![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik doel op uw leugen dat ik gezegd zou hebben dat een verkrachting een arbeidscontract is.
![]() |
#543 | ||
|
![]() Citaat:
allemaal beginnen ze over hun grootvader die 95 is geworden met 3 pakskes per dag. Citaat:
ik ben niet begonnen over een mars. Ga janken tegen alice. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nog steeds niet toegeven dat dat een vuile leugen was?
![]() |
![]() |
#545 | ||||
|
![]() Citaat:
Of ge nu aangesloten zijt bij de Groene, Blauwe, Gele, Rode of Onafhankelijke mutualiteit, allemaal hanteren ze dezelfde werkwijze: “Het maakt niet uit of het om een skiongeval in het buitenland gaat, of om een ongeluk bij je thuis. Je hebt sowieso recht op het gewaarborgd loon. De duurtijd van dat gewaarborgd loon hangt af van het feit of je een bediende- of arbeidersstatuut hebt." Nadien val je terug op een uitkering van de SZ. Je reactie is dus naast de kwestie. Citaat:
Dat wordt dan een rechtszaak mbt slagen en verwondingen, mss zelfs met het oogmerk om u te doden ofzo. Good luck with that. Citaat:
Citaat:
Als ge daar niet mee akkoord gaat, kunt ge nog altijd ’n privé-verzekering afsluiten tegen van alles enogwa, eh. Wees blij dat dit land nog een van de beste SZ ter wereld heeft, anders zouden de verpleegkosten van uwe kierewiete maat hem of z’n ouders tot de bedelstaf veroordelen.
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante evolutie......
https://www.demorgen.be/economie/coc...ngen-b1b3b0ae/ Als nu ook Coca-Cola de evolutie inziet zou het allemaal zeer snel kunnen gaan. Coca -Cola is zowat één der machtigste bedrijven ter wereld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 september 2018 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het natuurlijk niet over uw 'strijd', maar over uw opvatting dat gij met uw lichaam wilt doen wat gij wilt en dat de overheid zich niet mag moeien. Citaat:
stel uw voor dat blowers een stichting/fonds oprichten, en alle kosten zelf betalen, denkt gij dan dat de overheid zou tegen spruttelen en zeggen: néé néé, dat hoeft niet, wij hebben BESLIST dat wij het betalen, niet nodig om zelf mee te betalen! Yeh right! ![]() Citaat:
![]() dat is hetzelfde als iemand die zegt dat het 100% wetenschappelijk zeker is dat blauw de mooiste kleur is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
|
![]() Citaat:
post# 485! BigF In Californië bedroeg de belastingopbrengst in 2016 maar liefst 646 miljoen dollar, in Washington 270 miljoen dollar en in Colorado 140 miljoen dollar. Daar staat Colorado coooo-loooo-raaaa-dooo! (ik heb eigenlijk altijd gelijk, dat verveelt nooit, moet ik eerlijk toegeven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, in het belang van de kinderen: steriliseren. 6 kinderen is meer dan genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
|
![]() Citaat:
ge moet geen IQ hebben van 80 om te weten dat drugs gevaarlijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | ||
|
![]() Citaat:
In Californië bedroeg de belastingopbrengst in 2016 maar liefst 646 miljoen dollar, in Washington 270 miljoen dollar en in Colorado 140 miljoen dollar. Ik antwoord, begint ge nu weeral over Colorado? en gij komt tussen met dit verkeerd citaat: Colorado eh: Citaat:
en .... het ... is .... MIJN ... fout???????????????? HAHAHAHAHAHA ![]() (ik heb altijd gelijk en echt, ik word dat nooit moe) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals ik letterlijk geschreven heb dat een verkrachting een arbeidscontract is zeker?
![]() |
#553 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
wegfietsen van het onderwerp noem ik zoiets. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb niets 'gewist'. Als ge op 'quote' drukt, dan worden de quotes in een post niet gekopieerd. Ik heb NIETS gewist! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | ||||
|
![]() Inderdaad: gene sossenpraat, PvdA praat!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bewering over de verkrachting en het arbeidscontract zijn veel ouder en ik wacht nog steeds...
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu we toch bezig zijn u op uw leugens te pakken:
Waar heb ik LETTERLIJK geschreven dat ik a) niet ijver voor legalisatie en b) de overheid zich voor mij niet met cannabis mag bemoeien? Ik begin in de gaten te krijgen dat u hier op uw leugens wijzen nagenoeg evenveel werk vraagt dan gewoon te reageren op uw schrijfsels. Zelf blijven janken over het woordje "massa's" wat je niet gebruikt hebt wanneer je het over de kosten van cannabis hebt maar mij wel volop woorden in de mond leggen die ik nooit, LETTERLIJK of niet, gebruikt heb. Dus samengevat tot nu: U beweert volgende dingen over mij die u nergens hard kan maken: -Ik heb beweerd dat een verkrachting een arbeidscontract is. -Ik ijver niet voor de legalisatie van cannabis. -Ik vind dat de overheid zich niet met cannabis mag bemoeien. Kortom; al deze beweringen zijn leugenachtig en zeggen waarschijnlijk meer over uw persoontje dan u lief is.
![]() |
#559 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, ik snap het maar al te goed.
Ik zal het u nog eens uitleggen: ![]()
![]() |
#560 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar nee hoor, ge zijt gene rechtse rakker ![]() Of in't beste geval zo nen rasechte Open-VLD'er; 0,0 empatisch vermogen, zolang het maar zijn centjes maar niet zijn die ze moet gebruiken.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 september 2018 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |