![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#542 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Droom verder ....? Ik zal maar niet neerpennen hoe ik denk dat de "vork op de steel zit" .... Zij alleen kan praten de anderen moeten zwijgen en zweten.
|
|
|
|
#543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is het voornaamste kenmerk van chantage.
|
|
|
#544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#545 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waarom worden andere zaken er bij gesleurd?????? Alzheimer werd decennia niet erkend in dit land waardoor de familie kon opdraaien voor de kosten. idem CVS Want geloof mij, ALLES DRAAID OM GELD. Hier CVS er bij sleuren om gelijk te krijgen is zoooooo hypocriet.!!!! Het is wel degelijk mogelijk om CVS te bewijzen via DNA onderzoek dat in de Rechtbank aanvaard word als medisch wetenschappelijk bewijs. Alleen is het zo omdat CVS niet erkend word door papa staat dat men alle kosten voor die test zelf moet betalen. Ik weet dat een zo een test bij R.E.D Laboratories NV/SA Pontbeek 61 B 1731 Zellik in 1980 >>> 50.000Bf koste. Wat de prijs nu is weet ik niet, maar zal wel nog steeds duur zijn. De rede dat mensen met CVS in de problemen zitten om de erkenning is dus toe te schrijven aan de zeer dure DNA test, punt uit.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 december 2021 om 19:06. |
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Nextgenity als driver voor maatschappelijke en noodzakelijke innovatie."
Dat is een uitspraak van ons aller vriendin van enkele jaren geleden toen ze een of ander innovatiecafé hield. Het klinkt voldoende nietszeggend en toch weer "modern",ik heb geen flauw idee wat het betekent,ik vraag me zelfs af of er wel veel mensen zijn die het weten. Maar er konden,klaarblijkelijk,veel centen bijeengescharreld worden met het doen van zulke uitspraken... Binnenkort moet ik bij mijn baas ,die ook enkele verbeteringsvoorstellen van mij inwacht. Wat denken jullie? Laatst gewijzigd door kelt : 21 december 2021 om 19:18. |
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
NextGenIty is een initiatief van onderneemster Sihame El Kaouakibi.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De baas zal niet openlijk willen toegeven dat ie er de kloten (van Schoof) van begrijpt. Je zal gegarandeerd scoren. |
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De media blijft pikken op de kop van Sihame
Ik wil gerust ook eens pikken op haar kopje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#551 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zou maar oppassen als ik u was. Leg maar uit aan uw heksieperfectie dat uw schaamhaar met 300 % is toegenomen. (nadat ge uzelf hebt moeten lossnijden.) |
|
|
|
|
|
|
#553 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik dacht dat ze lesbisch was, of zou dat een dekmantel zijn?
|
|
|
#554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een groen blaadje wordt al eens graag opgegeten door een oude bok.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#555 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#556 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Liefst met een pikhamer .....
|
|
|
|
#557 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En daar hebben ze veel van "ons" geld aan uitgegeven.
Ik zie ze nog eindigen zoals Hamers, "zelfmoord" heet dat dan..... Die kerel wist ook te veel. Toen ik als milicien in het cachtot terecht kwam omdat ik wat extra verlof genomen had zonder vragen was mijn cel leeg zelfs mijn broeksband en bottinen moest ik afgeven zodat ik geen zelfmoord zou kunnen plegen....
|
|
|
#558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mr Maddens pleegt een stukje over onze geliefde vriendin.
https://www.demorgen.be/meningen/de-...politics.be%2F ...die inderdaad stemmen heeft gekregen,van kiezers,die graag op Witte Konijnen stemmen....en die nu riskeren boos de partij af te straffen omdat het Konijn in ieder geval niet door HEN gestraft kan worden wegens het falen als volksvertegenwoordiger.... Het doet inderdaad denken over het SYSTEEM natuurlijk....Ons aller vriendin bewijst ons in zekere zin een DIENST doordat haar geval ,tot op het bot,de "kortsluiting" aantoont...... Inderdaad,een parlementslid moet daarom nog niet zoals een gewone werknemer buitengezet worden door de "werkgever" bij wanprestatie,maar duidelijk kan het beter,veel beter...... Kelt vindt; Ik bedenk maar iets dat de ganse kamer,in geval er een juridische inverdenkingsstelling is waarvan de strafmaat potentieel gevangenisstraf en/of bedragen boven de 100k(ik zeg maar iets hé) betreft,zou moeten kunnen stemmen om hun collega te strippen van onschendbaarheid en direct buiten te zetten..... Wie in het huis wil gaan zetelen mag vooraf een beetje "prudence" betonen.Het Huis heeft ook recht op "onbesprokenheid"... Laatst gewijzigd door kelt : 2 januari 2022 om 14:26. |
|
|
|
|
|
#559 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: