![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De islam is niet zo maar een godsdienst, meer nog de godsdienst is zeker niet het allesbepalende van het islamitisch systeem. Het is het islamitisch recht dat de kern en de essentie vormt van het islamitisch systeem, een volkomen totalitair systeem dat elk onderdeel van het leven regelt bij voorkeur middels geboden en verboden. Het islamitische recht steunt op 4 bronnen en slechts twee daarvan kunnen als 'goddelijk' geduid worden, de koran en de sunna.
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je als moslimvrouw een atheïst treft, dan kan het meevallen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
good for you het is inderdaad niet makkelijk om uit handen te blijven van zonden die je achtervolgen soms is het net dat als je een beetje tevreden met jezelf begint te worden qua goede (als goede daden de overhand beginnen te krijgen) en minder goede daden dat je opeens een aanbod krijgt met terug werkende kracht van jewelste waarbij het verlangen naar de dood eerder een redding en gunst is laat je dan geen schulden hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs niet voor het gebakken is
![]()
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het bijna Revoletodioots durven noemen, die G Z woordenbrei.
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze zelf hun deerniswekkende bagger geloven?
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Minister-President
|
![]() Ik denk van wel. Volgens mij beschouwen ze zichzelf als getuigen van Jehova maar dan voor een ander team. En te lui om van deur tot deur te gaan.
Anyhow: toch al goed mee gelachen dus doe zo voort |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Banneling
|
![]() Dat is waar, als moslim vrouw ben je volledig afhankelijk van je man. Dat zou toch niet mogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke man heeft geen verantwoordelijkheid?
![]() |
#555 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zonder religie.... anders is er nog steeds de verantwoordelijkheid af te leggen tegen de onzichtbare vrienden in het hiernamaals.
![]() |
#557 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
de broeders die zijn heen gegaan die zijn gegaan met een reden het verrichten van salaat en andere verplichtingen jegens je schepper is een zaak die tussen een dienaar en zijn god zijn daarnaast is het de bedoeling dat een man inderdaad voor zijn vrouw behoort te zorgen in tijden als deze is dat niet altijd een makkelijke taak en probeer je als man zijnde met geduld deel te nemen in de passagiersstoel van de porsche weinig op- of aanmerkingen en een subtiel complimentje op zijn tijd om de sfeer relaxed te houden en vrouwlief het gevoel heeft dat je van haar houdt want geven om iemand is zeer zeker niet minder belangrijk, afhankelijk van een dame in kwestie behoor je in te schatten hoe je haar laat weten dat je om haar geeft zodat ze weet dat je van haar houdt dat je elkaar accepteert zoals je bent sow that you both know that you're valialble time is not gone in vain |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloven kan je gemoed rust geven maar ook net het omgekeerde doen, er zijn zoveel regeltjes. Ik geloof niet in iets bovennatuurlijks en dat geeft ook rust, ik weet dat de dood het einde is en dat je nu iets moet maken van je leven en je nageslacht, niet na je dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mijn god is ook jouw god persoonlijk zou ik god nooit de rug kunnen toekeren ik zou liegen als ik zou zeggen dat mijn oog niet traant als gekeken wordt hoe het er aan toe gaat in dit leven het is jammer maar wel waar, dit leven is van korte duur en gaat voorbij zou het niet mooi zijn om te geloven dat iets voor eeuwig en tot in de verste eeuwigheid voortduurt een never ending story een liefde die nooit stopt en onvergankelijk is een leven na de dood dat beter is en blijvend met goed zijn alleen kom je er niet en de regeltjes die zijn er om mensen te ontmoeten zie allen hetzelfde geloven je best willen toelaten in hun hart maar dat je er zelf eerst klaar voor behoord te zijn natuurlijk behoor je iets te maken van je leven en je nageslacht zelf heb ik nog geen kinderen maar ben ook pas 36 jaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |