![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 9 mei 2014 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Banneling
|
![]() In sommige zaken kan je niet consequent zijn. Ik bekijk elke zaak op zich en vorm mij daar een oordeel over. Blijf jij maar lekker met je klepjes op je ogen zitten, jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() Wat zou daar raar aan zijn? Mogen kinderen je dan niet vertellen dat ze nog geen seks hebben gehad? Mogen ze je enkel vertellen dat ze wél seks hebben gehad? Wat? Vreemde logica hier. Amper logica te noemen, zelfs. Mijn kinderen mogen mij gerust laten weten of ze nu wel of niet seks hebben gehad. Wat is daar nu zo vreemd aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ge zou er nog van verschieten hoeveel homo's ne kleine hebben. die homo in Thuis heeft bvb een heel schoon dochterke
Laatst gewijzigd door 1207 : 9 mei 2014 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima samenvatting !!!
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dat risico loop je ook sowieso met seks, niet speciaal meer met een gangbang ofzo. 3: Psychologische trauma,s? van een gangbang? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft het als ouder niet leuk te vinden, integendeel, je vindt het verschrikkelijk. Maar je moet en zal het desalniettemin accepteren vermits het nu eenmaal bestaat, vervolgens een doordeweekse bedoening werd, en daarna als doodnormaal dient beschouwd te worden. Idem met wurgsex. We kijken al uit naar het volgende seksuele opkikkertje dat, nadat het "gewoon" wordt, tot de normale dingen des levens zal gaan behoren. Ja toch?
![]() |
![]() |
#552 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik veronderstel dat je een meisje of vrouw moet zijn om te kunnen begrijpen dat je daar op 15-jarige leeftijd wel degelijk een psychologisch trauma kan aan overhouden (nog afgezien van de mogelijke fysieke schade), zeker als het niet met volle instemming was (wat we hier niet echt kunnen weten). Ik zou het zelfs als volwassen vrouw niet "fijn" (en dat is een understatement) vinden om 6 mannen na elkaar over me heen te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 mei 2014 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik zestien was (zo'n dikke dertig jaar geleden) werd er zonder "internet" ook duchtig geëxperimenteerd. Kan je nagaan, nu met al dat beeldmateriaal ter beschikking. Nog teveel ouders denken dan nog altijd, "onze zoon/dochter zal daar wel niet aan meedoen".
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=542
![]() |
![]() |
#558 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is het nu net, niet? Heeft dat 15-jarig meisje daar wérkelijk vrijwillig voor gekozen? En als ze dat wél gedaan heeft: uit "volle goesting" of eerder in een wanhopige poging om "populair" te zijn en/of niet als "seut" te worden bekeken?
Sorry, maar ik slaag er maar niet in om me in te denken dat een 15-jarig meisje wérkelijk gr�*�*g door 6 mannen na elkaar "gepakt" wordt. Voor volwassen vrouwen, zeker voor die die er hun beroep van maken, is het natuurlijk heel iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |