Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2010, 21:02   #541
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De moslima heeft het recht de hidjaab te dragen, vrouwenrechten zijn nl. mensenrechten ;
In de moslimcultuur hebben vrouwen minder rechten dan mannen, dat is de nare waarheid.
Kom hier dus niet leuteren over mensenrechten ed, doe eerst daar wat aan!

Ik zal je alvast even op weg helpen.
Waarom krijgt een vrouw minder dan haar broer ivm een erfenis?

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 september 2010 om 21:03.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:02   #542
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Want als je als moslima afvallig wordt. Dan heb je dikke pech. Dan wacht de doodstraf op u volgens de koran toch. Dus als ik van u was. Ik zou zeer standvastig blijven.
Neen meneerke, als ik de islam de rug zou toekeren dan zou ik nog steeds welkom zijn binnen de familie. Het is mijn goed recht binnen de islam zelf te kiezen in wat/wie ik geloof. Staat duidelijk in soerat Al kafiroen: 'Voor jou, jouw geloof en voor mij, mijn geloof'. Verder: Ik heb namelijk geen racistische familie die alleen moslims toelaat. Vlamingen, Christenen, Katholieken, allemaal welkom, niemand die er bij ons een probleem van maakt.
Oud 24 september 2010, 21:03   #543
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Jij wil kost wat kost anderen, in casu vrouwen; opleggen hoe zij zich moeten kleden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny
Nee, dat doe ik niet. Ze mogen roze minirokjes met groene stippen dragen, hoepelrokken met steunkousen, broeken, shorts, kleedjes, tanga's, truien, sweaters, overgooiers, .., in alle maten, kleuren, stoffen, en stijlen. Waar is het probleem?
Hoe""kleed" jij je hoofd Artisjok?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:04   #544
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Proest !
Heb je koorts Artisjok? Het lijkt wel of je aan het ijlen bent.
Neen, ik heb geen koorts.
Bedankt voor je bezorgdheid.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:04   #545
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, ik hemel de hoofddoek niet op.
Ja, ik wil dat kinderen leren nadenken voor zichzelf, en weerbaarheid aanleren.
Daarom dat u de hoofddoek en halal goedkeurt.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:05   #546
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen meneerke, als ik de islam de rug zou toekeren dan zou ik nog steeds welkom zijn binnen de familie. Het is mijn goed recht binnen de islam zelf te kiezen in wat/wie ik geloof. Staat duidelijk in soerat Al kafiroen: 'Voor jou, jouw geloof en voor mij, mijn geloof'. Verder: Ik heb namelijk geen racistische familie die alleen moslims toelaat. Vlamingen, Christenen, Katholieken, allemaal welkom, niemand die er bij ons een probleem van maakt.
Diezelfde koran zegt wel dat op afvalligheid de doodstraf staat.
Oud 24 september 2010, 21:06   #547
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Moslima's moeten zich niet tegenover mij verantwoorden.
Ik vind enkel dat ze zich extreem belachelijk maken en dat dan nog proberen te verkopen als 'geloof', of 'persoonlijke beleving'.
My ass.
Ik lach ermee en ga dat blijven doen. Zeker ten aanzien van die trezen die zich als mummies omzwachtelen en omlappen om de goedkeuring van de imams, de mannekes en de gemeenschap te genieten, maar tegelijk hun seutigheid proberen te neutraliseren met make up of minrokjes. Met wat zijn ze bezig? Dat is gewoon belachelijk. Dat is shizofreen. Ze houden zichzelf voor de gek, en dat mag gezegd worden.

Geloof gij maar in die pedo karavaanrover van jou. Sommige vrouwen vallen zelfs voor Dutroux.
Weirdo's zullen er altijd zijn.
Hopeloos geval. Met u valt gewoon niet te praten. Ik zeg niet dat ge mijn meningen/ideeën moet respecteren, maar heb op zn minst respect voor uw medemensen en besef dat niet iedereen uw mening deelt, ik hoop dat dat niet veel gevraagd is. U maakt uzelf belachelijk door te stellen dat wij schizofreen zijn omdat we uw mening niet delen.
Oud 24 september 2010, 21:07   #548
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar niets van. Dan is uw gehele familie afvallig. Dus u spreekt u zelf tegen. De koran is daar zeer strikt in. Iemand die zijn salaadje een uur later degusteerd vind je een slechte moslim.

Citaat:
Duidelijk een slechte moslim want salat dohr was rond 14.00u
Je begrijpt dat ik uw woorden niet ernstig kan nemen.
Oud 24 september 2010, 21:07   #549
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Diezelfde koran zegt wel dat op afvalligheid de doodstraf staat.
En diezelfde koran zegt ook 'La koem dienoekoem walieyadien'. Maar soit, ge moogt me nog eens aanspreken als ge stopt met uw beledigingen en verwijten naar een hele moslimgemeenschap.
Oud 24 september 2010, 21:10   #550
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Hopeloos geval. Met u valt gewoon niet te praten. Ik zeg niet dat ge mijn meningen/ideeën moet respecteren, maar heb op zn minst respect voor uw medemensen en besef dat niet iedereen uw mening deelt, ik hoop dat dat niet veel gevraagd is. U maakt uzelf belachelijk door te stellen dat wij schizofreen zijn omdat we uw mening niet delen.
Ik heb niet het minste respect voor uw imbecielenreligie, en voor gehoofddoekte seuten die tegelijk sex appeal willen uitstralen via minirokken en make up en zo hun shizofrenie benadrukken, kan ik enkel minachting opbrengen. Met zo veel geëtaleerde domheid kan ik gewoonweg niet om.
Oud 24 september 2010, 21:12   #551
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar niets van. Dan is uw gehele familie afvallig. Dus u spreekt u zelf tegen. De koran is daar zeer strikt in. Iemand die zijn salaadje een uur later degusteerd vind je een slechte moslim.
U gelooft mij inderdaad nooit want volgens u kunnen wij, moslima's goed liegen. Nochtans, ik spreek de waarheid. Niet iedereen binnen mijn familie is moslim. Verder geef ik liever geen details over mijn privézaken want die gaan u niet aan.
Citaat:
Je begrijpt dat ik uw woorden niet ernstig kan nemen.
U neemt die grap ernstig? Niet te geloven. Dus u denkt dat Steve bidt?
Oud 24 september 2010, 21:13   #552
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
U gelooft mij inderdaad nooit want volgens u kunnen wij, moslima's goed liegen. Nochtans, ik spreek de waarheid. Niet iedereen binnen mijn familie is moslim. Verder geef ik liever geen details over mijn privézaken want die gaan u niet aan.

U neemt die grap ernstig? Niet te geloven. Dus u denkt dat Steve bidt?
Hopeloos ... zegt dat liedje u iets?
Oud 24 september 2010, 21:16   #553
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom dat u de hoofddoek en halal goedkeurt.
De hoofddoek goedkeuren?
Ik ben tegen een verbod en ook tegen een verplichting van de hoofddoek. Maar goedkeuren?

Goedkeuren volgen van dale :
goed·keu·ren keurde -, h -gekeurd 1 na onderzoek verklaren dat iets goed is 2 goedvinden

Je kan toch moeilijk een hoofddoek goedkeuren of afkeuren. Dit hangt af van de situatie.
Indien iemand verplicht wordt om de hoofddoek te dragen keur ik dit af. Indien iemand er zelf voor kiest om een hoofddoek te dragen; keur ik dit goed.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:17   #554
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Er is toch nog een verschil tussen een korte rok en de dame op de foto die een BH-vrije outfit draagt men een rugsplit tot aan haar ****..
Jij hebt nog niet veel gezien, blijkbaar.
Oud 24 september 2010, 21:18   #555
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Steeds met datzelfde vers schermen als ze het niet goed meer weten, dat vers is geabrogeerd, vervallen, vervangen door latere verzen die heel wat minder vredelievend zijn, moedwillig foutieve informatie verspreiden om het oh zo intolerante, kwaadaardige en bloeddorstige proberen recht te breien, proberen het toch maar in een vreedzaam jasje te stoppen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:19   #556
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik heb niet het minste respect voor uw imbecielenreligie, en voor gehoofddoekte seuten die tegelijk sex appeal willen uitstralen via minirokken en make up en zo hun shizofrenie benadrukken, kan ik enkel minachting opbrengen. Met zo veel geëtaleerde domheid kan ik gewoonweg niet om.
Duidelijk :- )
Oud 24 september 2010, 21:21   #557
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Duidelijk :- )
Ik hoop het maar !
Oud 24 september 2010, 21:23   #558
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik hoop het maar !
Nou ja, ook jij hebt het recht uw mening te uiten natuurlijk. Maar een klein beetje respect naar uw medemensen toe zou u niet mis staan, ookal vind ge hun ideologie bekrompen en imbeciel.
Oud 24 september 2010, 21:25   #559
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou ja, ook jij hebt het recht uw mening te uiten natuurlijk. Maar een klein beetje respect naar uw medemensen toe zou u niet mis staan, ookal vind ge hun ideologie bekrompen en imbeciel.
Voor domme mensen kan ik geen respect opbrengen, zeker niet als ze zichzelf van generatie op generatie dom houden door die imbecielenreligie.Dan heb ik zelfs geen medelijden met hen.
Oud 24 september 2010, 21:34   #560
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Voor domme mensen kan ik geen respect opbrengen, zeker niet als ze zichzelf van generatie op generatie dom houden door die imbecielenreligie.Dan heb ik zelfs geen medelijden met hen.
Nochtans, zijn die domme mensen waar jij over spreekt van de opinie dat bekrompen zielen die geen respect kunnen opbrengen voor hun medemensen 'dom' zijn. Vanachter een avatar is het namelijk makkelijk een grote mond op te zetten.. Ik had u toch wel wat anders ingeschat, met u valt gewoon niet te praten. U lijkt wel gefrustreerd dus ik ga mn tijd niet meer aan u verspillen voor vandaag.

Prettige avond verder.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be