![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een loodgieter is daar gewoon een beroep dat je in de praktijk aanleert. Er zijn daar amper scholen, laat staan scholen met loodgietersopleidingen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 september 2013 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Sinds wanneer heb je een diploma nodig om loodgieter te zijn ? Volgens mij heeft hij enkel als stagairke meegelopen tijdens een opleiding die reeds lang afgerond zou geweest zijn als hij bekwaam was.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 september 2013 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We weten helemaal niet zeker of hij wel aan de bak zal geraken daar, want niemand weet precies wat de voorwaarden zijn om loodgieter te worden in Afghanistan. En ondertussen hebben wij, de grote amateurs, zijn dossier zolang laten aanslepen dat hij zijn verloren studietijd in Afghanistan niet kan goedmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kon je diploma's niet kopen op het internet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel in de 7de dag , op één: debat over deze Navid.
De moeite waard ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De administratie van mevr. Deblock heeft al 6 (zes!) keer een negatief advies gegeven. Het is duidelijk: die man moet uitgewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie De Block heeft op "één" op een nuchtere & zakelijke manier uitgelegd hoe de zaken i.v.m. uitwijzingen in elkaar zitten.
Fantastisch. Ik heb nog nooit op een liberaal gestemd maar dit keer stem ik zéker op haar !!! MAGGIE FOR PRESIDENT ! ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een werkkoffer, een paar sifons en je begint. Ik weet niet wat jij je voorstelt van de Afghaanse administratie, maar geloof me, ze zijn daar totaal niet bezig met vestigingsvoorwaarden voor loodgieters. Ze hebben daar andere zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat er ons nog zo een paar miljoen binnenlaten! En hier houden omdat ze na jaren, zonder toelating om hier te zijn, de taal hebben geleerd enz enz Nog eens, er is maar één oplossing! Vlug beslissen om nieuwkomers hier te laten of niet. Indien beslist van niet: buiten ermee. Er is een geval bekend, volgens Maggie, van zo'n gast die meer dan 200 keren alles liet herdoen en herzien en met nieuwe foefjes afkwam (op onze kosten uiteraard)! Stop die smerige multiculkomedie aub. Probeer dat eens in de landen waar die vandaan komen! Probeer onze multiculzever daar eens te verkopen! Laatst gewijzigd door andev : 29 september 2013 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry dat ik leef. Ik reageerde gewoon hierop. Laatst gewijzigd door reservespeler : 29 september 2013 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Afghanistan, is dat geen land waar de mensen schijten in een gat in de grond?
![]() |
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() Maggie DB heeft op VTM gezegd dat de pers enkele facetten uitvergroot zoals hij heeft werk, is geïntegreerd en spreekt nederlands maar dat er andere facetten zijn die veel zwaarder doorwegen om hem onmiddellijk het land uit te zetten maar dat zij dat niet kan zeggen wegens beroepsgeheim. Zij heeft zich volledig laten leidden door haar administratie en op basis van hun gegevens (en negatief advies) kan en mag die man niet blijven.
Zij zegt impliciet dat ze in dit dossier de volledige regering achter zich heeft staan en dat België gemiddeld meer Afghanen opneemt dan andere landen maar omwille van feiten die ze niet mag zeggen moet die van zo snel mogelijk weg! "Men verwijt me nu dat ik de wetten toepas", aldus De Block, die nog onderstreepte dat haar administratie "niet over één nacht ijs gaat". "Wij kennen alle elementen uit het dossier, niet alleen diegene die in de kranten of de media worden gegooid". Volgens mij is dat een zeer gevaarlijke persoon zeker als je ziet welke moeite men doet om die man zo snel als mogelijk en definitief uit het land te krijgen. Ik denk dat we snel meer gaan vernemen over deze man via de pers. Laatst gewijzigd door demonen : 29 september 2013 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Por eso dije... Suerte amigo. edit : ne alimente pas les racistes ici svp cher ami Laatst gewijzigd door zonbron : 29 september 2013 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezeik! Zet U in zijn schoenen en U zal het begrijpen mijn beste vriend. Maar de wetgeving etc... moet zich hierover ondubbelzinnig uitspreken (geen foefjes). Opnieuw, denk aan onze Syriestrijders ![]() Dat gaat pas mijn petje te boven. Mvg, zb Laatst gewijzigd door zonbron : 29 september 2013 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het was niet agressief of persoonlijk bedoeld, maar ik begreep niet waar het woord herkennen vandaan kwam, gezien dat absoluut niks met de beschreven situatei te maken heeft. Mensen verwarren erkennen en herkennen meer en meer tegenwoordig. Tot daar dit nutteloze off topic intermezzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |