![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten had ook crmineel Claes trouw gezworen aan 's lands wetten. Wel kreeg die geen handboeien om voor zijn beroving van de schatkist. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 september 2007 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 13 september 2007 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Minister-President
|
![]() Nultolerantie voor wat Eric? Welke zware misdaad werd hier begaan? In cowboyland mag er tenminste nog voor en tegen alles betoogd worden maar wij zijn nu eenmaal geen mietjes die schrik hebben van een mogelijke reaktie uit een welbepaalde hoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() ik ben ook al verschillende malen in de combi beland voor vanalles en nogwa.
Ik zit daar niet mee in hoor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() waar klagen ze eigenlijk over? ze zijn toch zelf voor zero tolerantie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
This picture shows how Frank Vanhecke, the VB party leader and a member of the European Parliament, was held tight by police officers while one of them pinches him in the balls. As they did so they shouted abuse such as “Sale Flamingant” (Dirty Flemish-secessionist). Raar dat ze dit op VRT niet getoond hebben. Ook wel raar dat ze op VRT niet gesproken hebben over de opgepakte betoger die in de cel een hartaanval kreeg en die ze daar 30 minuten hebben laten liggen voordat er een ziekenwagen aankwam. De ooggetuige vreest dat de man was overleden: http://rookgordijn.org/?p=54 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Trouwens al die foto's staan op een Deense site , denk dat ze in Denemarken maar raar gaan denken over de belgische politie. Je ziet er rustige betogers en agresieve agenten. Laatst gewijzigd door Mampie : 13 september 2007 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Vreemdeling
|
![]() Het is heel gemakkelijk om keet te schoppen, en beschuldigingen te uiten naar iemand of een groep, maar vrede maken, dat is andere koek. Waarom toch ?
Eenmaal dood, hebben beide geen nut meer.
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel dat die naar een internationaal universitair economisch, monetair verbeteringsinstutuut is geweest en het dus nooit mee zal doen ![]() Iedereen kan foutjes maken, ze worden soms wel anders aangepakt...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mijn vriendin vertelde me dat de opgepakte meisjes zich moesten ontdoen van hun BH waar iedereen bijstond ! Gehoord op de RADIO !! Wat dachten die kiekens ? Dat ze zich er mee gingen ophangen ? [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ANDR%C3%89/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weg met democratie en vrije meningsuiting ![]() anti ? Voor Vlaanderen, voor de Vlaamse belangen, voor een Vlaamse Rand, voor Vlaamse autonomie, voor Vlaamse cultuur, voor Vlaamse media, voor Vlaamse scholen, voor Vlaamse tewerkstelling, voor Vlaamse sociale zekerheid... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu volgens eu-commisaris van justitie Fratinni zou, door de betoging toe te laten, de grens van vrijheid van meningsuiting duidelijik nog niet bereikt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wel, men heeft ons gezegd dat als we hier zullen blijven - wat we zullen doen - we allemaal zullen opgepakt worden, ja." Daar kan je trouwens ook zien hoe Vanhecke slaat en schopt naar één agent die hem gewoon probeert te arresteren. En - tenminste op dat moment - geen enkele vorm van geweld gebruikt. Van vreedzaam verzet of zelfverdediging is hier geen sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() En waarom zijn dezelfde mensen daar nooit over gestruikeld als het over betogingen van hun tegenstanders ging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens zijn er ondanks de massaal aanwezige pers en de cameramensen van het VB zelf geen beelden waarop "sale flamingant" te horen is... ze moeten het stellen met een demagogisch filmpje waarin ze een uitspraak uitlichten waarvan de context totaal niet gekend is en gemaakt door een agent die alvast niet nederlandstalig onkundig is en mi zelfs geen waal. Voor een kritische geest als de uwe, is het pijnlijk dat je de propaganda zo kritiekloos napraat. Citaat:
Voor het overige lees ik daar niets meer dan de standaardbehandeling die je krijgt wanneer je administratief aangehouden wordt op een betoging. Nog nooit heb ik het VB zich daarover horen beklagen. Je maakt je belachelijk met dit soort posts, Circe! Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2007 om 10:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je kan toch geen objectiviteit in aandachtspunten verwachten van een politieke partij Edina ?! een pp moet duidelijk zijn in haar communicatie (luister jij nooit naar Patrick Janssens of wat ?! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |