![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent van een ander gedacht, je mag dat, en ik mag van mijn gedacht zijn. Maar ik blijf erbij: wie een dergelijke vraag (zie kleurke hoger) gesteld zou hebben aan mijn vader/moeder/grootouders, die zou durven insinueren dat zij mij door die pedagogische tik mij zouden mishandeld hebben en dus hun liefde en plicht om mij behoorlijk op te voeden in twijfel zou trekken op zo'n onbeleefde manier, die zou het met mij ferm aan de stok krijgen. Mocht ik werkgever zijn en jij mijn werknemer: je lag eruit, zelfs al zou ik mij ekonomisch groot nadeel doen; mocht je handelaar zijn, ik was je klant niet meer, als moest ik er kilometers voor om rijden;
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alls komt terug. Raar hé. Soms komen de tikken ook terug, hetzij met totaal andere bedoeling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een vaststelling. Je mag kinderen niet slaan, waar ik redelijk achter sta, maar langs de andere kant mogen kinderen wel geslagen worden; je vat de nuance wel.
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De oude vlaemsche-RKK-methode: broodroof, maar zo ik je echte motieven kende zou ik daar in feite maar al te blij mee zijn ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 augustus 2007 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mijn stiefdochter is een junk. Tijdens haar opvoeding kreeg ze nooit een tik, niet uit principe, niet op een onbewaakt moment. Het geweld dat ze nu ondergaat is van en heel andere orde dan de educatieve tik. Door haar verslaving onderging ze groteske en gewelddagige seksuele vernederingen. Daarenboven leverde ze haar gezondheid in. Fysiek en mentaal. Bewaar uw spielerijtjes over de 68-igers voor de toog, Filosoof, in het echte leven zijn ze nutteloos en niemand is ermee geholpen. Wat wel als een erfenis van de 68-ers kan beschouwd worden is de anti-autoritaire opvoeding. En zoals ik al zei: ik zou de productjes van de anti-autoritaire opvoeding niet te spuiten en te snuiven willen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
Was het dan ineens werk van de duivel? Blijkbaar heeft die autoritaire opvoeding en samenleving tekort gedaan, anders zou die 68-toestanden er niet gekomen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaterdag gehoord in een supermarkt:
Driejarig kindje kreeg zijn kuren en begon het snoepjesrek bijna af te breken. Moeder tegen lastig zoontje: "pas op! als je nu niet stopt dan steek ik je in de auto".... In de auto???? om op te stoven? Magda? In elk geval heeft ze hem geen tik gegeven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2007 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Partijlid
|
![]() Iemand gisteravond toevallig de Engelse versie van de 'Suppernanny' gezien ?
Gezien hoe de ouders uit pure wanhoop dan maar begon te kletsen ? Gezien hoe ze daarna stond te janken omdat ze met opzet hare kleine heeft zitten pijn doen ? Gezien hoe de kindjes onderling op mekaar zaten te meppen ? En het belangrijkste: gezien hoeveel effekt het had ? @crice: Heb je gezien dat ze die kleine in de auto staken ? en ook let er eens op, hoeveel 'loze' dreigementen aan het adres van de kinderen kan je zo opvangen tijdens je wekelijkse bezoek aan de suppermarkt ? Kan u verder even verduidelijken waar u op doelt ? Ik heb anders al tafereeltjes gezien met pogingen om de 'kuren' van een puberende peuter te onderdukken met een paar lappen, waar de kleine dan nog harder ging brullen. Een hele hoop afkeurende blikken en vervolgens gingen ze de kleine snoepkes geven. Diezelfde snoepkes waar de 'kuur' mee begon omdat hij ze niet kreeg. Ne mens komt zo wat tegen in de winkel .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() echt zever hoor. De jeugd van de jaren zestig-zeventig zat veel eerder en gemakkelijker aan LSD. Dat is vandaag marginaal geworden, marihuana is minder "gevaarlijk" (zwaar) maar couranter geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Partijlid
|
![]() Een met zijn computer vergroeide nerd verkondigt (met zijn elfduizendste berichtje) zijn ideetjes over de swiging seventies. En nu: op naar de twintigduizend berichtjes, Bhairav. Grrrr ... Groovy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
|
![]() dat heeft hier nog maar 146 posts en dat heeft al een groot bakkes...
(als je dan toch wil afrekenen op het aantal posts )