Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2023, 06:20   #541
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als we aanslagen gaan gebruiken als scorekaart, dan weten we wel welke groep er met kop en schouders boven uit steekt.

Zouden het De Vegetarische Vikings zijn? Nuns with Guns?
The Judean People's Front or the Popular Front Of Judean People ?

https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...355797&from=EN

Hier is de volledige lijst, nogal wat mo's, achmed's en abu's op de lijst met personen. als je wat verder doorscrolt kan je ook de VZW's zien waar ze bijhoren, ... ook meestal gevestigd in Islamitsche theehuizen precies.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 06:31   #542
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

De vader van Nahel, een veroordeeld drugshandelaar die zijn zoon zo goed als nooit te zien kreeg, gaat zich ook moeien. Hoopt hij er iets aan te verdienen ?

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 06:42   #543
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De vader van Nahel, een veroordeeld drugshandelaar die zijn zoon zo goed als nooit te zien kreeg, gaat zich ook moeien. Hoopt hij er iets aan te verdienen ?
Ah het was een familie onderneming...
Oud 6 juli 2023, 07:47   #544
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat is slechts het meest spectaculaire topje van de ijsberg natuurlijk. De echte schade komt niet van die dingen, maar van het dagelijkse, wat minder spectaculaire, maar veel en veel grootschaliger beschadigen van de maatschappij. Zoals die Nahel, maal 10 000 natuurlijk.
Die voorbeelden die ik geef zijn inderdaad slechts topjes van een veel bredere ijsberg. Maar zelfs in die extreme gevallen heeft de autochtone bevolking niet gereageerd met rellen, plunderingen en brandstichtingen bij de islamitische nieuwkomers.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 10:18   #545
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij af of het Vlaams Belang wel de juiste partij is om dit probleem op te lossen (allez, in B dan wel te verstaan) mochten zij een absolute meerderheid krijgen in dit land.
Het zijn immers linkie-winkies.
Oud 6 juli 2023, 10:25   #546
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik vraag mij af of het Vlaams Belang wel de juiste partij is om dit probleem op te lossen (allez, in B dan wel te verstaan) mochten zij een absolute meerderheid krijgen in dit land.
Wel ik vrees ook dat we een echt technocratisch, economische donkerblauw vehicle gaan nodig hebben. Iets dat strikt volgens de wetten van de logica werkt .
Oud 6 juli 2023, 10:51   #547
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wel ik vrees ook dat we een echt technocratisch, economische donkerblauw vehicle gaan nodig hebben. Iets dat strikt volgens de wetten van de logica werkt .
Jamaar, da's onmenselijk.
Oud 6 juli 2023, 11:47   #548
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jamaar, da's onmenselijk.
ja het werkt dan ook strikt volgens de wetten van de logica he,

maar het is wel effectief,
Oud 6 juli 2023, 12:06   #549
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Rechtbank van Versailles bevestigd de voorlopige aanhouding van de agent.
Hij is in verdenking gesteld van vrijwillige doodslag.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 12:28   #550
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, er zijn geen geode keuzes meer...
Oud 6 juli 2023, 12:41   #551
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal juist, maar het Belang is wel de enige partij waarbij je alle andere partijen een kloot mee aftrekt, en dat is nu net mijn intentie.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 13:47   #552
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Die voorbeelden die ik geef zijn inderdaad slechts topjes van een veel bredere ijsberg. Maar zelfs in die extreme gevallen heeft de autochtone bevolking niet gereageerd met rellen, plunderingen en brandstichtingen bij de islamitische nieuwkomers.
Uiteraard niet, het is ons eigen spul dat we zouden vernielen, en waar we nadien zelf weer mogen voor betalen ...

Wat veel spijtiger is, is dat de bevolking niet gereageerd heeft met lantaarnpalen en zo...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 13:48   #553
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat is het probleem ermee. Het gevaar is gewoon dat we veel meer staat en beperkingen krijgen, zonder de minste echte oplossing voor het probleem. De echte oplossing is het volk zelf dat de kuis gaat houden, en een partij die gewoon belooft van dat niet tegen te houden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juli 2023 om 13:48.
Oud 6 juli 2023, 15:46   #554
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Da's kloten, de eerste dag als vakantie-werkstudent bij pa in het bedrijf.... Die stomme flikken toch.
Oud 6 juli 2023, 15:48   #555
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, dat is het probleem ermee. Het gevaar is gewoon dat we veel meer staat en beperkingen krijgen, zonder de minste echte oplossing voor het probleem. De echte oplossing is het volk zelf dat de kuis gaat houden, en een partij die gewoon belooft van dat niet tegen te houden.
Ironisch genoeg zijn er schrijvers die het scenario al uitgeschreven hebben.

Over het algemeen kunnen "staatsleiders" clementie verlenen aan veroordeelden. Het enige een politieke partij moet beloven (en die beloven nogal gemakkelijk nogal veel) is dat ze veel vergiffenis gaan geven aan hun volgers.
Oud 6 juli 2023, 16:20   #556
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het blijven wel "eigen volk eerst" linkie-winkies natuurlijk. Die willen de sociale voordelen enkel delen met blanken.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2023, 17:54   #557
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De kranten zijn weer bezig, uit de beelden zou zogezegd blijken dat hij niet verder reed. Dat lijkt me net het omgekeerde van wat die beelden tonen, zijn ze zo bang van de marokkanen hier dat ze zonder blozen dergelijke leugens in de krant zetten?

"Hoewel de agenten claimen dat de jongen probeerde weg te rijden, lijken video’s van het incident het tegendeel te bewijzen."
https://www.hln.be/buitenland/floria...rden~ad74453d/
Oud 7 juli 2023, 05:52   #558
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het blijven wel "eigen volk eerst" linkie-winkies natuurlijk. Die willen de sociale voordelen enkel delen met blanken.
De enige werkbare manier om sociale voordelen te hebben in de eerste plaats natuurlijk.
Oud 7 juli 2023, 06:11   #559
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De kranten zijn weer bezig, uit de beelden zou zogezegd blijken dat hij niet verder reed. Dat lijkt me net het omgekeerde van wat die beelden tonen, zijn ze zo bang van de marokkanen hier dat ze zonder blozen dergelijke leugens in de krant zetten?

"Hoewel de agenten claimen dat de jongen probeerde weg te rijden, lijken video’s van het incident het tegendeel te bewijzen."
https://www.hln.be/buitenland/floria...rden~ad74453d/
Ja de PatrickV zat daar ergens in de boskes met een groot trekijzer om die AMG weg te trekken en op die manier een genocide te ontketenen....
Oud 7 juli 2023, 06:57   #560
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is nog erger dan verwacht, een volledig verslag is openbaar gemaakt maar onze kranten durven maar een deel publiceren.

Gebaseerd op een automatische vertaling van het Franse artikel is het volgende gebeurd
- De auto reed met veel lawaai op de buslaan touwtjes te doen
- de 2 motards hielden ze tegen met zwaailichten aan maar ze reden weg op hoge snelheid, camera’s in de straat bevestigen dat een voetganger moest wegspringen en een fietser bijna geraakt werd.
- bij de lichten van het Mandela plein moesten de 3 jongeren wel stoppen
- de agenten stapten af en plaatsten zich bij de auto zoals we in het filmpje kunnen zien
- ze roepen om de motor af te zetten “stop de motor of je krijgt een kogel in je bast”
- de motor zou afgezet zijn na 10-15 seconden, het is een automatic dus die werd enkel op ‘P’ gezet
- Nahel verzette de versnelling en gaf dan toch gas en vertrok waarop de agent schoot
- (ik denk dat ze dit kunnen zien in de zwarte doos van de auto, later meer)
- de auto vertrok en op de beelden horen ze nog 5 toeters en de razende motor (blijkbaar had hij nog niet door dat hij fataal geschoten was)
- de auto crasht en dan komt de familie en vrienden van de inzittenden buiten
- ze bedreigen de agenten met Allah gehacktbar, dreigen een terrorist op hun kop te sturen, bedreigen hun familie, “je gaat er aan, ik wacht je op”, “een terrorist die ze allemaal gaat afslachten” enzovoort

Eigenlijk kunnen we stellen dat de rellen nadien onderdeel van een terroristische aanval zijn

De agent zelf had een perfecte staat van dienst en dit was zijn eerste en enige kogel die hij schoot naar iemand in heel z’n carrière.

https://www.france24.com/fr/france/2...-de-l-enquête

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 juli 2023 om 06:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be