![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zo van " elke dag een ander , en van tijd soms twee " dat heb ik al o zo dikwijls gehoord, in de tijd dat ik nog veel op café ging. Tweehonderd vriendinnen heb ik in elk geval niet gehad, maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik niet zo een wondermooie prachtvent zoals gij ben, waar alle vrouwen onmiddellijk smoorverliefd op worden , en direct op hun rug gaan liggen met de benen wijd open, zoals loopse teven !!! ![]()
![]() |
![]() |
#542 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat ze niet vertellen is dat het steeds om marginale boerentrienen gaat die op alles kruipen. Maar als homofielen dat doen, zijn het opeens deftige mensen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het bijgevoegde artikel heeft dan weer wél met een problematiek te maken. Vandaar dat ik je eerder vroeg om je te beperken tot die risico-groep en niet alle homo’s met de zonden van Israël te overladen. Alsof alle VB-ers een lidkaart zouden hebben van Stormfront of akkoord gaan met wat die gasten doen. Citaat:
Enig onderscheidingsvermogen is hier wel op z’n plaats, me dunkt. Citaat:
En waarom wil jij met alle mogelijke middelen de héle homogemeenschap in diskrediet brengen ? Welk voordeel zie je daarin ? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Kan je rekenen ? 100 lieven in 10 jaar = Citaat:
Citaat:
Citaat:
En over homo’s of hetero’s die veilig vrijen en/of een vaste relatie hebben, geld imo het volgende: “Zelfbeschikkingsrecht over het persoonlijke leven begint bij het toerekeningsvatbare individu en dit binnen de wetgeving terzake.” Snapt gij het nu ook ’n beetje ? Dan hoef je daar geen hele groep voor te stigmatiseren, zoals hieronder: Citaat:
Aldus, meneer prefesser, definieer dan eerst maar eens 'seksueel gedrag'. En daarna mag je eens uitleggen, hoe 'extreem en buitensporig extreem seksueel gedrag' er zoal uitziet en met welke ‘standaardgegevens’ je deze info dan vergelijkt. En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft. Gezien je overtuiging daarvan, heb je daar ongetwijfeld studies over. Succes ermee. Citaat:
Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen, dat de genen van mijn ouders goed matchten, éh. Maar als je het een troost kan wezen, ik beschouw m’n uiterlijk niet als een persoonlijke verdienste, gezien men daar zelf zowaar geen inbreng in heeft. Tenenkrullend narcisme laat ik dus daarom maar liever over, aan de piekende grillen van je superieure zelfbeeld, Demper. Soit, ik wilde je slechts uit je droom helpen, dat het volgens jou niet zou kunnen dat iemand zoveel vriendinnen heeft gehad en toch nog steeds alive&kicking is, al kan ik begrijpen dat dat voor sommigen hier als een mission impossible moet overkomen. That's life, deal with it. Citaat:
Wat ik daarover te zeggen heb weet ik uit ervaring van eerste hand, niet uit poco-artikels noch uit gestampte vooroordelen noch 'van horen zeggen'. Ik wed dat jij nog geen homo van dichtbij gezien hebt, maar je doet toch alsof het allemaal zieke perverten zijn, erop uit om zoveel mogelijk schade te verspreiden. D�*t idee is pervers, al zal je dat zeker ontgaan. [quote]En jij bent al zeker niet in de positie om over mijn mening te oordelen. [quote] Bestelt maar ‘n ander colake, Demper, uit deze is de prik er al een tijdje uit. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Jouw ongetwijfeld geloofwaardige barmannen missen nochtans ¾ van de fun, gezien de meeste actie zich voor den toog afspeelt. En als iedereen weg is, mogen zij nog eens een vuile bar opkuisen en klaarzetten voor de volgende shift, veel versiertijd hebben die dus niet. Wat er dan nog aan de toog rest is 'den overschot' van de nacht en da's zelden of nooit de fraaiste verschijning van die avond. Dat feit alleen al, zou je tot nadenken moeten stemmen. Vandaar wsl dat ze hun verhalen wat opdirken tegen uitgaande gasten als gij, die de actie mss wel opzoeken maar ze nooit echt vinden. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Allé, een snelcursus versieren, omdat gij het zijt. - Daar hoef je dus geen strandlijf voor te hebben, er wat verzorgd uitzien, geen schrale luchtjes verspreiden en niet al te wild overkomen, kan al wonderen doen. - Ook je lichaamstaal en van degene die je op het oog hebt, dient min of meer gelijk te zijn en dan merk je gauw genoeg of er iets meer in zit of niet. - Een lichte toenadering mag, een compliment ook, maar laat steeds je vlam beslissen hoe jullie op dat moment verhouden tot elkaar, activeer daarvoor je spiegelneuronen. - Vrouwen houden er niet zo van om als objecten bekeken en behandeld te worden, net zoals jij ook graag respectvol behandeld wordt, En eens je haar vertrouwen gewonnen hebt, zal zij er voor gaan. Als je dat doorhebt versier jij de mokkes niet, maar zij jou, that’s the tric en graag gedaan. ![]() Maar eigenlijk, waarom hebben die straffe barmannen, van dat beestig danscafé in de omstreken van Assenede, u d�*t simpele weetje nooit verteld ? In ’t vervolg mss wat drinkgeld geven, dan doen ze soms iets meer dan je oren vollullen. Citaat:
En dan zijn die gasten verwonderd, waarom ze ni aan 'n lief geraken… Maar hey, je kan je frustratie ntl altijd op dit forum lekker kwijt aan de gast die ge stiekem altijd wel wilde zijn, maar nooit bent geweest, al kon je daar zelf ook niks aan doen... Ik neem je het alvast niet kwalijk, Croxke, but don’t blame me for who I am. Ach, ’t zit ‘m allemaal tussen de oren, al de rest is voze barmannenpraat, onthoud dat. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 augustus 2012 om 00:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest, ik vind dat wel heel straf van u om zo maar een portret te schetsen van iemand die je van haar noch pluim kent. ![]() Ik noem dat dronkelappen psychologie, komende van iemand die blijkbaar een flink deel van zijn neuronen opgebrand heeft tijdens zijn intens nachtleven. ![]() En vandaag de dag teer je op die vergane glorie, en ik kan aannemen dat je het onaangenaam vind dat anderen uw dagdromerijen niet zomaar geloven. Dat is slecht voor je zelfbeeld, kwetst je eigenliefde. Maar luister, ik gun u die 100 vriendinnen gerust hoor, reël of verzonnen, dat maakt mij niet uit. Ik heb altijd al gezegd dat geluk in feite berust op herinneringen, en als jij 100 of 1000 ex-vriendinnen nodig hebt om vandaag gelukkig te zijn, dan gun ik u die van ganser harte. ![]()
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft mij mateloos verbazen hoe Diego Raga lange epistels blijft schrijven waar uiteindelijk niets instaat. Hij blijft hetzelfde herkauwen op verschillende manieren, met de hoop dat hij ooit gelijk zal krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet voorstellen dat zo een mensen gelukkig zijn. Ik ken enkele mensen die ook "in het rond neuken" (natuurlijk niet zo extreem als de homofielen) en dat zijn mensen met allerhande verslavingen die niet vies zijn van lijntjes wit poeder. Van die mensen weet ik het zeker dat ze niet gelukkig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers, bepaalde fenomenen in die gemeenschap, de beelden en foto's van de parades. Bewijzen genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn ook bepaalde fenomenen in de hetero-gemeenschap die ofwel zeer marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen. Mag ik alle heteroseksuelen beoordelen gebaseerd op die mensen? Ik kan u beelden en foto's geven van gewone fuiven waar het bonter werd gemaakt dan op die gay-parade. Wat ga je dan zeggen: "oh nee, dat zijn allemaal homoseksuelen in vermomming"? Je moet niet doen alsof alle heteroseksuelen op fuiven en feestjes heilige boontjes in maatpak zijn.
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is wel een mooie: "marginale fetisjen beoefenen of ronduit gevaarlijke seksuele dingen doen" Als hetero's dat doen, zijn het marginalen en gevaarlijke perverten. Maar als homofielen dat doen, sterker nog als ze veel extremer gedrag als serosorteren vertonen, dan zijn het de meest normale, deftige mensen. Zet je oogkleppen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
|
![]() Citaat:
![]() Lees uw vorige post er nog maar eens efkes op na, blijkbaar ken jij mij dus wél. Soit, ik hoop gewoon dat je nog iets on-topic te melden hebt, mbt deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Haal je oogkleppen af, zet je leesbril op en open de boekjes begrijpend lezen uit het lager nog eens. (Genoteerd dat je geen cijfermateriaal hebt, hoe moeilijk kan het zijn om een link naar een onderzoek te posten?)
![]() |
![]() |
#556 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
|
![]() Citaat:
"En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft." Demper ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat toch niet gezegd? Nee, serosorteren is een hobby van homofielen. Niet zeveren. Het cijfermateriaal staat in dit topic. Veel plezier mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen? |
|
![]() |
![]() |