![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben helaas niet hoog geschoold. Maar wacht wel op een cursus om bij te scholen in thema's die me boeien. Voor de fun, niet om er iets mee te doen. Behalve dan voor persoonlijk gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() Dat ga ik niet zo meteen zeggen. Maar het zijn wel erkende studies.
Vanmorgen was ik een beetje aan het kijken naar algebra en ik begreep toch wat die mens zei. Wiskunde en biologie zit er alleszins bij ![]() De bedoeling is toch voor mijn 50e een master te halen ![]() En dat mijn beste forumleden zal hier als schuurpapier gebruikt worden. Thx for the motivation!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Banneling
|
![]() Geef me eens een idee?
Momenteel zou ik 30 euro betalen. Maar dat is geen master. En hangt de unief niet van uw inkomen af? |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() examencommissie.
Maar die master zal nog niet voor direct zijn ![]() Ik moet nog andere dingen rechtzetten ook, 't is meer voor de interesse dat ik het ga doen. Ik heb wat in te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() Ik kan maar gaan als ik mag gaan he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welke van de 5?
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() Een master halen via de open universtiteit maakt u een goei 10k lichter en hele vele jaren ouder.
Ik heb een vermoeden dat hier eerst nog een diploma middelbaar onderwijs gehaald moet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() http://www.bol.com/nl/p/universum-ui...0000000031783/
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling
|
![]() De supersymmetric stringtheorie. Bosonic.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan ellentriek leggen en ik kan nen boiler aansluiten. Nu heb ik ontdekt dat ik beter op school had gebleven want ik ben die bovenstaande zaken zo beu als iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() en dan ?
![]() Ik voel me nog altijd goed genoeg mezelf niet op te trekken aan een ander. Jammer dat je zulke statuten nodig hebt om u groot te voelen. Ik heb medelijden met uw leven, ik haal daar veel vanuit tussen de lijnen. En gij hebt geen kloten van mij uitgedokterd want ik construct hier mijn gat af om mijn boek bijeen te krijgen. Hier, nog iets om over te lachen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() Neen, via examencommissie, ik heb hier een schoon lerares.
Maar tzal zowat het laatste zijn dat ik tegen u zeg, ik heb het zo niet voor omhoog geblazen ventjes die denken wat te zijn achter een pc. Peutert nog wat in uw neus en maak uw klavier verder vuil aan een ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er iets uit de stringtheorieën duidelijk is is het wel het gebrek aan lineariteit. Je gaat teveel met Harrie om.
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge moet uw Peche bril opzetten he, dat is van de hak op de tak ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 12 januari 2016 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb veel respect voor mensen die technisch en praktisch sterk zijn. Maar laten we eerlijk zijn: de natuurkunde, en dan vooral astrofysica/deeltjesfysica/quantummechania is een beetje te hoog gegerepen zonder formele opleiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat me meer om de evolutietheorie . Organismes zoals virussen, fungi op petrisdishen. Mega interessant en dat ontleed je het beste in de wetenschap volgens de gekende wegen. Zulke dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerlijk: als ik dat zie op een cv, ICT in avondschool, gaat mijn haar recht staan. Op group T na (misschien paar andere) zijn die opleidingen qua niveau niet hoog genoeg om je een deftige carrière te bieden/voldoende op te leiden. |
|
![]() |
![]() |