Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juni 2023, 00:55   #541
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het blijft erg moeilijk een beeld te krijgen van de opinie van de modale Rus. Beelden die zaterdagavond waren gedraaid te Rostov, lieten grote aantallen mensen zien, die de Wagners toejuichten.
De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd.
Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 01:11   #542
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
En DAT kan niet meer "ongezien" worden.....
Is er iemand die dat ontkent misschien?

Laatst gewijzigd door Bach : 28 juni 2023 om 01:12.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 01:13   #543
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd.
Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
Bron?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 01:54   #544
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.886
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd.
Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
geen nood, de debatfiches gaan morgen arriveren.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 08:18   #545
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
geen nood, de debatfiches gaan morgen arriveren.
Ik vind dat zo kinderachtig myoptisch om te denken dat iemand die niet meegaat in het westers oorlogsnaratief een Russische agent of iets dergelijks is.Tegelijk is het de prelude van een fascistische mentaliteit met zware gevolgen voor 'gedachtenmisdaden'.

Laatst gewijzigd door Bach : 28 juni 2023 om 08:19.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 09:23   #546
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik vind dat zo kinderachtig myoptisch om te denken dat iemand die niet meegaat in het westers oorlogsnaratief een Russische agent of iets dergelijks is.Tegelijk is het de prelude van een fascistische mentaliteit met zware gevolgen voor 'gedachtenmisdaden'.
Ik heb het er ook moeilijk mee. Ik tracht het te begrijpen. Opvallend dat die reacties nooit inhoudelijk zijn .

De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd. Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
__________________


Het is op de man spelen of vage suggesties. Nooit inhoudelijk. De vraag naar d beweegredenen blijft. Echte emotie of onzekerheid en zichzelf trachten interessant te maken?
De techniek is hetzelfde als destijds het Mccarthyisme (de periode van anticommunistische verdachtmakingen in de Verenigde Staten tijdens de jaren 1950). Nixon en Reagan hadden er hun cariere aan te danken. Het stopte pas toen Mc Carty ook het leger begon te beschuldigen. Dat was een brug te ver. De openbare opninie manipuleren mocht en was nuttig om tegenstrevers uit te sluiten maar niet tegen het werkelijk gezag.
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.

Laatst gewijzigd door Valentinus : 28 juni 2023 om 09:25.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 09:40   #547
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik vind dat zo kinderachtig myoptisch om te denken dat iemand die niet meegaat in het westers oorlogsnaratief een Russische agent of iets dergelijks is.Tegelijk is het de prelude van een fascistische mentaliteit met zware gevolgen voor 'gedachtenmisdaden'.
Westers oorlogsnarratief: hou nu toch eens op, welk land is welk land binnengevallen??? (oh ja: ik zou het vergeten, na het referendum is het "bevrijde land" Russisch grondgebied geworden, eigenlijk is Oekraïne Rusland binnengevallen - hersenen in de koelkast)
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 09:57   #548
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Als ik de foto's op het net bekijk van al die 'leiders' denkt ik steeds: wat zouden die slikken?

Allemaal dik vet en rond, grote, waarschijnlijk lege hoofden...

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2023 om 09:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 10:22   #549
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Westers oorlogsnarratief: hou nu toch eens op, welk land is welk land binnengevallen??? (oh ja: ik zou het vergeten, na het referendum is het "bevrijde land" Russisch grondgebied geworden, eigenlijk is Oekraïne Rusland binnengevallen - hersenen in de koelkast)
Is het zo eenvoudig? Oekraïne - of was het de Sovjet-unie - heeft een deel van Polen geannexeerd na WO II.
Of korter bij ons. De Voerstreek ingepalmd door het zogenaamde Vlaanderen en nu beheerd als een soort Dantzig in een ander gebied? Oost-Jeruzalem? Welke normen hanteer je om verontwaardigd te zijn?
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.

Laatst gewijzigd door Valentinus : 28 juni 2023 om 10:23.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 10:30   #550
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Ik heb het er ook moeilijk mee. Ik tracht het te begrijpen. Opvallend dat die reacties nooit inhoudelijk zijn .

De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd. Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
__________________


Het is op de man spelen of vage suggesties. Nooit inhoudelijk. De vraag naar d beweegredenen blijft. Echte emotie of onzekerheid en zichzelf trachten interessant te maken?
De techniek is hetzelfde als destijds het Mccarthyisme (de periode van anticommunistische verdachtmakingen in de Verenigde Staten tijdens de jaren 1950). Nixon en Reagan hadden er hun cariere aan te danken. Het stopte pas toen Mc Carty ook het leger begon te beschuldigen. Dat was een brug te ver. De openbare opninie manipuleren mocht en was nuttig om tegenstrevers uit te sluiten maar niet tegen het werkelijk gezag.
² Nota bene: dat 'het Zwanenmeer' bestaat bewijst dat de Russen zich niet onbetuigd hebben gelaten in het creëren van een Europese cultuur.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 juni 2023 om 10:49.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 12:12   #551
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
² Nota bene: dat 'het Zwanenmeer' bestaat bewijst dat de Russen zich niet onbetuigd hebben gelaten in het creëren van een Europese cultuur.
Absoluut, als Slavist kan ik alleen maar mijn liefde voor Russische taal en cultuur bevestigen, echter: Rusland is zo'n gigantisch, en vooral heterogeen land. Ik zei het hier eerder al, je hebt dan wel de elites in Sint-Petersburg, Moskou en andere metropolen aan deze kant van de Oeral, maar er zijn ook de enorme gebiedsdelen, met ongelofelijke variëteit aan volkeren, Kalmoeken, Kabarden, Osseten, weet-ik-niet-wat-nog-allemaal en uiteraard ook de steden versus het enorm afgelegen platteland met z'n harde leefomstandigheden.

Niemand weet overigens, hoe je zo'n heterogeen land moet samenhouden met een zacht democratisch regime (dit is dus GEEN pleidooi van mijnentwege voor een dictatuur, of voor Poetin en z'n systeem, maar ik weet het gewoon niet)
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 15:53   #552
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Absoluut, als Slavist kan ik alleen maar mijn liefde voor Russische taal en cultuur bevestigen, echter: Rusland is zo'n gigantisch, en vooral heterogeen land. Ik zei het hier eerder al, je hebt dan wel de elites in Sint-Petersburg, Moskou en andere metropolen aan deze kant van de Oeral, maar er zijn ook de enorme gebiedsdelen, met ongelofelijke variëteit aan volkeren, Kalmoeken, Kabarden, Osseten, weet-ik-niet-wat-nog-allemaal en uiteraard ook de steden versus het enorm afgelegen platteland met z'n harde leefomstandigheden.

Niemand weet overigens, hoe je zo'n heterogeen land moet samenhouden met een zacht democratisch regime (dit is dus GEEN pleidooi van mijnentwege voor een dictatuur, of voor Poetin en z'n systeem, maar ik weet het gewoon niet)
Het is ook min of meer het probleem van Europa. Religie of Taal zijn niet voldoende om eensgezindheid te creëren. Een buitenlandse vijand tegen wie men zich te weer moet stellen blijft tot nu, de meest doeltreffende oplossing. Onderliggende meningsverschillen moeten dan wijken voor het grotere doel van het voortbestaan
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2023, 19:25   #553
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.671
Standaard

28 juni en zeer fascinerend hoe enkele mensen die verondersteld zware rollen spelen in het verhaal aan Russische kant wel erg.......zwijgzaam zijn...

Russisch Minister van Defensie Shoigu was weer in beeld,mogelijk gaat die dus verder met zijn efficient leidinggeven ...

Opperbevelhebber van de Russische Strijdkrachten en theatercommandant Generaal Gerasimov .....iemand nog iets gehoord vraagt men zich af? Ik bedoel...er waren zekere gebeurtenissen met,laat ons zeggen,toch enige militaire significantie recent???

Generaal Surovikin,laatst dat we van hem hoorden was toen hij aan Wagner opriep te stoppen waarmee ze bezig waren en toen......stilte....Het is geen geheim dat hij dicht staat bij Wagner of in ieder geval Mr Prigoshin...


Maar ook de vice voorzitter van de veiligheidsraad,de nochtans altijd in de media aanwezige Mr Medvedev is al enkele dagen "verdwenen" hoewel iedereen toch op zijn bloedstollendeb edreigingen met kernwapens en zo zat te wachten?



Poppetjes worden hergerangschikt?
Wladimir heeft de weegschaal bovengehaald?


Overigens,op Skynews heeft men de indruk dat de meeste Wagners weer in Oekraine zitten waar ze basissen en materiaal hebben,en geformeerde eenheden ,en het lijkt de analisten niet onmogelijk dat vele Wagners geen enkele van de door President Putin aangereikte mogelijkheden gaan gebruiken......

De vraag is ook hoe "loyaal" die andere PMC's die in Oekraine rondhangen eigenlijk wel zijn,de "Patriot PMC" bijvoorbeeld en voor wie die gasten uiteindelijk zullen werken......

Laatst gewijzigd door kelt : 28 juni 2023 om 19:33.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2023, 11:21   #554
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Ik heb het er ook moeilijk mee. Ik tracht het te begrijpen. Opvallend dat die reacties nooit inhoudelijk zijn .

De tomm & Bach Groep heeft dat hier niet zo gevolgd. Te druk met kijken naar 't Zwanenmeer, hè.
__________________


Het is op de man spelen of vage suggesties. Nooit inhoudelijk. De vraag naar d beweegredenen blijft. Echte emotie of onzekerheid en zichzelf trachten interessant te maken?
De techniek is hetzelfde als destijds het Mccarthyisme (de periode van anticommunistische verdachtmakingen in de Verenigde Staten tijdens de jaren 1950). Nixon en Reagan hadden er hun cariere aan te danken. Het stopte pas toen Mc Carty ook het leger begon te beschuldigen. Dat was een brug te ver. De openbare opninie manipuleren mocht en was nuttig om tegenstrevers uit te sluiten maar niet tegen het werkelijk gezag.
Precies.
Kijk naar de posts van kelt.
We lezen dit.
We lezen dat.
We vernemen dat.
We horen dat...
Het blijkt dat...
Met 0 bronvermeldingen.
Dat is als in een cafe voorlezen al wegstekende je gazet.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2023, 13:39   #555
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Precies.
Kijk naar de posts van kelt.
We lezen dit.
We lezen dat.
We vernemen dat.
We horen dat...
Het blijkt dat...
Met 0 bronvermeldingen.
Dat is als in een cafe voorlezen al wegstekende je gazet.
Juist. En maar preken maar de gazet waar het vandaan komt wordt verborgen gehouden.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2023, 16:40   #556
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Precies.
Kijk naar de posts van kelt.
We lezen dit.
We lezen dat.
We vernemen dat.
We horen dat...
Het blijkt dat...
Met 0 bronvermeldingen.
Dat is als in een cafe voorlezen al wegstekende je gazet.
Exact diezelfde vragen omtrent mijn posts werden al een jaar geleden gesteld..

Mijn antwoord is nog steeds,en ik steek dat niet weg,Ukrinform,Ukrainska Pravda,Kyiv Post,ISW ,Sky News,DW News,AP,Reuters en soms eens kanalen als Meduza en Moscow Times....

En neen,ik ben NIET neutraal in deze....

Zo.....en ik herhaal het niet steeds hé

Laatst gewijzigd door kelt : 1 juli 2023 om 16:43.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 13:21   #557
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Exact diezelfde vragen omtrent mijn posts werden al een jaar geleden gesteld..

Mijn antwoord is nog steeds,en ik steek dat niet weg,Ukrinform,Ukrainska Pravda,Kyiv Post,ISW ,Sky News,DW News,AP,Reuters en soms eens kanalen als Meduza en Moscow Times....

En neen,ik ben NIET neutraal in deze....

Zo.....en ik herhaal het niet steeds hé
Het is beter voor de discussie om bij ieder bericht de bron te melden.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 14:26   #558
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Exact diezelfde vragen omtrent mijn posts werden al een jaar geleden gesteld..

Mijn antwoord is nog steeds,en ik steek dat niet weg,Ukrinform,Ukrainska Pravda,Kyiv Post,ISW ,Sky News,DW News,AP,Reuters en soms eens kanalen als Meduza en Moscow Times....

En neen,ik ben NIET neutraal in deze....

Zo.....en ik herhaal het niet steeds hé
Niet linken = je bron wegsteken, wat anders?
Verwacht jij soms elke lezer apart voor zichzelf te zoeken naar het artikel waaruit jij je beweringen haalt.
Of dat iemand die permanente job gaat op zich nemen, om na elke post van je te gaan zoeken en het gevondene in een aparte post onder de jouwe gaat melden?
Dat zijn geen realistische verwachtingen, en dus steek je weg, klaar is kees.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 14:36   #559
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het is beter voor de discussie om bij ieder bericht de bron te melden.
Zonder na te gaan of beweringen waar zijn, is er zelfs geen begin van discussie.
Tenzij je zegt van, okee, we gaan 5 pagina's discussieren op basis van beweringen die fout / vals kunnen zijn.
Kijk wat ik doe: ik link heel vaak bronnen, of oude posts waarin ze vermeld staan. Dat doe ik niet enkel voor een ander, maar ook voor mezelf. Soms ontdek ik zo ook dat wat er toen stond, geedit werd, en waarom geedit werd, is dan een interessant vraagstuk dat ik meestal uitspit tot de bodem.
Want een reeds gepubliceerd artikel achteraf wijzigen, betekent dat de auteur ervan zijn eigen huiswerk niet had gedaan.
Daarom ook dat al die artikels die vergeven zijn van kelts terminologie, bijzonder verdacht zijn, daarmee verschaffen de auteurs zich immers een uitwegje om ervanonder te muizen als hun beweringen weerlegd worden.
Maar intussen zijn de daarmee foute titels van hun artikels wel al overal propagandesk gespamd geweest.
Het is meer dan beter voor de discussie, zonder dat is discussie niet eens mogelijk. Je kunt niet discussieren over iets dat onzeker is, het onderwerp van een discussie.verdwijnt mee met het fout blijken.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2023, 03:29   #560
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Putin waarschuwt Polen, eigen woorden, de video dateert van 21 juli 2023:
https://t.me/berichten_uit_Donbass/11915

(Engelstalige ondertiteling)

In onderstaande figuur enige context, met name de grenzen van Polen voor de tweede wereldoorlog en de grenzen na WO-II. Zoals u zult kunnen opmerken is het land ongeveer even groot gebleven maar zijn de grenzen opgeschoven.

(fig.)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  photo_2023-07-22_17-44-28.gif‎
Bekeken: 29
Grootte:  371,4 KB
ID: 118121  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 juli 2023 om 03:30.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be