uiteindelijk maak je hier een gat in de markt, want je jaagt potentieel 25% van jullie leden naar een vakbond die zich softer opstelt... 2° maatschappelijke verantwoordelijkheid versus zinloos politiek steekspelletje die mens als VB heeft ook recht op zijn uitkering, en of hij ze nu van jullie krijgt en het lidgeld betaalt of van de hulpkas, hij zal toch zijn geld krijgen. Jullie hebben hem gewoon gekloot, en echt fijnmenselijk is dat niet. Bovendien mag een lid zelfs een standpunt nemen dat hij tegen de vakbond is, of in elk geval tegen die machtsspelletjes, want maatschappelijk gaat iedereen hem daarin steunen. Dus jullie trekken hier echt aan het kortste eindje , wat voor jullie het plezier is van één mens op zijn nummertje te zetten, is voor gans belgie het bewijs hoe de arrogantie zich opbouwt en dergelijke organisaties die denken zo monopolistisch, dominant en diktatoriaal te moeten omgaan met hun leden, dat jullie zelfs geloven dat jullie het 'denken' van jullie leden kunnen gaan domineren... Daarmee gaan jullie geen 500leden overtuigd hebben om niet te stemmen voor VB, maar 50000 vlamingen overtuigd hebben om toch te stemmen voor het VB. Dus ja zo een strategie werkt echt averechts. En ik vind het echt leuk hoe 'gesloten' van geest jullie over deze zaak discuteren. Het bewijst gewoon het niveau van de organisaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bekijk het ook eens vanuit de gevoeligheid van waaruit vakbonden voor de rechten van hun leden gestreden hebben en van daaruit terecht een aantal privilèges hebben ontwikkeld en nu, langzaam aan (want dat vb'ers buitengezet worden is toch geen praktijk van de laatste 20 jaar), merken dat er een zuivere patronaatspartij mensen beduvelt en hen opzet tegen de vakbonden in en de rechten van de werkende en ook niet werkende mens serieus wil beknotten ten voordele van het groot kapitaal. Dan is het uwen plicht als vakbond om aan de alarmbel te trekken want blijkbaar blijven mensen doof, stom en blind voor dat gevaar en dus wordt er een noodsignaal verstuurd. Misschien dat de ogen zo opengaan, misschien niet. Alleszins het proberen waard volgens mij.
![]() |
#531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees nog eens de statements van hun aanhangers en zoek er mij eens ene waar enige voorwaardelijkheid of enige twijfel over hun gelijk blijkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou alle begrip, en zelfs respect moeten hebben voor iedere organisatie die zich ideologisch gelijkaardig opstelt. Geen compromissen, geen zieltjeswiinnerij, geen zakkevullerij aan extra lidgelden, en vergoedingen voor werkloosheidsuitbetaling, geeeen ...... jij als onbevooroordeel persoon moet toch ook de gelijkenis zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() tenzij energie gratis is en dan zou ik toch voor die nobelprijs gaan met uw perpetuum mobile Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 juni 2007 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raf ben jij nu gay, of choqueer jij gewoon graag ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat relevant in dit topic?
![]() |
![]() |