![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms vraag ik me af aan wiens kant hij staat.
![]() |
![]() |
#542 |
Burger
|
![]() Als Nederlander gun ik de Vlamingen een eigen land. Brussel ligt natuurlijk al in het Vlaamse gedeelte, maar ik persoonlijk zou graag zien dat de Ardennen ook bij het Vlaamse gedeelte gaan horen.
In de Ardennen heb je veel Nederlandse ondernemingen en uit ervaring weet ik dat je met Walen absoluut geen afspraken kunt maken.
#543 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 februari 2011 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
#544 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
||
![]() |
![]() |
#545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zou op die gronden bvb bejaardenhuizen kunnen plaatsen... De grond hebben ze gratis en om Wallonië sneller uit het moeras te trekken kan men beroep doen op Waals arbeidskrachten. Dus iedereen heeft er aan te winnen... en Vlaanderen zou dan eindelijk - weliswaar zoals gebruikelijk tegen geld - 60% van het Belgische grondgebied kunnen bekomen... |
|
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt natuurlijk nog niet weg dat er binnen - en buiten - de Vlaamse Beweging inderdaad wel tijd en ruimte zat is voor 'wat meer realisme'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#547 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over Brussel, er zijn inderdaad mensen - ik ben zelf zo iemand geweest, die denken dat Brussel reeds verloren is; die bereidt zijn van zonder slag of stoot Brussel weg te geven aan Wallonie. Veel mensen denken zo in de hoop dat de zever dan weggaat, een beetje zoals het slachtoffer van pesterijen dat hoopt dat het stopt door het gewillig te ondergaan. Niet te verwarren met diegenen die vijandig staan tegenover alles wat Vlaams is.
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aan een aantal forumgebruikers die beweren dat 'we' Brussel moeten 'dumpen', omdat het voor 'de Vlamingen' één grote 'no go zone' zou zijn, of 'een blok aan ons been'. Aan wie dacht jij? 2. Brussel is inderdaad nog niet 'verloren', maar ik kan je wel zeggen dat er wat mij betreft gerust wat méér Vlamingen mogen komen wonen én stemmen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#549 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#550 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#551 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet dit onderwerp nog altijd sticky staan?
|
![]() |
![]() |
#552 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() VDL gaat misschien nog ééns de zoveelste schotelvod
gooien in de arena van onwetende kaffers, alléén de dwazen en onwetenden veranderen niet van mening !!! ![]() |
![]() |