![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die "iemand" vindt dat Clouseau een kutgroep sinds "Leve België" is, toont het duidelijk een verzuurde mentaliteit van die "iemand" in kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Maar gij, als stoere jongen natuurlijk wel he . ![]() Klant is koning en ik moet hem niet noodzakemijk sympathiek vinden. Zo goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw laatste zin deed me aan een bepaald beroep denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge antwoordt niet op de vraag Jack. Gaat ge het in zijn gezich vertellen ja of neen ?
Laatst gewijzigd door Pericles : 10 september 2009 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen, niet te bespeuren. Jammer. Ze hebben dan ook megaconcurrentie van Guustje met het Vliegtuiglied, Bart Kaëll met Donder en Bliksem en Amika met Het is Zomer....
![]() |
![]() |
#550 |
Minister-President
|
![]() Pardon, kleine correctie. Als het niet gaat over verkoopcijfers zoals de Ultratop, maar de MNM 50 waar je op appreciatie kan stemmen, dan staan ze op nummer 10 (gezakt van 7).
Ofwel hebben Patriot en BWarrior zich onder 1000 accounts ingeschreven en stemmen ze massaal, ofwel zijn de Belgen maar zo Belg tot de knip open moet. In dat opzicht verschillen ze niet van al die pro-Belgen in Monaco.
![]() |
#551 |
Staatssecretaris
|
![]() "Wij hebui e mooi verledui, ook al sprekui we een andere taal
Wij delui het mooiste land en in ons hart klinkt er één verhaal" Deze bijgewerkte lyrics laten zien waarom ik het een kutgroep vind sinds ik de opper-ui zag 'zingen' op de knokkecup (tja, mijn lief zong daar ook, een jeugdzonde). |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Minister-President
|
![]() Hun uitspraak van onze taal verdient in ieder geval een onvoldoende!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clouseau 2x livegezien , gratis
![]() Het genre algemeen niet mijnstijl , maar .... ieder z'n smaak , logisch !! Clouseau is zondermeerbeter dan gemiddelde TOTZ-muziek , MIJN persoonlijke mening !! ![]() Clouseau & het lied - Leve België , ik benBelg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
6 uur geleden geleden stond hij er nog niet in hoor! En nog altijd slechter dan de Zeppe en Ziki song ![]()
![]() |
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een theorie in de hogere wiskunde kan zeer complexe vormen aannemen, maar ook daar brengt eenvoud elegantie met zich mee. Het bewijs dat er oneindig veel priemgetallen bestaan vergt een kennis van de modulorekening, maar het bewijs is zodanig eenvoudig dat het schittert van briljantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind echter wel dat er een zeker verschil is tussen wiskunde en muziek. Ik dacht dat jij het had over complexiteit in de muziek. Niet zelden vind ik 'complexe' muziek oervervelende krachtpatserij, terwijl ik anderzijds ontzettend kan genieten van doodsimpele liedjes. Eén van de leukste tijdverdrijven vind ik de muzikale spelletjes van de Inuit, waarbij één speler terwijl hij/zij zingt de mond van de tegenspeler als klankkast gebruikt, en die laatste door de mond te bewegen de klank moduleert. Het spelletje gaat door tot één van de twee of beiden beginnen te lachen. En dan beginnen ze opnieuw. Z�*lig vind ik dat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=sv |
|
![]() |
![]() |