![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het hun wel wat zou uitmaken zouden ze een strafonderzoek starten. Daarom de vraag. Vanaf welk bedrag worden inkomsten als verdacht beschouwd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is dan ,hoe komt patrick coumans aan jouw vennootschap. Met andere woorden hoe heb je die man ontmoet,want insiders weten dat patrick coumans fictieve facturen opsteld Met de vennootschappen die hij overnam.( en met insiders bedoel ik dan boekhouders want die werden door patrick bezocht met de vraag of ze geen klanten hadden die van hun vennootschap vanaf wilden.Wie heeft jou dus aangeraden om je vennootschap aan patrick te verkopen ?? Natuurlijk heb jij voor 100 procent niets te maken met die gold rekening.Dat is storting van valse facturen die patrick opstelde.
![]() |
![]() |
#543 | |
|
![]() Citaat:
Ik vroeg om een strafklacht in te dienen tegen bepaalde ambtenaren maar dit werd afgeraden gezien het de zaak jaren zou rekken. Vandaag, meer dan 6 jaar later besef ik dat we beter die strafklacht hadden ingediend. Er zijn zoveel zaken die niet kloppen en iedereen weet dat het zeer moeilijk is om leugens twee keer hetzelfde te vertellen. We komen hier later op terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dit geval ben jij ter goeder trouw en is de overgave van je zaak en zaakvoerder schap geen geveinsde overeenkomst maar een werkelijke verkoop. Dus belangrijk is/ Hoe heb je patrick ontmoet Wie heeft patrick aan U voorgesteld Wie heeft de verkoopovereenkomst opgesteld en wie heeft de papieren opgesteld voor de wijziging van zaakvoerder , En dan last but not least hoeveel heb je ontvangen voor de overdracht van je vennootschap en heb je daar bewijzen van officiele overschrijving en niet handje contantje. Als je op deze vragen openlijk antwoord op dit forum ,dan pleit ik U volledig onschuldig .
![]() |
![]() |
#545 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
hoe hij aan die contacten is gekomen. Ik woon nu ten slotte amper 25 km van Hasselt. Verontschuldiging geaccepteerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Minister
|
![]() Via mijn toenmalige boekhouder G. D. van Hasselt. Verder heb ik die Patrick Coumans nooit gezien, alles ging via de boekhouder van Patrick Coumans. Ik kan natuurlijk aan G.D. Vragen
hoe hij aan die contacten is gekomen. Ik woon nu ten slotte amper 25 km van Hasselt. Vind je het normaal dat je je overnemer niet ontmoet hebt ? dwz je ondertekend overgave van aandelen en overname van zaakvoerder zonder die man te ontmoeten, hoe weet die man dan dat je zaak te koop staat ?? Je wou dus duidelijk van je zaak vanaf die geen schulden had ,waarom en ben je er voor betaald geweest en wie is fisisch naar jou gekomen om die dokumenten te ondertekenen. Dit zijn weer zeer veel elementen van een slachthuisconstructie (geen sterfhuisconstructie want er is geen voortgang van de handelsactiviteit.) Een onderneming zonder schulden die nog een lopende rekening credit heeft en bijgevolg die lr als kapitaal kan omzetten is veel waard. Is het niet zo dat je lopende rekening niet credit (passief) maar debit was en dat jij schuld had aan apm-ed?? Want dat zou zeer veel verklaren namelijk dat je door de overgave van je schuld aan APM-ED vanaf was en de overnemer die golden rekening gebruikt heeft om zogezegd die terugbetaling te doen aan de vennootschap. Zet eens je balans van hetboekjaar voor je de zaak overgaf hier op dit forum. Het begint me toch terug naar een slachthuisconstructie te lijken.
![]() |
#547 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat zouden ze dan volgens jou moeten onderzoeken? Of jij je niet inlaat met drugstrafieken of zo? Zoals ik reeds zei, de FOD Financiën zal geen onderzoek doen naar derden. Dat is de taak van het parket en de onderzoeksrechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#550 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
|
![]() Citaat:
Een ander gelijkaardig fraudedossier met dezelfde 'acteurs' zonder gevolg geklasseerd. Een PV dat de 'schijn' heeft verzonnen te zijn. Het gemak dat ze op een ander spoor werden gezet. Nooit de door mij aangewezen informatiebronnen geraadpleegd. Het heeft er de 'schijn' van dat we hier moeten kiezen tussen kwaadwilligheid of inefficiëntie. Kies er eentje. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 mei 2016 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
|
![]() Waarom zou ik moeten antwoorden?
Kijk, het is uitermate boeiend dat nu de drie partijen aan deze topic deelnemen. Iemand die de FOD Financiën voor de rechter sleept wegens een onterechte belasting. Iemand die het opneemt voor de FOD Financiën, Iemand uit het kamp van de al dan niet terecht van fraude beschuldigden, Vorige maand heb ik als slachtoffer, inzage gekregen in een strafdossier dat me eigenlijk niks aanbelangt – (het dossier van de inkomstenbelastingen van FOD Financiën Namen met de op fantasie gebaseerde link niet in acht genomen.) Voor een normaal denkend mens is dat voldoende om de situatie juist in te schatten. Reageren op deze draad kan je zoals je zelf wil, het is een vrije wereld, doch mij interesseert het niet. Ik heb geen bedrijf en dus heb ook geen 'bedrijven dokter' nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet niet wat je exact bedoelt. De FOD Financiën krijgt de informatie dat je (blijkbaar onterecht) wordt opgegeven als zaakvoerder en dat er op een rekening die dus aan jou wordt toegeschreven bepaalde transacties moeten gebeurd zijn. Je verhuis naar Frankrijk past dan in een bepaald plaatje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Minister
|
![]() johan als je niet antwoord op mijn deze vragen heb je in mijn ogen mede fraude gedaan door een slachthuisconstructie op te zetten met je boekhouder in Hasselt
Vind je het normaal dat je je overnemer niet ontmoet hebt ? dwz je ondertekend overgave van aandelen en overname van zaakvoerder zonder die man te ontmoeten, hoe weet die man dan dat je zaak te koop staat ?? Je wou dus duidelijk van je zaak vanaf die geen schulden had ,waarom en ben je er voor betaald geweest en wie is fisisch naar jou gekomen om die dokumenten te ondertekenen. Dit zijn weer zeer veel elementen van een slachthuisconstructie (geen sterfhuisconstructie want er is geen voortgang van de handelsactiviteit.) Een onderneming zonder schulden die nog een lopende rekening credit heeft en bijgevolg die lr als kapitaal kan omzetten is veel waard. Is het niet zo dat je lopende rekening niet credit (passief) maar debit was en dat jij schuld had aan apm-ed?? Want dat zou zeer veel verklaren namelijk dat je door de overgave van je schuld aan APM-ED vanaf was en de overnemer die golden rekening gebruikt heeft om zogezegd die terugbetaling te doen aan de vennootschap. Zet eens je balans van het boekjaar voor je de zaak overgaf hier op dit forum
![]() |
#557 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2)heb je er geld voor gekregen of heb je geld betaald voor die vennootschap kwijt te zijn 3 Hoe is de overdracht van aandelen gebeurt en waar heeft dit plaats gehad. simpel niet ,je draait al 3 jaar iedereen hier zot en nu kan (ik lees wil) je niet antwoorden op deze crutiale vragen of je al dan niet mee in de fraude zit?
![]() |
![]() |
#558 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
|