Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2012, 09:40   #541
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Demper, ik ben van voor jou tijd, nog van voor het bestaan van aids.
Condooms werden amper gebezigd en dienden alleen maar om zwangerschappen zéker te voorkomen.
Enfin, no SOA-worry's back then, dus was het alle dagen kermis.

En mocht je 1.83m lengte hebben, een lijf als dat van Bruce Lee in z'n beste jaren en wekelijks van m/v horen zeggen dat je lijkt op ene Richard Gere (of hij wat op mij), d�*n beste Demper, zou jij ondertussen ook wat de tel zijn kwijtgeraakt.
Wat voor jou als 'straffe verhalen' in de oren klinkt, is mijn 'gewoon' leven geweest en kijk daar niet veel meer op terug, tenzij als ervaringsveld in ter zake doende discussies.

En gezien jij nooit in het échte nachtleven hebt gezeten (wa tot 3 uur s'nachts naar de mokkes liggen loeren en met een halve erectie je daar een en ander bij verbeelden, met een glas uitgeprikte cola in een klam handje, is niet hét nachtleven, Demper), sta je niet echt in de positie om 'mijn verhaal' te beoordelen naar jouw maatstaven, daarvoor is je cv net is te leeg uitgevallen.

So don't teach me how to play pussy, Cat.
Ik heb ook pas over aids horen beginnen spreken toen ik reeds over de 20 was, en inderdaad, opscheppers, pochers en stoeffers zijn van alle tijden. Vooral die dat achter de toog stonden/ staan hadden/hebben een groot bakkes. Je weet wel, die mensen van " het nachtleven ".
Zo van " elke dag een ander , en van tijd soms twee " dat heb ik al o zo dikwijls gehoord, in de tijd dat ik nog veel op café ging.
Tweehonderd vriendinnen heb ik in elk geval niet gehad, maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik niet zo een wondermooie prachtvent zoals gij ben, waar alle vrouwen onmiddellijk smoorverliefd op worden , en direct op hun rug gaan liggen met de benen wijd open, zoals loopse teven !!!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 20:54   #542
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Vooral die dat achter de toog stonden/ staan hadden/hebben een groot bakkes. Je weet wel, die mensen van " het nachtleven ".

Citaat:
Zo van " elke dag een ander , en van tijd soms twee " dat heb ik al o zo dikwijls gehoord, in de tijd dat ik nog veel op café ging.
Ja, dat zeggen die mannen altijd.
Wat ze niet vertellen is dat het steeds om marginale boerentrienen gaat die op alles kruipen. Maar als homofielen dat doen, zijn het opeens deftige mensen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 23:21   #543
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk uw probleem?
In het begin had je wel door waar dit topic over gaat...
Ik heb u ook gelijk gegeven....
Nu zit je mijn OP te overanalyseren en heb je er opeens een heleboel problemen mee.
A ja, omdat gij zaken bijeen duwt die niks met dat volk op dat filmke te maken hebben.

Het bijgevoegde artikel heeft dan weer wél met een problematiek te maken.
Vandaar dat ik je eerder vroeg om je te beperken tot die risico-groep en niet alle homo’s met de zonden van Israël te overladen.
Alsof alle VB-ers een lidkaart zouden hebben van Stormfront of akkoord gaan met wat die gasten doen.
Citaat:
Serosorteren is een perfect voorbeeld van buitensporig extreem gedrag binnen de homofiele gemeenschap.
Ik denk dat de meeste mensen in deze je stelling onderschrijven, mezelf inbegrepen, maar daarom ook niet �*lle homo's daarvan betichten.
Enig onderscheidingsvermogen is hier wel op z’n plaats, me dunkt.

Citaat:
Je weet wel, dat gedrag dat jij met alle mogelijke middelen wil goedpraten.
Moet je me toch eens aanduiden waar juist ik dat gedrag goedpraat, show me the candy.

En waarom wil jij met alle mogelijke middelen de héle homogemeenschap in diskrediet brengen ?
Welk voordeel zie je daarin ?
Citaat:
Blijkbaar struikelen veel mensen daarover maar daar geef ik geen zak om. De waarheid is geen rozengeur en maneschijn.
The truth is in the eye of the beholder.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 23:42   #544
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, jij neukte vroeger elke dag iemand anders, dat geloof ik zo.
Jij gelooft nogal veel, precies.
Kan je rekenen ? 100 lieven in 10 jaar =
Citaat:
Ik heb daar trouwens geen problemen mee.[/
Dankbaarheid overstroomt me.
Citaat:
Al heb jij dagelijks seks met 5 paarden en 3 neushoorns, dat is jouw zaak.
Bedankt, zoöfilie is niet direct mijn ding, m'n kat en goudvis waarderen dat enorm.
Citaat:
Moesten mensen die dat doen een bestialiteitenparade houden, en er blijken gegevens op te duiken van extreem gedrag en een heleboel ziektes die eigen zijn aan die groep, dan is dat natuurlijk een heel andere zaak.
Begin je het zo een beetje te snappen?
Personen met HIV-besmetting die bewust een gezond persoon besmetten, dienen beschuldigd te worden van slagen en verwondingen en dit met voorbedachte rade, of dat nu homo’s of hetero’s zijn.

En over homo’s of hetero’s die veilig vrijen en/of een vaste relatie hebben, geld imo het volgende:
“Zelfbeschikkingsrecht over het persoonlijke leven begint bij het toerekeningsvatbare individu en dit binnen de wetgeving terzake.”

Snapt gij het nu ook ’n beetje ?

Dan hoef je daar geen hele groep voor te stigmatiseren, zoals hieronder:
Citaat:
Buitensporig extreem seksueel gedrag is inderdaad een eigenschap van de meerderheid van de homofielen.
Sterke uitspraak, héél sterk...

Aldus, meneer prefesser, definieer dan eerst maar eens 'seksueel gedrag'.
En daarna mag je eens uitleggen, hoe 'extreem en buitensporig extreem seksueel gedrag' er zoal uitziet en met welke ‘standaardgegevens’ je deze info dan vergelijkt.
En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft.

Gezien je overtuiging daarvan, heb je daar ongetwijfeld studies over. Succes ermee.
Citaat:
Je moet nogal een idioot zijn om dat te ontkennen.
Ja, en nog een grotere idioot, om zo'n achterlijke bewering uit je duim te zuigen.
Citaat:
Diego Raga, de Bruce Lee van Politics
LOL. Ik wist wel dat je dit ging aangrijpen om wat gefrustreerd te doen, voorspelbaar als je bent.
Ik kan er ook niet aan doen, dat de genen van mijn ouders goed matchten, éh.
Maar als je het een troost kan wezen, ik beschouw m’n uiterlijk niet als een persoonlijke verdienste, gezien men daar zelf zowaar geen inbreng in heeft.
Tenenkrullend narcisme laat ik dus daarom maar liever over, aan de piekende grillen van je superieure zelfbeeld, Demper.

Soit, ik wilde je slechts uit je droom helpen, dat het volgens jou niet zou kunnen dat iemand zoveel vriendinnen heeft gehad en toch nog steeds alive&kicking is, al kan ik begrijpen dat dat voor sommigen hier als een mission impossible moet overkomen.
That's life, deal with it.
Citaat:
Het is blijkbaar bijzonder frustrerend, dat iemand de waarheid durft te zeggen over homofielen en dat je politiek correcte praatjes kant noch wal raken.
Je doet de waarheid geweld aan.

Wat ik daarover te zeggen heb weet ik uit ervaring van eerste hand, niet uit poco-artikels noch uit gestampte vooroordelen noch 'van horen zeggen'.
Ik wed dat jij nog geen homo van dichtbij gezien hebt, maar je doet toch alsof het allemaal zieke perverten zijn, erop uit om zoveel mogelijk schade te verspreiden.
D�*t idee is pervers, al zal je dat zeker ontgaan.
[quote]En jij bent al zeker niet in de positie om over mijn mening te oordelen. [quote]
Bestelt maar ‘n ander colake, Demper, uit deze is de prik er al een tijdje uit.
Oud 10 augustus 2012, 00:24   #545
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb ook pas over aids horen beginnen spreken toen ik reeds over de 20 was, en inderdaad, opscheppers, pochers en stoeffers zijn van alle tijden. Vooral die dat achter de toog stonden/ staan hadden/hebben een groot bakkes. Je weet wel, die mensen van " het nachtleven ".
Waar en in welke boites ging jij zoal uit, Croxke ?

Jouw ongetwijfeld geloofwaardige barmannen missen nochtans ¾ van de fun, gezien de meeste actie zich voor den toog afspeelt.
En als iedereen weg is, mogen zij nog eens een vuile bar opkuisen en klaarzetten voor de volgende shift, veel versiertijd hebben die dus niet.
Wat er dan nog aan de toog rest is 'den overschot' van de nacht en da's zelden of nooit de fraaiste verschijning van die avond.

Dat feit alleen al, zou je tot nadenken moeten stemmen.
Vandaar wsl dat ze hun verhalen wat opdirken tegen uitgaande gasten als gij, die de actie mss wel opzoeken maar ze nooit echt vinden.

Citaat:
Tweehonderd vriendinnen heb ik in elk geval niet gehad,
100, Croxke, honderd, nuance graag.
Citaat:
… maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik niet zo een wondermooie prachtvent zoals gij ben, waar alle vrouwen onmiddellijk smoorverliefd op worden
Weer een karikaturale denkfout die veel mannen maken.
Allé, een snelcursus versieren, omdat gij het zijt.

- Daar hoef je dus geen strandlijf voor te hebben, er wat verzorgd uitzien, geen schrale luchtjes verspreiden en niet al te wild overkomen, kan al wonderen doen.
- Ook je lichaamstaal en van degene die je op het oog hebt, dient min of meer gelijk te zijn en dan merk je gauw genoeg of er iets meer in zit of niet.
- Een lichte toenadering mag, een compliment ook, maar laat steeds je vlam beslissen hoe jullie op dat moment verhouden tot elkaar, activeer daarvoor je spiegelneuronen.
- Vrouwen houden er niet zo van om als objecten bekeken en behandeld te worden, net zoals jij ook graag respectvol behandeld wordt,
En eens je haar vertrouwen gewonnen hebt, zal zij er voor gaan.

Als je dat doorhebt versier jij de mokkes niet, maar zij jou, that’s the tric en graag gedaan.

Maar eigenlijk, waarom hebben die straffe barmannen, van dat beestig danscafé in de omstreken van Assenede, u d�*t simpele weetje nooit verteld ?
In ’t vervolg mss wat drinkgeld geven, dan doen ze soms iets meer dan je oren vollullen.
Citaat:
…, en direct op hun rug gaan liggen met de benen wijd open, zoals loopse teven !!!
Met of zonder dat smileyke, het zegt iets over je basisrespect naar vrouwen toe en die versierdodende intentie uit zich in je hele handelswijze bij elke vrouw in je buurt, al had je dat zelf nooit in de snuit.
En dan zijn die gasten verwonderd, waarom ze ni aan 'n lief geraken…

Maar hey, je kan je frustratie ntl altijd op dit forum lekker kwijt aan de gast die ge stiekem altijd wel wilde zijn, maar nooit bent geweest, al kon je daar zelf ook niks aan doen...
Ik neem je het alvast niet kwalijk, Croxke, but don’t blame me for who I am.

Ach, ’t zit ‘m allemaal tussen de oren, al de rest is voze barmannenpraat, onthoud dat.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 augustus 2012 om 00:25.
Oud 10 augustus 2012, 16:02   #546
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard Make Love Not War

Citaat:
Waar en in welke boites ging jij zoal uit, Croxke ?

Jouw ongetwijfeld geloofwaardige barmannen missen nochtans ¾ van de fun, gezien de meeste actie zich voor den toog afspeelt.
En als iedereen weg is, mogen zij nog eens een vuile bar opkuisen en klaarzetten voor de volgende shift, veel versiertijd hebben die dus niet.
Wat er dan nog aan de toog rest is 'den overschot' van de nacht en da's zelden of nooit de fraaiste verschijning van die avond.

Dat feit alleen al, zou je tot nadenken moeten stemmen.
Vandaar wsl dat ze hun verhalen wat opdirken tegen uitgaande gasten als gij, die de actie mss wel opzoeken maar ze nooit echt vinden.

100, Croxke, honderd, nuance graag.

Weer een karikaturale denkfout die veel mannen maken.
Allé, een snelcursus versieren, omdat gij het zijt.

- Daar hoef je dus geen strandlijf voor te hebben, er wat verzorgd uitzien, geen schrale luchtjes verspreiden en niet al te wild overkomen, kan al wonderen doen.
- Ook je lichaamstaal en van degene die je op het oog hebt, dient min of meer gelijk te zijn en dan merk je gauw genoeg of er iets meer in zit of niet.
- Een lichte toenadering mag, een compliment ook, maar laat steeds je vlam beslissen hoe jullie op dat moment verhouden tot elkaar, activeer daarvoor je spiegelneuronen.
- Vrouwen houden er niet zo van om als objecten bekeken en behandeld te worden, net zoals jij ook graag respectvol behandeld wordt,
En eens je haar vertrouwen gewonnen hebt, zal zij er voor gaan.

Als je dat doorhebt versier jij de mokkes niet, maar zij jou, that’s the tric en graag gedaan.

Maar eigenlijk, waarom hebben die straffe barmannen, van dat beestig danscafé in de omstreken van Assenede, u d�*t simpele weetje nooit verteld ?
In ’t vervolg mss wat drinkgeld geven, dan doen ze soms iets meer dan je oren vollullen.

Met of zonder dat smileyke, het zegt iets over je basisrespect naar vrouwen toe en die versierdodende intentie uit zich in je hele handelswijze bij elke vrouw in je buurt, al had je dat zelf nooit in de snuit.
En dan zijn die gasten verwonderd, waarom ze ni aan 'n lief geraken…

Maar hey, je kan je frustratie ntl altijd op dit forum lekker kwijt aan de gast die ge stiekem altijd wel wilde zijn, maar nooit bent geweest, al kon je daar zelf ook niks aan doen...
Ik neem je het alvast niet kwalijk, Croxke, but don’t blame me for who I am.

Ach, ’t zit ‘m allemaal tussen de oren, al de rest is voze barmannenpraat, onthoud dat.
Een stukske litteratuur, dat antwoord van u , amaai zeg ! Ge zijt precies op uw staart getrapt.
Voor de rest, ik vind dat wel heel straf van u om zo maar een portret te schetsen van iemand die je van haar noch pluim kent.
Ik noem dat dronkelappen psychologie, komende van iemand die blijkbaar een flink deel van zijn neuronen opgebrand heeft tijdens zijn intens nachtleven.
En vandaag de dag teer je op die vergane glorie, en ik kan aannemen dat je het onaangenaam vind dat anderen uw dagdromerijen niet zomaar geloven. Dat is slecht voor je zelfbeeld, kwetst je eigenliefde.
Maar luister, ik gun u die 100 vriendinnen gerust hoor, reël of verzonnen, dat maakt mij niet uit. Ik heb altijd al gezegd dat geluk in feite berust op herinneringen, en als jij 100 of 1000 ex-vriendinnen nodig hebt om vandaag gelukkig te zijn, dan gun ik u die van ganser harte.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 16:19   #547
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het blijft mij mateloos verbazen hoe Diego Raga lange epistels blijft schrijven waar uiteindelijk niets instaat. Hij blijft hetzelfde herkauwen op verschillende manieren, met de hoop dat hij ooit gelijk zal krijgen.
Oud 10 augustus 2012, 16:27   #548
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar luister, ik gun u die 100 vriendinnen gerust hoor, reël of verzonnen, dat maakt mij niet uit.
Als van die 100 vriendinnen er niet 1 bij is die iets met hem wil op lange termijn...

Ik kan mij niet voorstellen dat zo een mensen gelukkig zijn.

Ik ken enkele mensen die ook "in het rond neuken" (natuurlijk niet zo extreem als de homofielen) en dat zijn mensen met allerhande verslavingen die niet vies zijn van lijntjes wit poeder. Van die mensen weet ik het zeker dat ze niet gelukkig zijn.
Oud 10 augustus 2012, 19:44   #549
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als van die 100 vriendinnen er niet 1 bij is die iets met hem wil op lange termijn...

Ik ken enkele mensen die ook "in het rond neuken" (natuurlijk niet zo extreem als de homofielen) en dat zijn mensen met allerhande verslavingen die niet vies zijn van lijntjes wit poeder. Van die mensen weet ik het zeker dat ze niet gelukkig zijn.
Het is tegenwoordig echt erg, onze maatschappij is oversekst tot en met. Hoe is het mogelijk. Maar deze maatschappij zal aan deze decadentie snel genoeg ten onder gaan, net zoals sodom en gomorra.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 20:47   #550
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Waar zie jij al die homofielen die constant in het rond neuken? Heb je daar enige statistieken voor? Of spreek je uit eigen vooroordelen?
Oud 10 augustus 2012, 21:07   #551
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Waar zie jij al die homofielen die constant in het rond neuken? Heb je daar enige statistieken voor? Of spreek je uit eigen vooroordelen?
Ge moet wel dit topic lezen he.
De cijfers, bepaalde fenomenen in die gemeenschap, de beelden en foto's van de parades. Bewijzen genoeg.
Oud 10 augustus 2012, 21:19   #552
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ge moet wel dit topic lezen he.
De cijfers, bepaalde fenomenen in die gemeenschap, de beelden en foto's van de parades. Bewijzen genoeg.
Ik ga niet door 30 paginas waden voor een kleine kans dat jij cijfermateriaal gepost hebt om je claims te steunen.

Er zijn ook bepaalde fenomenen in de hetero-gemeenschap die ofwel zeer marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen. Mag ik alle heteroseksuelen beoordelen gebaseerd op die mensen?

Ik kan u beelden en foto's geven van gewone fuiven waar het bonter werd gemaakt dan op die gay-parade. Wat ga je dan zeggen: "oh nee, dat zijn allemaal homoseksuelen in vermomming"? Je moet niet doen alsof alle heteroseksuelen op fuiven en feestjes heilige boontjes in maatpak zijn.
Oud 10 augustus 2012, 21:25   #553
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga niet door 30 paginas waden voor een kleine kans dat jij cijfermateriaal gepost hebt om je claims te steunen.

Er zijn ook bepaalde fenomenen in de hetero-gemeenschap die ofwel zeer marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen. Mag ik alle heteroseksuelen beoordelen gebaseerd op die mensen?

Ik kan u beelden en foto's geven van gewone fuiven waar het bonter werd gemaakt dan op die gay-parade. Wat ga je dan zeggen: "oh nee, dat zijn allemaal homoseksuelen in vermomming"? Je moet niet doen alsof alle heteroseksuelen op fuiven en feestjes heilige boontjes in maatpak zijn.
Ge zult toch de vorige 30 pagina's moeten lezen want ik ga met u de hele discussie niet overdoen. Niet lui zijn.

Dit is wel een mooie:

"marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen"

Als hetero's dat doen, zijn het marginalen en gevaarlijke perverten.
Maar als homofielen dat doen, sterker nog als ze veel extremer gedrag als serosorteren vertonen, dan zijn het de meest normale, deftige mensen.

Zet je oogkleppen af.
Oud 10 augustus 2012, 21:30   #554
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Voor de rest, ik vind dat wel heel straf van u om zo maar een portret te schetsen van iemand die je van haar noch pluim kent.
Pot, verwijten, ketel...Dat heet het boemerangeffect, Kroxke.

Lees uw vorige post er nog maar eens efkes op na, blijkbaar ken jij mij dus wél.

Soit, ik hoop gewoon dat je nog iets on-topic te melden hebt, mbt deze draad.
Oud 10 augustus 2012, 21:31   #555
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ge zult toch de vorige 30 pagina's moeten lezen want ik ga met u de hele discussie niet overdoen. Niet lui zijn.

Dit is wel een mooie:

"marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen"

Als hetero's dat doen, zijn het marginalen en gevaarlijke perverten.
Maar als homofielen dat doen, sterker nog als ze veel extremer gedrag als serosorteren vertonen, dan zijn het de meest normale, deftige mensen.

Zet je oogkleppen af.
Man, als fucking oogkleppen kan dit wel tellen. Jezus christ, toon mij eens aan waar ik serosorteren goedkeur? Kan je het niet vinden? Ah, want iemand die een beetje begrijpend kan lezen zou kunnen afleiden dat ik serosrteren onder de ronduit gevaarlijke seksuele handelingen van zowel hetero's als homo's zou klasseren.

Haal je oogkleppen af, zet je leesbril op en open de boekjes begrijpend lezen uit het lager nog eens.

(Genoteerd dat je geen cijfermateriaal hebt, hoe moeilijk kan het zijn om een link naar een onderzoek te posten?)
Oud 10 augustus 2012, 21:31   #556
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Het blijft mij mateloos verbazen hoe Diego Raga lange epistels blijft schrijven waar uiteindelijk niets instaat.
Spijtig dat ge dan de rest niet gelezen hebt.
Oud 10 augustus 2012, 21:33   #557
Diego Raga

Standaard

Citaat:
(Genoteerd dat je geen cijfermateriaal hebt, hoe moeilijk kan het zijn om een link naar een onderzoek te posten?)
Heb 'm dat ook al gevraagd, maar 't is wreed stil uit die hoek:

"En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft."

Demper ?
Oud 10 augustus 2012, 21:34   #558
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man, als fucking oogkleppen kan dit wel tellen. Jezus christ, toon mij eens aan waar ik serosorteren goedkeur? Kan je het niet vinden? Ah, want iemand die een beetje begrijpend kan lezen zou kunnen afleiden dat ik serosrteren onder de ronduit gevaarlijke seksuele handelingen van zowel hetero's als homo's zou klasseren.

Haal je oogkleppen af, zet je leesbril op en open de boekjes begrijpend lezen uit het lager nog eens.

Kerel, over oogkleppen gesproken.
Ik heb dat toch niet gezegd?

Nee, serosorteren is een hobby van homofielen.
Niet zeveren.

Het cijfermateriaal staat in dit topic. Veel plezier mee.
Oud 10 augustus 2012, 21:35   #559
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb 'm dat ook al gevraagd, maar 't is wreed stil uit die hoek:

"En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft."

Demper ?
De voorbeelden daarvan staan in dit topic.
Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen?
Oud 10 augustus 2012, 21:42   #560
Diego Raga

Standaard

Citaat:
De voorbeelden daarvan staan in dit topic.
Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen?
Dit schreef je:

Citaat:
Buitensporig extreem seksueel gedrag is inderdaad een eigenschap van de meerderheid van de homofielen.
En ik vraag je: "En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft."

Graag een studie met cijfers, Demper, geen duimzuigerij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be