![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t mag je zeggen, dat is niet stigmatiseren, dat is de waarheid. Marokkanen afschilderen als probleemgevallen, kan niet. Dat is 'nuanceren'. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127 Ik begrijp de man vaak niet, consequentie kan je hem niet verwijten, ook al ben ik ook voor minder islam, véél minder.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de rest van't linx gewauwel kan ik me natuurlijk niet in vinden. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 maart 2014 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over de reacties van de zogezegd o zo verontwaardigde politici!
Had men destijds moeten vragen: "wil U meer of minder nazi's in het land" zouden die ook dezelfde reactie gehad hebben waarschijnlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mogen we geen voorbeeld nemen aan de houding van de moslimlanden zelf ? Veel zever komt er daar niet aan te pas! Ze hebben er zopas een paar duizend het land uitgegooid in Saoedie Arabië of zo dacht ik. Nergens een reactie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat het een grapje was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de grandioze kweekprogramma's? Die zitten ook niet vermeld in de migratiecijfers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was wel de bedoeling dat de gastarbeiders na een paar jaar genoeg poen hebben geschept om ginder de grote jan te kunnen uithangen. Helaas was het blijkbaar gemakkelijker om hier te blijven en parasiet te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Minister-President
|
![]() Wilt u die óók al deporteren misschien?
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, die mogen omringd worden door bekwame mensen. In de hoop er nog goeie burgers van te maken. Maar alleen als het geen muzels zijn.
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() Hoe zou jij je voelen moest er een partij militeren voor minder lelijke vrouwen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 maart 2014 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() Da's genetische selectie, iets heel anders dan een religieuze selectie. Het gaat 'm niet direct om die Marokkanen maar islam op zich, Pakistanen bv zijn nog veel erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer ben je zo al in elkaar geslagen, beroofd, op een haar na vermoord door een schuimbekkende Marokkaan?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een vrouw heeft hier haar kind vermoord, ze was blank. Een jonge gast van 16 is vanuit Roeselare naar Ardooie afgezakt om er een oude vrouw gruwelijk te vermoorden. Hij was blank. Een man heeft hier een tijdje geleden een jong meisje aangerand en vermoord, hij was blank. Ik kan zo nog wel wat zaken oprakelen, maar het verdict tekent zich al af aan de horizon: Er zitten blijkbaar weinig Marokkanen in Roeselare. En toch...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet van die hele islam niet weten, omdat Marokkanen nu toevallig de grootste groep vertegenwoordigen in de criminaliteit e.a. ongein is enkel maar omdat ze ook mohamedaan zijn. In 't VK zijn 't nl. niet de Marokkanen die overlast bezorgen, daar is 't weer 'n andere groep, maar louter toevallig zijn 't ook mohamedanen. In andere landen zijn 't alweer anderen, wat hebben ze allemaal gemeen .... ?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Werkenden, niet-werkenden, Nederlandse nationaliteit of niet. Die Roma komen uit het buitenland en zijn geen Belg. Termont wil ze niet deporteren, hij wil er gewoon minder naar Gent zien komen. Ik walg van Termont, vooral zijn uitspraken betreffende de zwarte bottines deden mijn maag omkeren, en hoop vurig dat ie in mei zijn valiezen daadwerkelijk pakt, maar hetgeen hij over de Roma vertelde deerde me totaal niet. Wat Wilders uitkraamde, deed me gewoon het hoofd schudden. Jullie kunnen geen nuances meer onderscheiden.
|
![]() |
![]() |