![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa smijt tegenwoordig veel meer geld weg aan nutteloze dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 80 jaar vind ik redelijk vroeg om pensioen te nemen. Ik ben in ieder geval zinnens door te gaan tot ze mijn houten kostuum aanpassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke flaminganten ken jij persoonlijk ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke kloof ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettegenstaande ik mijn pensioen geweigerd heb krijg ik toch elke maand een royale som van iets van 180 Euro per maand uitgekeerd. Tot mijn schade en mijn schande. Ik maak me geen illusies waarschijnlijk voegen ze die 180 Euro bij mijn inkomen en trekken ze méér dan 180 Euro terug af. Uiteindelijk krijg ik in China een klein beetje meer respect en ook bij Uncle Sam waar mijn US Social Security Card me nog een klein beetje meer recht geeft. Laatst gewijzigd door Gipsy : 19 januari 2014 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "Ministère de l'Enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles" vond dat nochtans wél het geld en de energie waard. 't Zal wel zo zijn dat er geen beleid meer nodig was, zeker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 januari 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling
|
![]() Als het van sommige partijen afhangt mogen ze dat briefpapier nog eens vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Banneling
|
![]() Terug on topic:
Vld kopstuk gabriels treedt in de voetsporen van partijgenoten Eindelijk een echte! Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 19 januari 2014 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() Dat is maar best zo wanneer u over minderjarigen fantaseert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() Vergeet ook het zeuntje niet:
Vetrouweling van Guy-put- Verhofstadt |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gipsy, we hebben al een bejaarde die hier alle dagen komt snoeven over zijn esbattementen met zijn thaise vrouw (?), op de duur gaat dat echt wel de keel uithangen hoor die verhalen.
|
![]() |
![]() |