![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zorgen dat er geen koude lucht onder het deken komt , en dan maar hopen , want afgelopen ochtend heb ik zelfs 1 keer moeten braken ![]() Toch zeker tot middag echt last er van gehad !! Momenteel gaat het weer , nog een tikkeltje oogpijn , maar wel houdbaar voor't moment , en dus online gaan , ook nog wat gitaar gespeeld , euh , geramd ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat uw ogen maar bijtijds rusten dat dat niet te vlug weerkomt.
![]() |
![]() |
#5426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen gasten en grieten!
Alles kits achter de rits? Alles pluis met de muis? ![]()
![]() |
#5428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Etenstijd! En niemand is uitgenodigd
![]()
![]() |
#5430 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5431 |
|
![]() smakkelijk...
![]() |
#5432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seffens manicure laten doen dus ga ik nu heel flink mijn handjes wassen. Tot straks
![]()
![]() |
#5434 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dag duurt maar 24 uur dus ik kan niet alle onzindraden op dit forum lezen, snorry.
![]() |
#5436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik nog niet gehoord
![]()
![]() |
#5437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BigF heeft een nieuwe partij gesticht : de Partij voor Onafhankelijke Kempen. Als u nog lid wilt worden geen probleem, voor de interessante postjes moet u zich beginnen haasten. Tot hiertoe zijn ze als volgt verdeeld : Oprichter/voorshitter/Eerste Wietproever: BigF Minister van Defensie: Lof der Zotheid Eerste Raadgever: Manta Penningmeester: Anna List Adviseur Buitenlandbeleid: Anna List Secretaris Adviseur Buitenlandbeleid: Manta Minister van natuurbeheer, land- en tuinbouw (en wietteelt): Manta Sergeant van het Pokse leger: Manta Koffiemadam: Marie van de Koster Opperkok: Marie van de Koster Professionele nietsdoener: Klojo eerste Klas Vervangend Professionele nietsdoener: Marie van de Koster Transportminister, departement Overseas: From Vlaanderen Algemene Lijstjesmaker: Miauw! Verzorger Containerparkpostduifkippen: Manta Nog (of opnieuw) openstaande functies: Woordvoerder (m/v), Schepen van dakgootgras, Beheerder Kleenex- en keukenrolvoorraad, Effectief Valiezendrager Adviseur Buitenlandbeleid, Chauffeur, Minister van Volksgezondheid, Minister van festiviteiten en aanverwante gebeurtenissen, ambtenaren (om de staatskas leeg te zuigen), Minister van Financiën, Minister van Cultuur. Dat van die Opperkok klopt niet! Ik heb het al druk genoeg als koffiemadam ![]()
![]() |
![]() |
#5438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Miauw! was overigens Algemeen Woordvoerder maar had ambras met de Voorzitter en is als woordvoerster ontslagen ![]() Misschien daarom dat ze zich nu ergens verstopt heeft ? ![]()
![]() |
![]() |
#5439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5440 |