![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij gaan nog liever machines bouwen die intelligenter zijn (als "schilderij") en daar zelf bij omkomen, eerder dan "stoppen met gevaarlijke machines maken". En doen wij dat niet, dan zullen anderen dat wel doen. Maar let op: die machine is niet noodzakelijk een "blikken doos" he. Het kan een geautomatiseerde staat zijn ook. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2020 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens minstens evenveel ‘blanke’ als ‘zwarte’ betogers.
![]() |
![]() |
#546 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij wou toch 'overleven', dacht ik?
Trouwens, dat van die levenswijze is wel degelijk een relevante vraag he. Waarom zou jij niet stiekem in het rond moorden, als dat écht de grote drive moét zijn? Het punt is dat je tegen je zin (of niet eens dat; meer tegen je theoretische discours in) al opgenomen bent in het proces dat ik beschrijf: de emergentie van hogere doelen die meteen ook beter voor de lagere zorg dragen. Alleen zijn we er nog lang niet, en zal het geen rechtlijnige beweging zijn. (Ah ja, dat van die uitgesloten derde geldt ook niet altijd, maar dat terzijde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Johnstone vat protesten samen:
"Americans: We demand actual change. Democrats: Our feelings feel the feelings that you are feeling, but please go back to being quiet and ignored. Republicans: Anyone who wears black clothes is literally a terrorist." |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet wens, is belemmeringen aan mijn huidig leven, ingegeven door idiote toekomstprojecties van duurzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, natuurlijk niet, dat is hopeloos. Ik weet dat mijn "opdracht" is om TRACHTEN te overleven zonder enige hoop op slagen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2020 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er hier een impliciete associatie tussen "alt right" en "blank" ??
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2020 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antifa is zoals ik vroeger al zei een bont allegaartje.
Wat nu ‘Antifa’ genoemd wordt is een relatief nieuwe subgroep. Een reactie op de White Supremacist akties in 2017. Het zijn eigenlijk vooral tegenbetogers.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juni 2020 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar negers hebben nooit iets over "fascisme" gezegd. Dat is enkel een blanke verwijtterm van "links" in blanke denksferen, dat te pas en te onpas gebruikt wordt om elke andere gedachtenstroom te deshumaniseren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2020 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 juni 2020 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte politieagent (gepensioneerd en niet in uniform) doodgeschoten door looters. ANTIFA heeft z'n werk goed gedaan, dat is zeker.
https://twitter.com/ZakMeents/status...98335601987590 https://www.dailymail.co.uk/news/art...id-unrest.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duurzaamheid is een idioot concept, dat haaks staat op alles wat we weten. Niks is duurzaam, niks duurt, alles gaat eraan. Het enige duurzame is de potentiele "eind-god" die ik schetste, en die is daar ook nooit zeker van.
Als dusdanig moet je alle lange-termijn projecties schrappen en steeds uitgaan van "apres nous le deluge", de enige houding die ten volle van het eindige huidige leven laat genieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je zegt, is verder wel hoe mensen vaak NU leven, aangezien er in dit tijdsgewricht een crisis opkomt. Maar dat is over duizenden jaren beschouwd slechts anekdotiek. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 juni 2020 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt proberen de schuld op alt-right te steken maar het zijn duidelijk alt-left opstokers, we zien ze overal bij ANTIFA betogingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de agent(en) gedaan hebben is fout, vreselijk fout maar ik blijf erbij dat wat er nu aan de gang is in de VS véél vragen oproept.
Ik schreef het al eerder: is dat de manier van vergelding, véle anderen daarvoor straffen (stelen, vernielingen ...) die met de zaak eigenlijk niets te maken hebben? Dan ga ik van het standpunt uit dat het niet meer gaat om op een eervolle manier afscheid te nemen van het slachtoffer maar we het verder moeten gaan zoeken. En dan zou je kunnen verwijzen naar: Zwarte pijn en woede in Zuid-Afrika Komen er naast de moord op de man andere dingen uit de geschiedenis terug naar boven bij de zwarte bevolking de slavenhandel bijvoorbeeld? Zou dat nog altijd zwaar op de maag liggen? Zou het te ver gezocht zijn wat ik schreef of net niet ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De poco’s en linkiewinkies hebben afgedaan. De nieuwe vijand is antifa. Het wordt slaapverwekkend dat gebrek aan ideeën bij alt-right.
![]() |