Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2019, 17:33   #541
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het is ronduit pervers en ziek om te beweren dat de " blowersgemeenschap" zwangere vrouwen indoctrineren.
Gij hebt letterlijk altijd ongelijk:

About 70% of Colorado's cannabis dispensaries recommended marijuana products to pregnant women to treat their first-trimester nausea, according to an August study by the American College of Obstetricians and Gynecologists.

"Few dispensaries encouraged discussion with a healthcare provider without prompting," the study concluded.
The American College of Obstetricians and Gynecologists, or ACOG, has also found that 34% to 60% of marijuana users keep using during pregnancy "with many women believing that it is relatively safe to use during pregnancy and less expensive than tobacco."


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

" veel zwangere vrouwen die blowen" is nog zo'n ridicule opmerking, want de meeste zwangere vrouwen roken niet eens, laat staan blowen.
vorige keer heb ik geschreven dat uw posts dommer en dommer worden. dat is letterlijk zo: deze post is nog dommer dan de vorige.
Als ik schrijf
veel zwangere vrouwen die blowen, ... , dan betekent dat : van de verzameling zwangere vrouwen bedoel ik de deelverzameling die blowen. hebt gij een lagere school diploma?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht


Deze week op canvas, uitzending over vrouwen die psychotisch werden na geboorte van hun kind, volgens u moet je dan het krijgen van kinderen verbieden?
Want dat is toch de logica binnen uw standpunt, het zou kunnen dat iemand psychotisch wordt van het gebruik van cannabis dus moet je dit verbieden en mag je het niet legaliseren!
er zijn ook mensen die longkanker krijgen zonder te roken. Wilt gij daarom roken terug toelaten op openbare plaatsen?

als we vrouwen verbieden om kinderen te krijgen, dan stopt het menselijke ras. als we cannabis verbieden verandert er niks. Nul. cannabis is totaal nutteloos.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 17:34   #542
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het is ronduit ziekelijk om je zo zelfvoldaan op te stellen in uw eigen grote ongelijk....
waarom doet gij dat dan?

Stop ermee!

een goeie raad van mij, gratis en voor niks.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 17:51   #543
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ik kan mij niet herinneren dat de nVA mijn toestemming heeft gevraagd.
Waarom zouden ze, ge hebt ze al gegeven.

Citaat:
Ik hoop dat ze zo rap mogelijk een regering vormen, zelfs met de PS. En vooral dat ze cannabis illegaal houden.

Nu heb ik enkel voor de kamer voor hen gestemd.

Volgende keer op alle domeinen. en dit maar voor 1 reden. Het blower geloof is gevaarlijk.
Ok, ge doet maar. No fucks given here.
Volgende week komt den dezen terug van de Noorderburen met een 10-tal gram wiet, langs de hoofdstad van de WoD.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 18:03   #544
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
als we vrouwen verbieden om kinderen te krijgen,
...gaat de mens alsnog lustig blijven neuken en kinderen krijgen

Citaat:
dan stopt het menselijke ras.
...en verandert er niks. Voor de natuur misschien zelfs positief. Tijd voor de volgende soort.

Citaat:
als we cannabis verbieden verandert er niks.
Inderdaad, goed dat ge het inziet, mensen blijven dat immers toch gebruiken
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 18:39   #545
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik doe nooit vrolijk over één of over veel doden.
Ik doe vaak vrolijk over menselijke overdrijvingen die flirten met de grens van idiotie.
Zoals jij eigenlijk doet als het over cannabis gaat.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 18:42   #546
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

als we vrouwen verbieden om kinderen te krijgen, dan stopt het menselijke ras. als we cannabis verbieden verandert er niks. Nul. cannabis is totaal nutteloos.
Maar neen gij. Zelfs mijn goudvis weet beter.

De mens is totaal nutteloos. Wat is er nu nuttig aan menselijke wezens in dit heelal ?? Gij gebruikt echt wel veel te veel.

Dat gij u zelf belangrijk vindt in de kosmos is ronduit walgelijk.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2019 om 18:44.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 19:56   #547
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik claim dat helemaal niet. ik ga enkel af op zijn verklaring.
Ik zei het al. Een moordenaar op zijn woord geloven. Naief dus.
Al blij dat jij geen rechter bent.



Citaat:
dat was geen bron van mij. maar van een geloofsgenote van u. Zij was echter volgens u niet puur genoeg in haar geloof, dus ge zijt haar beginnen verketteren.
Dat was geen bron van haar. Het was een poll van haar. Die jij gebruikte als bron. En dat was totaal ongeloofwaardig. En of dat mens nu een cannabisgebruikster is of niet laat mij compleet koud.
ZIj heeft een facebookpagina die ijvert voor minder belastingen op wiet. Haar volgers zijn daar dus mee akkoord. Als zij een poll houdt is de uitkomst dus niet moeilijk te voorspellen. Toch vind jij dat 'geloofwaardig' genoeg om te stellen dat elke cannabisgebruiker op de zwarte markt gaat kopen omdat cannabisgebruikers (volgens de poll) geen taxen willen betalen.

Stel nu dat ik een Facebookgroep begin die ijvert voor 70km/u in de bebouwde kom. Er gaan mensen zijn die mij volgen omdat ze dat ook zien zitten. Dan houdt ik een poll onder mijn volgelingen. Het overgrote deel gaat zeggen dat ze harder willen dan 70.
Jouw gevolgtrekking daaruit: ALLE automobilisten willen 70km/u in de bebouwde kom.

Dat mijn beste, is mijn probleem met uw bron.
En als je het nu nog niet snapt heb je pech want ik ga het niet nog eens uitleggen.

Citaat:
Doe maar hoor, gelovigen die mekaar afmaken, het is zo oud als de mensheid.
Ah, dus jij gaat ervan uit dat iemand die cannabis gebruikt sowieso akkoord is met eender welk standpunt van een andere cannabisgebruiker?
Zoek 'veralgemenen' eens op.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
een cannabisgebruiker! als gij mensen in vakskes stopt, dan kan ik dat ook!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geervdb
een cannabisgebruiker! als gij mensen in vakskes stopt, dan kan ik dat ook!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
een cannabisgebruiker! als gij mensen in vakskes stopt, dan kan ik dat ook!
Citaat:
maar kunt ge dat niet 1 keer schrijven? waarom 2x?
Gij zelfs 3x!!!


En waarom? Steekt het dat je er geen deftig antwoord op weet te verzinnen?



Citaat:
Die komt nooit meer vrij, en hij weet dat. gewoon omdat hij antwoord op de vragen van de onderzoeksrechter.
En wat heeft dat te maken met zijn geloofwaardigheid?

Citaat:
ik weet wel, die verklaring moet de doofpot in van u , want in tegenspraak met uw geloof.
Hoe ver wil je het gaan zoeken?
Ik zou een verklaring van een moordenaar in de doofpot willen stoppen omdat die verklaring mij niet aanstaat?
Alsof ik enig belang hecht aan verklaringen van moordenaars.
Jongen toch, jij vliegt volgens mij nog naar Pluto om toch maar iets te kunnen vinden waarvan je denkt dat je me er mee vastzet.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 5 september 2019 om 19:57.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2019, 20:28   #548
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik zei het al. Een moordenaar op zijn woord geloven. Naief dus.
Al blij dat jij geen rechter bent.
En een cannabisgebruiker! als gij mensen in vakskes stopt, dan kan ik dat ook!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat was geen bron van haar. Het was een poll van haar. Die jij gebruikte als bron. En dat was totaal ongeloofwaardig.
tuurlijk dat ge dat zegt! het was tegen uw geloof, en dat moet verketterd worden. Waarom het ongeloofwaardig is, dat is natuurlijk de vraag. Want wat ze ontdekte (dat blowers op de zwarte markt bleven kopen ondanks de legalisatie), is bevestigt via vele vele andere bronnen. en niet enkel in Colorado, maar overal waar er gelegaliseerd wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En of dat mens nu een cannabisgebruikster is of niet laat mij compleet koud.
net niet! want ge kunt het niet afdoen als een rechts trump complot..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
ZIj heeft een facebookpagina die ijvert voor minder belastingen op wiet. Haar volgers zijn daar dus mee akkoord. Als zij een poll houdt is de uitkomst dus niet moeilijk te voorspellen. Toch vind jij dat 'geloofwaardig' genoeg om te stellen dat elke cannabisgebruiker op de zwarte markt gaat kopen omdat cannabisgebruikers (volgens de poll) geen taxen willen betalen.
Niet 'elke', dat is weer een typische doortrapte leugen van u.

wat zij ontdekte is vele vele keren bevestigd, overal. Zij was gewoon de eerste.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Dat mijn beste, is mijn probleem met uw bron.
En als je het nu nog niet snapt heb je pech want ik ga het niet nog eens uitleggen.
ze had gelijk...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Ah, dus jij gaat ervan uit dat iemand die cannabis gebruikt sowieso akkoord is met eender welk standpunt van een andere cannabisgebruiker?
Zoek 'veralgemenen' eens op.
nee, ik ga daar niet vanuit.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 06:16   #549
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
tuurlijk dat ge dat zegt! het was tegen uw geloof, en dat moet verketterd worden. Waarom het ongeloofwaardig is, dat is natuurlijk de vraag. Want wat ze ontdekte (dat blowers op de zwarte markt bleven kopen ondanks de legalisatie), is bevestigt via vele vele andere bronnen. en niet enkel in Colorado, maar overal waar er gelegaliseerd wordt.
Nee seg! Heeft die dat echt 'ontdekt'?
Dat verandert heel de zaak. Jij gebruikt een echte ontdekker als bron.
Nu kan ik natuurlijk niet anders meer dan je geloven.

En wat een ontdekking seg. Hoe heeft ze dat in godsnaam klaargekregen? Een product dat voordien enkel en alleen op de zwarte markt te krijgen was is na legalisatie... nog steeds op de zwarte markt te krijgen!! Onvoorstelbaar. Wie had dat kunnen denken. Dat mens verdient een nobelprijs.
Aan die studie heeft ze vast jaren gespendeerd.
Een zwarte markt... na legalisatie...
Shit seg, ik ben er echt niet goed van.

Ik ga dat mens als voorbeeld nemen. Misschien zijn er nog wel legale producten waar ook nog steeds een zwarte markt in bestaat.
Stel je voor dat ik er ook zo één kan ontdekken!
Dan ben ik wel binnen!

Als ik eens begin met sigaretten? Zou daar een zwarte markt in bestaan? Nee, vast niet. Dat zou echt te simpel zijn en dan zou al lang iemand anders dat ontdekt hebben.
Iets simpeler... Arbeid!! Ja, dat is het! Puur legaal, zelfs aangemoedigd door de overheid. Stel je voor dat ik kan ontdekken dat er iets bestaat als zwarte arbeid!! Alhoewel, nee... ik kan het me niet voorstellen... Dat is te gek voor woorden.
Dju geert, nu heb je me iets aangedaan...
Kan jij me niks voorstellen? Iets legaals waar ik een zwart circuit in kan vinden?
Nee he? Nee, dat bestaat gewoonweg niet. Het is bij cannabis al zo gruwelijk uitzonderlijk dat dat echt wel de uitzondering moet zijn die de regel bevestigt.

En uw vriendin heeft dat ontdekt!! Ongelooflijk. Wat een heldin.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijn allerbeste vriend
wat zij ontdekte is vele vele keren bevestigd, overal. Zij was gewoon de eerste.
Tuurlijk is dat vele keren bevestigt. Als je met zo'n wereldschokkend resultaat komt vliegen daar natuurlijk alle universiteiten op als vliegen op ne stront.
Want niemand gelooft zoiets. Wie had zo'n resultaat nu ook verwacht!!

En ja, ge ziet het eh? Het resultaat is bevestigd, overal. Oxford, Leuven, Paris, MIT,... ze hebben zich te pletter gestudeerd, haar studie tientallen keren binnenstebuiten gedraaid maar er was geen ontkennen aan: "Er bestaat een legaal product waar desondanks nog steeds een zwarte markt in bestaat."

Dat Stephen Hawking dit niet meer mag meemaken. Nadenken over zwarte gaten wel ja, maar een zwarte markt... Daar heeft dat genie zelfs nooit aan gedacht. Moet je niet vragen op welke hoogte uw vriendin in de wetenschappelijke wereld geplaatst wordt. Einstein ligt te bibberen in zijn graf. Warren Buffet houdt zijn hart vast tegen dat uw vriendin zich op de aandelenmarkt stort! En Neil Armstrong mag van geluk spreken dat hij dood is want uw vriendin haar ontdekking zet zijn eerste voetstappen op de maan nog geen beetje in het donker.

Time, Nature, The Lancet en zelfs Het Belang Van Limburg denken na over een extra editie. Wat ik schandalig vindt. Niet die extra editie natuurlijk, nee, dat is vanzelfsprekend meer dan verdiend, maar dat ze daar nog over na moeten denken... Walgelijk is dat. Ik zou zelfs zeggen; ziekelijk.

En dan te bedenken dat ik een vriend op een discussieforum heb die haar persoonlijk kent!! Wil je mij bij gelegenheid eens aan haar voorstellen geert? Als ik gewoon haar voetzolen eens mag aflikken ben ik al tevreden. Je zou me daar zo'n plezier mee doen!

Mijn dag kan niet meer stuk, maat!!
Honderdmaal dank dat je mij op de hoogte gebracht hebt van uw geniale vriendin!!
Nee, echt bedankt!!
En nog eens!!!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BFF
ze had gelijk... nee, ik ga daar niet vanuit.
Tuurlijk had ze dat!!! Als Oxford en consoorten haar niet eens tegen kunnen spreken denk je toch niet dat ik dat wel ga doen? Een van de grootste economische ontdekkingen aller tijden!!! En ik zou die tegenspreken? Nee, ik kijk wel uit. Mocht ik dat doen wordt ik uitgelachen tot mijn dood.

Tuurlijk heeft uw vriendin gelijk. Ze is geniaal!!

Heb ik al gezegd dat ik je wil bedanken om deze historische gebeurtenis vanaf de eerste rij met mij te willen delen? Nee eh?

Vandaar: hondermaal dank u geert!!


P.s. Ik denk plots aan iets: zou er misschien een zwarte markt kunnen bestaan in geneesmiddelen? Zou dat iets zijn dat ik eens kan onderzoeken? Misschien kan je eens aan uw vriendin vragen of ze mij wil helpen met mijn onderzoek?
Ach nee, vergeet het, waar haal ik het in mijn hoofd. Een historisch figuur als uw vriendin die haar kostbare tijd gaat steken in een vriend van u.

Neenee, vergeet maar dat ik dat gevraagd heb.
Trouwens; een zwarte markt in geneesmiddelen... Hahaha, hoe kom ik er op??

Soit; nogmaals bedankt eh geert!! Ik ben nog nooit zo gelukkig gaan slapen als vandaag!!!

P.p.s Een handtekening misschien? Kan je dat voor mij niet los proberen te peuteren? Op een foto van jou ofzo. Liefst in groot formaat zodat ik hem boven de zetel kan hangen. Die muur is 4m lang en 2,5m hoog. Je moet je niet verplicht voelen eh maat, je ziet maar wat mogelijk is.

Shit seg. Wat ik toch allemaal niet meemaak dankzij mijn goede vriend hier!!
Als er ooit iemand lastig doet op dit forum tegen jou, jou niet gelooft ofzo; 't is maar een woord eh geert, en ik neem het voor u op.
Ik ga dit nooit vergeten. Zoiets doen alleen echte vrienden.

Bedankt Vriend (jaja, met hoofdletter en dat is gemeend)!!!
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 6 september 2019 om 06:17.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 06:21   #550
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.646
Standaard

En de eerste die mijn dikke, allerbeste vriend hier nog eens durft tegenspreken: denk maar twee keer na want voor mijn BFF ga ik door het vuur. En als't moet nog terug ook!!!!

LAAT MIJN VRIEND GERUST OF IK STA NIET IN VOOR DE GEVOLGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 06:22   #551
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.646
Standaard

Had ik u al bedankt geert?
Ja?

Toch doe ik het nog eens. Bedankt!!!
Zo'n schoon geste... ik word er nog emotioneel van.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 06:37   #552
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 08:57   #553
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij hebt letterlijk altijd ongelijk:

About 70% of Colorado's cannabis dispensaries recommended marijuana products to pregnant women to treat their first-trimester nausea, according to an August study by the American College of Obstetricians and Gynecologists.

"Few dispensaries encouraged discussion with a healthcare provider without prompting," the study concluded.
The American College of Obstetricians and Gynecologists, or ACOG, has also found that 34% to 60% of marijuana users keep using during pregnancy "with many women believing that it is relatively safe to use during pregnancy and less expensive than tobacco."


vorige keer heb ik geschreven dat uw posts dommer en dommer worden. dat is letterlijk zo: deze post is nog dommer dan de vorige.
Als ik schrijf
veel zwangere vrouwen die blowen, ... , dan betekent dat : van de verzameling zwangere vrouwen bedoel ik de deelverzameling die blowen. hebt gij een lagere school diploma?


er zijn ook mensen die longkanker krijgen zonder te roken. Wilt gij daarom roken terug toelaten op openbare plaatsen?

als we vrouwen verbieden om kinderen te krijgen, dan stopt het menselijke ras. als we cannabis verbieden verandert er niks. Nul. cannabis is totaal nutteloos.
Hoppa daar gaan we weer...In India zijn veel zwangere vrouwen ondervoed, toch zal niemand dat argument aanhalen in v

erband met armoede hier.
Evenmin is het zinvol, logisch, of whatever om dan Colorado aan te halen, in verband met legalisering hier. En nog minder wat medisch gebruik betreft, geen enkele studie kan aantonen dat we dan hier te maken krijgen met artsen die massaal voorschrijven aan zwangere vrouwen.
Dus waarde als argument? Geen hol.

Evenmin zullen vrouwen hier redeneren dat je gerust kunt blowen omdat het minder duur is dan tabak.
Er zijn helemaal geen " veel zwangere vrouwen die blowen" dus uw " deelverzameling" staat voor niets, nada…

Dom? Nee echt? Al bedacht dat wanneer zwangere vrouwen middelen gebruiken die slacht zijn gedurende de zwangerschap,
ongeacht of het nu roken alcohol of cannabis is, het probleem bij het gedrag zit? En dus niet per definitie bij het middel? Je moet de intelligentie van een fruitvlieg hebben, om dat niet als argument mee te nemen in eender welke conclusie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 09:22   #554
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nee seg! Heeft die dat echt 'ontdekt'?
Dat verandert heel de zaak. Jij gebruikt een echte ontdekker als bron.
Nu kan ik natuurlijk niet anders meer dan je geloven.

En wat een ontdekking seg. Hoe heeft ze dat in godsnaam klaargekregen? Een product dat voordien enkel en alleen op de zwarte markt te krijgen was is na legalisatie... nog steeds op de zwarte markt te krijgen!! Onvoorstelbaar. Wie had dat kunnen denken. Dat mens verdient een nobelprijs.
Aan die studie heeft ze vast jaren gespendeerd.
Een zwarte markt... na legalisatie...
Shit seg, ik ben er echt niet goed van.

Ik ga dat mens als voorbeeld nemen. Misschien zijn er nog wel legale producten waar ook nog steeds een zwarte markt in bestaat.
Stel je voor dat ik er ook zo één kan ontdekken!
Dan ben ik wel binnen!

Als ik eens begin met sigaretten? Zou daar een zwarte markt in bestaan? Nee, vast niet. Dat zou echt te simpel zijn en dan zou al lang iemand anders dat ontdekt hebben.
Iets simpeler... Arbeid!! Ja, dat is het! Puur legaal, zelfs aangemoedigd door de overheid. Stel je voor dat ik kan ontdekken dat er iets bestaat als zwarte arbeid!! Alhoewel, nee... ik kan het me niet voorstellen... Dat is te gek voor woorden.
Dju geert, nu heb je me iets aangedaan...
Kan jij me niks voorstellen? Iets legaals waar ik een zwart circuit in kan vinden?
Nee he? Nee, dat bestaat gewoonweg niet. Het is bij cannabis al zo gruwelijk uitzonderlijk dat dat echt wel de uitzondering moet zijn die de regel bevestigt.

En uw vriendin heeft dat ontdekt!! Ongelooflijk. Wat een heldin.



Tuurlijk is dat vele keren bevestigt. Als je met zo'n wereldschokkend resultaat komt vliegen daar natuurlijk alle universiteiten op als vliegen op ne stront.
Want niemand gelooft zoiets. Wie had zo'n resultaat nu ook verwacht!!

En ja, ge ziet het eh? Het resultaat is bevestigd, overal. Oxford, Leuven, Paris, MIT,... ze hebben zich te pletter gestudeerd, haar studie tientallen keren binnenstebuiten gedraaid maar er was geen ontkennen aan: "Er bestaat een legaal product waar desondanks nog steeds een zwarte markt in bestaat."

Dat Stephen Hawking dit niet meer mag meemaken. Nadenken over zwarte gaten wel ja, maar een zwarte markt... Daar heeft dat genie zelfs nooit aan gedacht. Moet je niet vragen op welke hoogte uw vriendin in de wetenschappelijke wereld geplaatst wordt. Einstein ligt te bibberen in zijn graf. Warren Buffet houdt zijn hart vast tegen dat uw vriendin zich op de aandelenmarkt stort! En Neil Armstrong mag van geluk spreken dat hij dood is want uw vriendin haar ontdekking zet zijn eerste voetstappen op de maan nog geen beetje in het donker.

Time, Nature, The Lancet en zelfs Het Belang Van Limburg denken na over een extra editie. Wat ik schandalig vindt. Niet die extra editie natuurlijk, nee, dat is vanzelfsprekend meer dan verdiend, maar dat ze daar nog over na moeten denken... Walgelijk is dat. Ik zou zelfs zeggen; ziekelijk.

En dan te bedenken dat ik een vriend op een discussieforum heb die haar persoonlijk kent!! Wil je mij bij gelegenheid eens aan haar voorstellen geert? Als ik gewoon haar voetzolen eens mag aflikken ben ik al tevreden. Je zou me daar zo'n plezier mee doen!

Mijn dag kan niet meer stuk, maat!!
Honderdmaal dank dat je mij op de hoogte gebracht hebt van uw geniale vriendin!!
Nee, echt bedankt!!
En nog eens!!!



Tuurlijk had ze dat!!! Als Oxford en consoorten haar niet eens tegen kunnen spreken denk je toch niet dat ik dat wel ga doen? Een van de grootste economische ontdekkingen aller tijden!!! En ik zou die tegenspreken? Nee, ik kijk wel uit. Mocht ik dat doen wordt ik uitgelachen tot mijn dood.

Tuurlijk heeft uw vriendin gelijk. Ze is geniaal!!

Heb ik al gezegd dat ik je wil bedanken om deze historische gebeurtenis vanaf de eerste rij met mij te willen delen? Nee eh?

Vandaar: hondermaal dank u geert!!


P.s. Ik denk plots aan iets: zou er misschien een zwarte markt kunnen bestaan in geneesmiddelen? Zou dat iets zijn dat ik eens kan onderzoeken? Misschien kan je eens aan uw vriendin vragen of ze mij wil helpen met mijn onderzoek?
Ach nee, vergeet het, waar haal ik het in mijn hoofd. Een historisch figuur als uw vriendin die haar kostbare tijd gaat steken in een vriend van u.

Neenee, vergeet maar dat ik dat gevraagd heb.
Trouwens; een zwarte markt in geneesmiddelen... Hahaha, hoe kom ik er op??

Soit; nogmaals bedankt eh geert!! Ik ben nog nooit zo gelukkig gaan slapen als vandaag!!!

P.p.s Een handtekening misschien? Kan je dat voor mij niet los proberen te peuteren? Op een foto van jou ofzo. Liefst in groot formaat zodat ik hem boven de zetel kan hangen. Die muur is 4m lang en 2,5m hoog. Je moet je niet verplicht voelen eh maat, je ziet maar wat mogelijk is.

Shit seg. Wat ik toch allemaal niet meemaak dankzij mijn goede vriend hier!!
Als er ooit iemand lastig doet op dit forum tegen jou, jou niet gelooft ofzo; 't is maar een woord eh geert, en ik neem het voor u op.
Ik ga dit nooit vergeten. Zoiets doen alleen echte vrienden.

Bedankt Vriend (jaja, met hoofdletter en dat is gemeend)!!!

De andere blowers moeten toch een beetje ongerust worden als ge dit leest …

een betere waarschuwing voor de gevaren van cannabis is er toch niet?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 6 september 2019 om 09:33.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 09:33   #555
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoppa daar gaan we weer...In India zijn veel zwangere vrouwen ondervoed, toch zal niemand dat argument aanhalen in v

erband met armoede hier.
Euh wat?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Evenmin is het zinvol, logisch, of whatever om dan Colorado aan te halen,
mag ik u erop wijzen dat ik niet over Colorado ben begonnen. Ook niet over Canada, ook niet over Thailand, en ook niet over Luxemburg. dat doen de blowers hier op dit forum die draden beginnen elke keer als er in de wereld van ver of van dichtbij sprake is van legalisatie. Elke keer ook met hoera berichten: 'eindelijk hebben ze daar het licht gezien'.

maar als dan blijkt dat het toch geen hemel op aarde is, dan komt gij hier met uw opgestoken betuttelend vingerke mij verbieden om over Colorado te schrijven! Wie denkt gij dat gij zijt? De baas van dit forum?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
in verband met legalisering hier. En nog minder wat medisch gebruik betreft, geen enkele studie kan aantonen dat we dan hier te maken krijgen met artsen die massaal voorschrijven aan zwangere vrouwen.
Dus waarde als argument? Geen hol.
Dit is weer zo onwaarschijnlijk achterlijk! NERGENS, maar dan ook NERGENS gaat het erover dat artsen cannabis aan zwangere vrouwen voorschrijven!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Evenmin zullen vrouwen hier redeneren dat je gerust kunt blowen omdat het minder duur is dan tabak.
Er zijn helemaal geen " veel zwangere vrouwen die blowen" dus uw " deelverzameling" staat voor niets, nada…
Toch wel! En zelfs al was het maar 1, dan is het 1 te veel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht


Dom? Nee echt? Al bedacht dat wanneer zwangere vrouwen middelen gebruiken die slacht zijn gedurende de zwangerschap,
ongeacht of het nu roken alcohol of cannabis is, het probleem bij het gedrag zit?
hier is uw NRA argument weer! En Néé! het probleem ligt wel bij het middel en de blower lobby die een destructief geloof propageert, en gij zijt daar medeplichtig aan.
Gij hebt hier al verteld dat ge drugs voorlichting aan kinderen hebt gegeven.


Dat is een onwaarschijnlijke schande!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 11:47   #556
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Euh wat?
mag ik u erop wijzen dat ik niet over Colorado ben begonnen. Ook niet over Canada, ook niet over Thailand, en ook niet over Luxemburg. dat doen de blowers hier op dit forum die draden beginnen elke keer als er in de wereld van ver of van dichtbij sprake is van legalisatie. Elke keer ook met hoera berichten: 'eindelijk hebben ze daar het licht gezien'.

maar als dan blijkt dat het toch geen hemel op aarde is, dan komt gij hier met uw opgestoken betuttelend vingerke mij verbieden om over Colorado te schrijven! Wie denkt gij dat gij zijt? De baas van dit forum?
Dit is weer zo onwaarschijnlijk achterlijk! NERGENS, maar dan ook NERGENS gaat het erover dat artsen cannabis aan zwangere vrouwen voorschrijven! Toch wel! En zelfs al was het maar 1, dan is het 1 te veel! hier is uw NRA argument weer! En Néé! het probleem ligt wel bij het middel en de blower lobby die een destructief geloof propageert, en gij zijt daar medeplichtig aan.
Gij hebt hier al verteld dat ge drugs voorlichting aan kinderen hebt gegeven.


Dat is een onwaarschijnlijke schande!
Anderen halen heel terecht aan dat er wereldwijd steeds meer landen zijn die legaliseren.
Het is vermoeiend om oeverloos dezelfde argumenten te weerleggen, het is niet omdat ik verwijs naar middelen en gedrag , dat u steeds daar NRA bij moet betrekken. Ik heb zelfs geen idee waar dit voor staat, laat staan dat je dan kunt concluderen dat " mijn NRA argument" er weer is!

Kun je eens stopen met je onzin in mijn schoenen te schuiven?

Niemand verbiedt u iets..maar wat je verkondigt moet ergens op slaan en dat is problematisch bij u.
Maar ik heb nu eenmaal een engelengeduld, dus nog maar eens, de meeste zwangere vrouwen gebruiken geen alcohol, roken en blowen niet.
De groep die dat toch doet, heeft problematisch gedrag, wat niet gelijk is aan het middel, maar roeptoeter nog wat verder?
Maar we kennen uw parcours al wal, verbiedt dan ook alle alcohol en mocht er één zwangere vrouw blowen, ook alle cannabis...
Zelfs een kind van drie snapt dat dit niets oplost.

Laatst gewijzigd door alice : 6 september 2019 om 11:57.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 12:21   #557
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Maar neen gij. Zelfs mijn goudvis weet beter.

De mens is totaal nutteloos. Wat is er nu nuttig aan menselijke wezens in dit heelal ?? Gij gebruikt echt wel veel te veel.

Dat gij u zelf belangrijk vindt in de kosmos is ronduit walgelijk.
Zelfs onze planeet is totaal nutteloos . Binnen een paar miljard jaar is het toch over en uit en we mogen er niets mee doen .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 6 september 2019 om 12:22.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 15:47   #558
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

De andere blowers moeten toch een beetje ongerust worden als ge dit leest …

een betere waarschuwing voor de gevaren van cannabis is er toch niet?
Nee he, beter dan dat wordt het niet.

Om maar te zeggen: ik ga er hier maar eens mee ophouden. 't Is weer plezant geweest. Paar daagjes richting Madrid. Betere dingen te doen dan met mijn vriend te discussieren dus.

De groeten!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 17:56   #559
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nee he, beter dan dat wordt het niet.

Om maar te zeggen: ik ga er hier maar eens mee ophouden. 't Is weer plezant geweest. Paar daagjes richting Madrid. Betere dingen te doen dan met mijn vriend te discussieren dus.

De groeten!!
Goede reis.....en als het even kan geniet maar van een blowtje in Madrid.Misschien lid worden van een Social cannabis club aldaar ?

https://marijuanagames.org/tag/madrid-cannabis-clubs/

Geniet ervan zolang Geert er nog niet is neergestreken
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2019, 06:17   #560
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zelfs onze planeet is totaal nutteloos . Binnen een paar miljard jaar is het toch over en uit en we mogen er niets mee doen .
Ik vind het knap van u dat u onze planeet het nog een paar miljard jaar ziet volhouden.

Paul van Vliet - De Zee
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2019 om 06:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be