![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5421 | |
Banneling
|
![]() en dan nog even dit:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, Aleister Crowley staat ook afgebeeld op Sgt Peppers album van the beatles.
Verder staat hij ook op het album "Dangerous" van Michael Jackson, en er zijn meerdere liedje over hem gemaakt o.a Ozzy Osbourne met "Mr Crowley". Hieronder de tekst daarvan, let op de duidelijke esotherische allusies (magick, white horse, ....) Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 3 mei 2006 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5423 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ... en vergeet zeker Iron Maiden niet ... Laatst gewijzigd door Havana : 3 mei 2006 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo zijn er nog veel meer. Bv Elvis Presley was een "Monarch-slave" zwaar gemind controlled dus. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5425 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat maakt u er zo zeker van dat onze realiteit een sprookje is? Dat de UN enkel het beste met ons voorheeft? Het is een overheidsorgaan als alle andere, dus die zal het vooral met zichzelf het beste voorhebben. Zoals elke overheid; kijk maar naar de 5 overheden van België. Die bevoordelen zichzelf ook consequent. What else is new? (Law &) Order, maybe?
![]() |
![]() |
![]() |
#5426 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5427 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pindar, je pilletjes al genomen vandaag?
![]() |
![]() |
![]() |
#5428 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het 'woord 'sprookje' is natuurlijk misleidend. Maar het meeste wat ze zien en horen via de media is op zijn minst 'verdraaid' Hoewel als je het gaat onderzoeken het meeste gelogen is Wist U dat voor het nieuws op de TV komt er eerst een PR bureau aan te pas komt om ons zo effectief mogelijk te beinvloeden? Citaat:
Net zoiets als het "Wereld Natuur Fonds" Als je daar geld in gooit kan je er redelijk zeker van zijn dat het gaat naar een terroristische organistatie in Afrika (Jazeker, waren gesteund door die SS'er van een Prins Bernhard!) Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5429 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5430 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5431 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou jij kunnen zeggen dat ik loop te 'flippen'? Ten eerste ken je me absoluut niet, Toch doe je vergaande uitspraken over mijn persoonlijkheid. En je doet je zooo rationeel voor, maar gezien bovenstaande ben je dat dus helemaal niet! Citaat:
Je hoeft het helemaal niet met me eens te zijn, maar inhoudelijk is je meeste post prut! Dus.. Ik heb je even een kans gegeven maar je gaat er weer op, de negeerlijst! Zoek het effe lekker uit met je gezever ende gekutkam. Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5432 |
Minister
|
![]() lol, de negeerlijst is precies mijn beste positie..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5433 | |
Banneling
|
![]() Ik heb hier al een paar keer gezien dat Wikipedia wordt gebruikt
als 'bewijs' voor de naievelingen onder ons. welnu , mischien overtuigt DIT U: Citaat:
http://www.truthbeknown.com/wikipedia.htm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 mei 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5435 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je reageert op mijn post, maak er geen wikipedia discussie van, want dat is niet wat ik bedoel met wat ik hier schrijf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5436 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb al enkele gevallen gezien waar wikipedia gebiased was.
![]() |
![]() |
![]() |
#5437 | |
|
![]() Goed artikel over de zogenaamde fake alien invasie waar sommigen al gewaarschuwd voor hebben. Terrorisme is één ding om mensen bang te maken om controle te krijgen over hun , maar de (zogezegde) dreiging van buitenaardse beschavingen is van nog een veel groter kaliber. De ultieme kaart in het kaartspel, die, op het goeie moment gebruikt, de totale overwinning verzekert.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5438 | |
Minister
|
![]() Citaat:
MAar Wikipedia wordt onderhouden door een leger van duizenden vrijwilligers. Natuurlijk zitten er een aantal zeikerds tussen. Juist omdat Wikipedia zo divers is qua samenstellers, is de kans vrij groot dat er objectieve informatie kan worden gevonden. Los nog van het feit dat het de vergelijking met de Encyclopedia Brittanica glansrijk doorstond, natuurlijk. Maar goed, dat is sowieso allemaal wetenschappelijke informatie = NWO dus, volgens u. ob·jec·tief2 (bn.) 1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen Juist door het grote aantal editors, is het mogelijk om anoniem vooroordelen & uithalen te verwijderen. Er zijn nog altijd een heel aantal mensen die eerlijk zijn, niet in de laatste plaats ten opzichte van zichzelf. En die mensen zijn duidelijk in de meerderheid, wanneer het gaat om dit soort projecten. Maart goed, dat gelooft Pindar de Forumnar toch niet..
![]() |
![]() |
![]() |
#5439 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu zie ik weer waarom u de titel "Forumnar" verdient. Een fotosoep van Beatles met afgehakte kinderpoppen. En een lunatic die John Lennon overhoop schiet gebruiken om te beweren dat de Beatles bezeten waren door de duivel. Zwakke drogredenering, al zeg ik het zelf. 1. de moordenaar van John Lennon is een zelf-verklaard satanist 2. elke rockband met een zogenaamd pact met de duivel is een lid verloren 3. John Lennon was lid van de Beatles en ging dood door een satanist 4. The Beatles waren satanisten Ik zie de logica niet? Is satanisme besmettelijk, soms?
![]() |
![]() |
![]() |
#5440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |