Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2008, 20:27   #541
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Vreemdelingen van niet-Europese afkomst dienen terug te keren naar het land van herkomst. Hier gevestigd zijn speelt geen rol. Partner moet keuze maken: voor vreemdeling en dus mee verhuizen of hier blijven zonder vreemdeling. Dat dit allicht niet in uw liberalistisch multiculdroompje past, pech...
Geld dit ook voor personen [terug naar plek van herkomst] van wie de familie al meer dan duizend jaar in Europa verblijven? Gemixte kinderen ook terug?

Citaat:
Ik kijk niet op naar het Italiaanse fascisme. Maar ik beschouw het voor dat land wel als de beste bestuursvorm die Italië gekend heeft sinds haar ontstaan, omwille van de maffiabestrijding alleen al verdient het Italiaanse fascisme lof.
Dat de Italiaanse Sociale Republiek schoothondje van Hitler was en dat het met die Italiaanse Joden niet altijd even goed afliep is iets minder glorieus vind je ook niet?
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 20:28   #542
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

pech inderdaad. en pech voor het respect dat jouw organisatie zal krijgen
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 20:37   #543
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wou je weten over de islam en de NPD?
Vreemdelingen van niet-Europese afkomst dienen terug te keren naar het land van herkomst. Hier gevestigd zijn speelt geen rol. Partner moet keuze maken: voor vreemdeling en dus mee verhuizen of hier blijven zonder vreemdeling. Dat dit allicht niet in uw liberalistisch multiculdroompje past, pech...
Dus enkele van mijn familieleden en vrienden moet scheiden of verhuizen!
Wat een walgelijk standpunt. Jij zet daar nog een lachende smiley bij!
En hun (volwassen) kinderen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 21:26   #544
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

inderdaad, veel vrienden van me zouden het slachtoffer zijn van je "kleurlingen terug" (terug naar waar eigenlijk?) politiek. belachelijk dat je jezelf "sociaal" durft noemen!
Oud 11 september 2008, 06:58   #545
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Geld dit ook voor personen [terug naar plek van herkomst] van wie de familie al meer dan duizend jaar in Europa verblijven? Gemixte kinderen ook terug?
Het gaat om alle vreemdelingen sinds de grote migratiestromen van halverwege de 20ste eeuw. Enige uitzondering is het joodse volk dat hoewel het hier al eeuwen verblijft, geenszins vermengd is met de Europese volkeren maar een aparte groep is blijven vormen. Aangezien het jodendom niet Europees is, hoeven zij wat mij betreft niet in Europa te kunnen blijven.

Citaat:
Dat de Italiaanse Sociale Republiek schoothondje van Hitler was en dat het met die Italiaanse Joden niet altijd even goed afliep is iets minder glorieus vind je ook niet?
De RSI ging in wezen op meerdere vlakken terug naar het oorspronkelijke revolutionaire fascisme en is daarom al interessant. Dat de Duitsers zich ion te veel bemoeiden is juist maar dit had met de toestand van de oorlog te maken en de landing van de bezetters in 1943 in Zuid-Italië.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 06:59   #546
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
pech inderdaad. en pech voor het respect dat jouw organisatie zal krijgen

Ik heb mijn eigen mening weergegeven, alweer verwart u beide bewust. Maar dat wij als N-SA geen respect zouden krijgen van multicul-schooiers, liberale bandieten en Antifa-criminelen kan ons nu nog wel eens... geen zak schelen.
Oud 11 september 2008, 07:00   #547
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dus enkele van mijn familieleden en vrienden moet scheiden of verhuizen!
Wat een walgelijk standpunt. Jij zet daar nog een lachende smiley bij!
En hun (volwassen) kinderen?

Het is toch zo moeilijk niet. Vlaanderen is voor de Vlamingen, Europa voor de Europeanen. Wie dat niet is: terug naar land van herkomst. Het kan maar zo eenvoudig zijn, daar is niks walgelijks aan. Multicul, dat is pas walgelijk: vreemdelingen opdringen aan de bevolking hier.

Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 11 september 2008 om 07:01.
Oud 11 september 2008, 08:49   #548
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

en jij gaat dat allemaal bepalen wie naar waar moet en wie mag blijven ?
Oud 11 september 2008, 10:38   #549
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het gaat om alle vreemdelingen sinds de grote migratiestromen van halverwege de 20ste eeuw. Enige uitzondering is het joodse volk dat hoewel het hier al eeuwen verblijft, geenszins vermengd is met de Europese volkeren maar een aparte groep is blijven vormen. Aangezien het jodendom niet Europees is, hoeven zij wat mij betreft niet in Europa te kunnen blijven.
Als het Jodendom niet Europees is, dan is het Christendom ook niet Europees . Beiden zijn Semitisch, en hoe meer een Christen leest over zijn eigen geloof en dat van hun profeet Jezus Christus, hoe semitischer ze zich zullen voelen. Dat veel Joden zich niet willen mengen is toch alleen maar in overeenstemming met jullie gedachtengoed over "rassen"vermenging? Gezien dat niet-Joodse Europeanen om de zoveel tijd Joden aanvielen (vaak uit domheid, bijv. ze wisten niks van hygiëne minder nog dan in het Midden-Oosten dus gaven ze de Joden maar de schuld van de waterbronnen vergiftigen) vind ik dat het Jodendom in Europa wel degelijk zijn plekje heeft verdiend.
Oud 11 september 2008, 10:44   #550
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als het Jodendom niet Europees is, dan is het Christendom ook niet Europees . Beiden zijn Semitisch, en hoe meer een Christen leest over zijn eigen geloof en dat van hun profeet Jezus Christus, hoe semitischer ze zich zullen voelen. Dat veel Joden zich niet willen mengen is toch alleen maar in overeenstemming met jullie gedachtengoed over "rassen"vermenging? Gezien dat niet-Joodse Europeanen om de zoveel tijd Joden aanvielen (vaak uit domheid, bijv. ze wisten niks van hygiëne minder nog dan in het Midden-Oosten dus gaven ze de Joden maar de schuld van de waterbronnen vergiftigen) vind ik dat het Jodendom in Europa wel degelijk zijn plekje heeft verdiend.

mutatis mutandis moet Israël een multiculturele samenleving worden waar pakweg joden, christenen, semieten en indo-europeanen vreedzaam naast elkaar, door elkaar, en met elkaar leven als minderheidsgroepen leven. Toch?

Overigens, vergis ik mij als ik zeg dat de joodse religie niet-apostolisch is, dwz enkel voorbehouden voor het uitverkoren volk?

Laatst gewijzigd door TVDD : 11 september 2008 om 10:46.
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 10:48   #551
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

De RSI ging in wezen op meerdere vlakken terug naar het oorspronkelijke revolutionaire fascisme en is daarom al interessant. Dat de Duitsers zich ion te veel bemoeiden is juist maar dit had met de toestand van de oorlog te maken en de landing van de bezetters in 1943 in Zuid-Italië.
En waar gaat u de grens trekken?
Wie voor 1 januari 1951 hier was mag blijven, die van 30 december 1950 moet terug.
Ziet u zelf niet in dat zulke plannen absurd en onuitvoerbaar zijn?
Een maatschappij is geen spelletje Risk waarmee je met blokjes kan schuiven en verzetten, het is zoveel ingewikkelder ...
Missen 'solidaristen' dan elke realiteitszin?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 11:09   #552
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
mutatis mutandis moet Israël een multiculturele samenleving worden waar pakweg joden, christenen, semieten en indo-europeanen vreedzaam naast elkaar, door elkaar, en met elkaar leven als minderheidsgroepen leven. Toch?

Overigens, vergis ik mij als ik zeg dat de joodse religie niet-apostolisch is, dwz enkel voorbehouden voor het uitverkoren volk?
Israël is een multiculturele staat met mensen vanuit de hele wereld en met mensen van al die genoemde geloven en bevolkinsgroepen. De Druze (die vaak nog betere Israeliërs zijn dan de gemiddelde Jood) en Arabieren mogen stemmen, mogen het leger in en mogen politiek actief zijn. Ga eerst eens naar Israël toe voordat je begint te blaten.

Maargoed terug on-topic: moeten alle Joden Europa verlaten volgens jullie clubje?
Oud 11 september 2008, 11:19   #553
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Israël is een multiculturele staat met mensen vanuit de hele wereld en met mensen van al die genoemde geloven en bevolkinsgroepen. De Druze (die vaak nog betere Israeliërs zijn dan de gemiddelde Jood) en Arabieren mogen stemmen, mogen het leger in en mogen politiek actief zijn. Ga eerst eens naar Israël toe voordat je begint te blaten.

ik heb dat toch niet ontkend noch ook maar iets over gezegd? Dus hou zelf maar op met blaten zou ik zo zeggen.

Ik lees verder dat je het toejuicht dat Israël geen exclusief joodse staat is. Vandaar, wat is het probleem met het terugkeren van al die Palestijnen? Waarom een tweestaten-oplossing als de Israëlische staat geen etnonationale of monoreligieuze staat is, of wenselijk te worden? Het kan de multiculturaliteit en het vermengen van joden, islamieten en christenen enkel maar bevorderen.

Overigens, hoe zit dat nu met het niet-apostolisch karakter van de joodse religie? Jij bent deskundige, ik niet hé.

Laatst gewijzigd door TVDD : 11 september 2008 om 11:21.
Oud 11 september 2008, 11:23   #554
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
ik heb dat toch niet ontkend noch ook maar iets over gezegd? Dus hou zelf maar op met blaten zou ik zo zeggen.

Ik lees verder dat je het toejuicht dat Israël geen exclusief joodse staat is. Vandaar, wat is het probleem met het terugkeren van al die Palestijnen? Waarom een tweestaten-oplossing als de Israëlische staat geen etnonationale of monoreligieuze staat is, of wenselijk te worden? Het kan de multiculturaliteit en het vermengen van joden, islamieten en christenen enkel maar bevorderen.

Overigens, hoe zit dat nu met het niet-apostolisch karakter van de joodse religie? Jij bent deskundige, ik niet hé.

Ik ga dit topic niet vedraaien in een Israël topic.
Oud 11 september 2008, 11:25   #555
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik ga dit topic niet vedraaien in een Israël topic.
Ok, hoeft niet hoor. Ik leer wel van je dat Israël net zo goed door moslims als door christenen kan bewoond worden als door joden. In religieus opzicht. Of door Afrikanen in etnisch-cultureel opzicht. Immers, het is een multiculturele staat beweer je, en heeft dus geen inherente verbondenheid met deze of gene religie en deze of gene etnisch-culturele stamboom.

Waarvan akte.
Oud 11 september 2008, 13:13   #556
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn eigen mening weergegeven, alweer verwart u beide bewust. Maar dat wij als N-SA geen respect zouden krijgen van multicul-schooiers, liberale bandieten en Antifa-criminelen kan ons nu nog wel eens... geen zak schelen.
Toch typisch, zoiets is natuurlijk je eigen persoonlijk standpunt omdat het N-SA zo geen vergaand standpunt officieel kan verkondigen.

Maar het Vlaams Belang zou dat dan wel moeten doen zeker ? Wat een ireëel gedoe soms, die politieke forums. We zullen als Vlamingen al heel blij mogen zijn als we het komend decennium de islam en andere imperialisten kunnen afstoppen, de rest is voer voor fantasietjes.

Kritiek van multiculadepten, liberalen of antifa's kan mij nochtans ook niet schelen.
Oud 11 september 2008, 17:11   #557
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is toch zo moeilijk niet. Vlaanderen is voor de Vlamingen, Europa voor de Europeanen. Wie dat niet is: terug naar land van herkomst. Het kan maar zo eenvoudig zijn, daar is niks walgelijks aan. Multicul, dat is pas walgelijk: vreemdelingen opdringen aan de bevolking hier.
Als het niet walgelijk is, is het op zijn minst onmenselijk.
Een Europeaan die al jarenlang getrouwd is met een niet-Europeaan met kinderen zou verplicht zijn om te scheiden. De kinderen (als die mogen blijven, want je vertelt niet wat je zou willen voor de kinderen) zijn dus een ouder kwijt.
Of die Europeaan vliegt met het hele gezin buiten, en dan moet dat gezin scheiden van de rest van de familie, vrienden, werk, school.
Hopelijk is in het land van herkomst van de niet-Europeaan geen NSA-achtig iets aan de macht.

Laatst gewijzigd door artisjok : 11 september 2008 om 17:11.
Oud 11 september 2008, 17:49   #558
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Door scheldwoorden te gebruiken om te verwijzen naar groepen mensen, zal het respect ook niet vergroten.
Maar dat was je zorg niet.
Oud 11 september 2008, 18:52   #559
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

in zijn ogen is waarschijnlijk elke tegenstander van dit soort denken terug te categoriëren in 1 van zijn 3 vakjes..
triestig.
Oud 11 september 2008, 18:54   #560
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
in zijn ogen is waarschijnlijk elke tegenstander van dit soort denken terug te categoriëren in 1 van zijn 3 vakjes..
triestig.
idd 3 vakjes... Ariër - Mischling - Jude
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be