![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Minister-President
|
![]() pech inderdaad. en pech voor het respect dat jouw organisatie zal krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een walgelijk standpunt. Jij zet daar nog een lachende smiley bij! En hun (volwassen) kinderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Minister-President
|
![]() inderdaad, veel vrienden van me zouden het slachtoffer zijn van je "kleurlingen terug" (terug naar waar eigenlijk?) politiek. belachelijk dat je jezelf "sociaal" durft noemen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn eigen mening weergegeven, alweer verwart u beide bewust. Maar dat wij als N-SA geen respect zouden krijgen van multicul-schooiers, liberale bandieten en Antifa-criminelen kan ons nu nog wel eens... geen zak schelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch zo moeilijk niet. Vlaanderen is voor de Vlamingen, Europa voor de Europeanen. Wie dat niet is: terug naar land van herkomst. Het kan maar zo eenvoudig zijn, daar is niks walgelijks aan. Multicul, dat is pas walgelijk: vreemdelingen opdringen aan de bevolking hier. Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 11 september 2008 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Minister-President
|
![]() en jij gaat dat allemaal bepalen wie naar waar moet en wie mag blijven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
mutatis mutandis moet Israël een multiculturele samenleving worden waar pakweg joden, christenen, semieten en indo-europeanen vreedzaam naast elkaar, door elkaar, en met elkaar leven als minderheidsgroepen leven. Toch? Overigens, vergis ik mij als ik zeg dat de joodse religie niet-apostolisch is, dwz enkel voorbehouden voor het uitverkoren volk? Laatst gewijzigd door TVDD : 11 september 2008 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie voor 1 januari 1951 hier was mag blijven, die van 30 december 1950 moet terug. Ziet u zelf niet in dat zulke plannen absurd en onuitvoerbaar zijn? Een maatschappij is geen spelletje Risk waarmee je met blokjes kan schuiven en verzetten, het is zoveel ingewikkelder ... Missen 'solidaristen' dan elke realiteitszin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maargoed terug on-topic: moeten alle Joden Europa verlaten volgens jullie clubje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik heb dat toch niet ontkend noch ook maar iets over gezegd? Dus hou zelf maar op met blaten zou ik zo zeggen. Ik lees verder dat je het toejuicht dat Israël geen exclusief joodse staat is. Vandaar, wat is het probleem met het terugkeren van al die Palestijnen? Waarom een tweestaten-oplossing als de Israëlische staat geen etnonationale of monoreligieuze staat is, of wenselijk te worden? Het kan de multiculturaliteit en het vermengen van joden, islamieten en christenen enkel maar bevorderen. Overigens, hoe zit dat nu met het niet-apostolisch karakter van de joodse religie? Jij bent deskundige, ik niet hé. Laatst gewijzigd door TVDD : 11 september 2008 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ga dit topic niet vedraaien in een Israël topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ok, hoeft niet hoor. Ik leer wel van je dat Israël net zo goed door moslims als door christenen kan bewoond worden als door joden. In religieus opzicht. Of door Afrikanen in etnisch-cultureel opzicht. Immers, het is een multiculturele staat beweer je, en heeft dus geen inherente verbondenheid met deze of gene religie en deze of gene etnisch-culturele stamboom.
Waarvan akte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar het Vlaams Belang zou dat dan wel moeten doen zeker ? Wat een ireëel gedoe soms, die politieke forums. We zullen als Vlamingen al heel blij mogen zijn als we het komend decennium de islam en andere imperialisten kunnen afstoppen, de rest is voer voor fantasietjes. Kritiek van multiculadepten, liberalen of antifa's kan mij nochtans ook niet schelen.
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Europeaan die al jarenlang getrouwd is met een niet-Europeaan met kinderen zou verplicht zijn om te scheiden. De kinderen (als die mogen blijven, want je vertelt niet wat je zou willen voor de kinderen) zijn dus een ouder kwijt. Of die Europeaan vliegt met het hele gezin buiten, en dan moet dat gezin scheiden van de rest van de familie, vrienden, werk, school. Hopelijk is in het land van herkomst van de niet-Europeaan geen NSA-achtig iets aan de macht. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 september 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat was je zorg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Minister-President
|
![]() in zijn ogen is waarschijnlijk elke tegenstander van dit soort denken terug te categoriëren in 1 van zijn 3 vakjes..
triestig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |