![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit werd me iets gevraag over griep vaccinatie. Elk jaar werd er eens een papierke opgehangen dat diegenen die een griepvaccinatie wilden, dat tegen dag/maand moesten doorgeven, wat ik nooit deed. Niemand sprak me daarover aan. Vorig jaar ging ik naar dat medisch onderzoek (dat intussen quasi prul is geworden, blazen en naar dokter gaan is uit het standaard pakket gesjot, het is een 5-10 min geworden zelfs met werkkledij aan blijven houden). Eerste woorden van de geneeskundige: "je bent niet gevaccineerd". Ik kan dus wat je zegt enkel beamen, alles trouwens. Wat de nazi's vorig jaar allemaal op hun VERBOTEN lijstje durfden te zetten, is ongezien geweest. Dat ze dat zelfs als "Het Nieuwe Normaal" en "De Wereld Na Corona" propagandeerden, maakte alles duidelijk over de motieven die ze hadden/hebben. Dat is wat we, als burgers, nu goed moeten beseffen. De nazi's zijn terug, met de virus en rusland-oekraine conflicten als hun eerste stappen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begrip nazi's begint serieus te vervelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas is het er niet gekomen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#545 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe noem jij dan twee jaar vaccinatiedwang? Vrijwillig, zeker?
![]() Eerst liegen dat de ongeziene coronamaatregelen normale campagnes zouden geweest zijn - een leugen die iedereen ziet - om dan bij ontmaskering de nazistische en dictatoriale dwang te ontkennen om te verdoezelen dat je stond te liegen.
![]() |
#546 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd de zaken bij naam genoemd.
Vroeger refereerde ik naar overheid als "regime". Zie bvb 1 van mijn eerste posts op dit forum, in 2005, https://forum.politics.be/showthread...26#post1247226 Citaat:
We zijn nu 16,5 jaar verder. Kijk hoeveel de overheden de vrijheid van mensen steeds verder hebben ingeperkt. De huidige wegen / de mobiliteit situatie is daarvan het meest tekenende macro beeld. In 2020 ging de overheid, zoals ze hier in 't dorp in 't Vloms zeggen, "over de schreve". Hun dwingelandijen rond dat virus, die ze "maatregelen" noemden. In 2005 wist ik al dat de vrijheid van de jaren zeventig, ik geboren in 1970, er al lang niet meer was. Nog eens 10 jaar later besefte ik dat we richting communisme / centrale planning / MOET van Moskou gingen (zie mijn woordkeuze "Commies" bij refereren naar overheid). En in 2020, stonden de nazi's hier terug, niet in een ver weg land, niet in een bananenrepubliek ergens op den bol, maar rolden ze het eigen dorp binnen. Fietsers en wandelaars die buiten op straat moesten lopen en fietsend al ademende doorheen een masker. Auto's verboden. Naar 't werk gaan verboden. Winkels gesloten. Avondklokken. Wanneer begint u nazi's nazi te noemen, als je in 1 van hun massagraven ligt? Of moderner, als je as bent geworden? Ik wachtte zolang niet zunne...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 10 april 2022 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat het begrip nazi te veralgemenend wordt gebruikt. Een beetje zoals jood voor iemand die nogal gierig is. Neen, ik keur de maatregelen niet goed. Er zijn massa's bedenkingen, en terecht. Vooral het feit dat je door vaccinatie heel wat meer vrijheden terugkreeg. Op zich schandalig. De perceptie was (is) dat ongevaccineerden werden (worden) gediscrimineerd. Overheid heeft de fout gemaakt om jongeren en kinderen mee te sleuren in de maatregelen. Daar is de overheid serieus "over de schreve" gegaan. Ik vind dat men best eerst kijkt naar het doel, de bedoelingen. Het naziregime had als doel mensengroepen uit te sluiten, zelfs vernietigen. Het doel van de maatregelen die we hebben gekend, hoe bedenkelijk ook, was om een pandemie te bestrijden. Het doel was niet om mensen te viseren, te kloten, ook al kregen we dit gevoel. Ondanks dat Vlieghe onlangs terug van zich heeft laten horen is er momenteel niet veel animo om die cinema te herbeginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij als exert verplichte vaccinatie daar iets meer over ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Macron heeft het niet meer over ongeboosterde 65+. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Franse restaurants etc wordt er ook niet meer naar de app gevraagd. Het aantal besmettingen ligt overal in Europa zeer hoog maar de meeste mensen voelen zich niet eens ziek en de meeste laten zich bijgevolg niet meer controleren of doen een test. Tenzij er iemand in een groep of een school ook besmet is en dat ze dan ook maar zichzelf testen en tot hun verrassing hebben ze het soms ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu houden ze de sheeple bezig met afleiding van een oorlog waar we niks mee te maken hebben.
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks mee te maken. Lees ik goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als navo/nato lakei voor kannonnevoer van bemoeizuchtige, machtswellustige VS die overal oorlog blijven stoken voor (presidentiële) winsten van hun oorlogsindustrie? Een leger en militairen zijn bedoeld om het land te verdedigen. Oekraïne is niet ons land.
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een medeforummer hier eerder al aangaf wordt het een farce...Inderdaad gaan collega's die zich om een of andere redenen eens getest hebben (snotvalling,grieperig gevoel) en positief testen verplicht voor een tijdje in "quarantaine"....
Dat is ZEER vervelend in de produktieafdeling ,dat is helemaal niet vervelend op de bureaus,meer plaats op de parking voor de andere collega's,minder problemen met de koffie-machine... Het goede nieuws is dat "Covid",empirisch bewezen,misschien wel endemisch geworden is maar eigenlijk geen probleem meer is in de werkende bevolking en het kompleet waanzinnig zou zijn om bij het verergeren van de "kleurkode" (we gaan waarschijnlijk wel weer oranje zijn) nog "iets" te doen. Het systeem om in openbaar vervoer en toegang tot verzorgingstehuizen te bemaskeren ,respectievelijk testen is misschien wel logisch...ze doen maar..... Maar gekker moet het echt niet meer worden.... Laatst gewijzigd door kelt : 11 april 2022 om 06:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik, als ongevaccineerde, testte gisteren voor de 1e maal positief.
Heb ook griepsymptomen zoals lichte koorts , hoofd en spierpijn, hoesten, vermoeidheid, enz. Een griepke kwa!
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones! Laatst gewijzigd door Infowarrior : 11 april 2022 om 13:52. |
![]() |
![]() |