![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Morgen werkte nochtans met een systeem dat het commentaar werd gelezen alvorens te plaatsen. Citaat:
Op mijn vragen per PM daarover, heb ik nooit een antwoord gekregen. Ik begrijp dat ze huiverachtig staan tegenover het inperken van "vrije mening"; maar ik verwacht eveneens dat er een lijn getrokken wordt in overeenstemming met de wet en het forumreglement. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de 9/11 moorden vergoeilijken...blijkbaar bent u écht stekeblind voor ranzige links extremistische sympathieen voor seriemoordenaars..noem uzelf nooit meer centrum-rechts a.u.b. u beledigd daarmee iedereeen ware CR zoals ik.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn hart springt op in mijn borst van fierheid als ik merk dat onze vrouwen eindelijk uit hun defensieve stellingen kruipen teneinde ongecomplexeerd hun mening te geven over één van de meest misbruikte linkiewinkie breekijzers.
![]() |
![]() |
#549 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
sympathie of bijstand rekent als hij toevallig plat geslagen wordt in een donker steegje... En ze vallen natuurlijk ook onder de benoeming 'grove beledigingen'. Grove beledigingen zijn strafbaar, denk ik, en mocht dit niet het geval zijn dan komen ze bij de rechtbank in aanmerking als 'verlichtende omstandigheden' voor het geval dat de persoon die iemand voor het gebruik van deze termen heeft plat geslagen, wordt gevat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
|
![]() Citaat:
Mocht u geen klaarblijkelijke anti-democraat zijn dan zou u wegens hypocrisie perfect thuishoren bij onze Tjeven...
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kans dat dit een zoveelste dubbelnick is is bijzonder hoog.. Deze draad is alweer volledig ontspoord, sluiten lijkt dan ook nog de enige zinvolle draad.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 21 juni 2011 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() Ik ben eens ongestraft voor racist gescholden door een teruggekeerde permaban, voorheen gebanned voor racisme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat jij maar niet schijnt te begrijpen is dat jij het (goddelijk) recht claimt om te bepalen wat ik al dan niet mag lezen. Jij laat een bericht verwijderen - of drukt verwoed op het rode driehoekje - omdat de inhoud jóu niet aanstaat. Derhalve ontzeg jij mij het recht om óók een mening te vormen over dat verwijderd bericht. Best mogelijk dat de inhoud van dat verwijderd bericht mij óók niet bevalt. Misschien ook wél. Ik weet het gewoonweg niet! Het bericht is er niet meer. Jij hebt namelijk in mijn plaats beslist! En als er nu één ding is waar ik een bloedhekel aan heb is dat iemand anders in mijn plaats gaat bepalen wat ik wél of wat ik n�*et mag lezen. En "mijn" mag gerust gelezen worden als "iedereen". Vertel het eens, waar haal jij dat recht vandaan? Heb je daar überhaupt al ooit eens gróndig over nagedacht?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 juni 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer je geen bal meer kan raken, speel je op de man. Wat is er als bewijs? De publiek gemaakte mails. Lees ze aandachtig, behalve een copy-paste van en vervallen link naar de openingspost is dit toch niet de stijl van Wisord! Wisord schrijft bedreiging niet met lange ij! http://www.google.be/search?hl=nl&q=...w=1024&bih=629 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De klager censureert niet. Deze klaagt. De beheerder censureert (of niet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
|
![]() Citaat:
En nu is zo'n zelfde stampvoetende puber met zijn twintigste dubbelnick bezig op dezelfde manier zijn Grote Gelijk te halen. Koste wat kost. Bah! Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 21 juni 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat om bent u (of doet u alsof omdat het in uw kraam past) blijkbaar de enige die niet weet wie er achter de nu verbannen account zat... Met een beetje goede wil had u de conversatie tussen hem en mij kunnen volgen, zelfs in deze draad. Grappig genoeg zou u nog veel kunnen leren van de nu verbannen forummer, het was zelfs mogelijk om met hem te praten over politiek en zelfs gevoelige themas, u doet dat niet meer, met u een gesprek voeren is linkjes klikken en opzoeken ... Sorry maar dan zijn er aan de linkerkant van het spectrum wel andere posters, zelfs forummers/sters waar ik m'n klak voor af neem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |