![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen, je beschrijving over wat "maar" nodig is om de Torens te doen neerkomen is "incorrect", en bijgevolg voer voor de disbelievers, en dat willen we toch niet? ![]() Voor het soort Controlled Demolition (de meesten kennen maar één soort en da's die je ziet op documentaires waar ze gebouwen neerhalen, maar er zijn wel degelijk meerdere manieren) dat gebruikt is bij WTC 1 en 2 (niet 7) is het wél noodzakelijk dat je minstens om de 2 �* 3 etages explosieven hebt. Maar om dat allemaal uit te leggen moet ik teveel in detail treden. Ik zal nog wel eens een documentje posten die btw die gehele "pannekoekentheorie" ontzenuwd.
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2004gun Ik ben in mei 2002 een paar keer op de raffinaderij geweest, op de vloeibaar zwavel afdeling. De Rheinhutte pompen was mijn ding daar.
Ik twijfel eraan dat we samen bokes hebben gegeten. Dat zwavelgeurtje beroofde me van elke eetlust.En waarschijnlijk ook van de mensen in mijn omgeving .
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of er komt iemand vast te zitten omdat uw pakje semtex in de weg zit, Bovendien zijn er in dergelijke gebouwen altijd wel werken aan de gang, onderhoud, kabels trekken, enz... enz... Ja die madam, met valse papieren, ... maar ook daar zijn simpele verklaringen voor, stel die Al Quaida kwiet wou daar een verkenning doen, en had daarvoor een paske nodig, en die madam had bv, een kennis die dat gevraagd heeft, dat die kennis buiten schot wil blijven, ... Of gewoon een andere reden, is er ooit een onderzoek geweest naar die moord ? en wat was het resultaat ? Als de CIA iemand wacked lijkt dat meestal op een natuurlijke doodsoorzaak zeker in zo'n gevallen. Iemand vlak voor een proces vermoorden is nogal slordig, als ze zoveel wist hadden ze haar wel voor de aanslag van kant gemaakt, allé dat zou ik toch doen. Risco beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Flick ,
Ik heb effe wat aan het rekenen geweest, en een wilde speculatie factor gehouden. Als je met open explosies in de liftschachten wil werken, gecombineerd met 80 ton aan 600 km/u schade wil samenwerken zit ik aan 100 ton C4 of of 146 ton dynamiet om alle gekende snelheidsfactoren van instorten tegemoet te komen. Om 100 ton C4, aan een soortelijke dichtheid van 2.1kg/dm³ te verbergen, dan kijk je op tegen een stapel van 43.2 m³. Stel het in de vorm van grote zekeringskasten ter camouflage. 80cm breed 60cm hoog en 30 cm diep. 242 kasten te verbergen. 242 kasten van die afmetingen in de liftschachten. Dat gaat opvallen. Zeker vanwege het feit dat er geen kabels van vertrekken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 april 2005 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om veel rook te hebben moet je eerst veel verbranden of verdampen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste van die balken zijn bekleed door vanalles en nog wat bevinden zich achter valse muren, plafonds enz, dus breken is hoogst waarschijnlijk noodzakkelijk. Lonten worden in geval van dit soort zaken nog altijd gebruikt omdat het de enige manier is om tijdsontstekingen goed te laten lopen, het zogenaamde schietpatroon dat verantwoordelijk is voor een goeie gecontroleerde demolition hangt hier volledig vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffen toebak dus, ... oftwel onmogelijk, wel nu ja, ... Door gaatjes te boren in steunbalken is die hoeveelheid vast terug te brengen tot een 1/4 van die hoeveelheid, of misschien nog minder... ? ? ? Om 100 ton C4 op die manier te verslepen en aan te brengen zonder dat er ongelukken gebeuren, of het ontdekt wordt is ook al redelijk straf. Hoeveel energie zou onze Death Star van doen hebben ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou die mensen inderdaad opwachten zoals gij doet, maar ik zou hen ook af en toe effe op de vingers komen kijken, ik hou er namelijk nie zo van als er mensen in mijn zaal rondneuzen of daar bezig zijn, ik krijg daar de kriebels van, straffer nog, sinds we een paar keer een farce voorgehad hebben, komt er zelf niemand meer in zonder begeleiding, er wordt niet meer in racks of onder computervloeren gefoefeld zonder dat daar iemand op staat te kijken. Bovendien, elke doos die ze naar binnen brengen heb ik gezien en zal gecontroleerd, worden, (leveringsbonnen en serienummers enz... ) bij ons moet de rekening kloppen, anders wordt de factuur niet betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf een autopilot moet constant koerscorrecties maken, om op koers en hoogte te blijven, windsterkte, luchtzakken, luchtwervelingen, ... Dus zeggen dat ge perfect kunt zeggen waar dat ding inslaat is helaas onmogelijk vrees ik,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf met opstijgen, landen is iets anders maar een 767 van de grond trekken is gewoon een kwestie van de flaps in de juiste stand en genoeg poeier geven, de autopilot die door een kind in te stellen is, , instellen en de computers trekken hun plan. Ge moogt alleen niet vergeten van uwe poeier op tijd terug te nemen anders komt ge in een overspeed situatie terecht en ook uw landing gear moet omhoog, of ge geraakt het kwijt, het zijn meer details waar ge dan nog op moet letten, en als er iets misgaat ja dan ben je wel goed gezien, ge zijt immers geen piloot. Vervolgens stelde met de GPS een waypoint in, en vandaar laat je dat ding in een welbepaalde koers naar uw doel vliegen, ge hoeft zelf nog niet eens het stuur in handen te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Democratesteve Als je zeker weet dat je een Boeing perfect kan in een gebouw planten. Waarom dan alle theorien van kruisraketten, atoombommen en dergelijke onzin.
Herr Flick, met goed gebruik van explosieven kan je de WTC neer leggen met een ton of 20. Maar dan is het wat minder gecontroleerd. Om zeker te wezen reken op 30 ton.
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfhieeuw da is een serieuze hoeveelheid spul, ... Je wil alles verpulveren voor het de grond raakt zekers, ? zodat het weinig schade kan aanrichten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 20 ton verniel je de funderingen dat het redelijk recht naar beneden donderd,met een redelijke kans er een stuk scheef valt.En dat wil je niet in New York. Met 30 ton laat je verdiepingen op elkaar vallen, zonder Boeings te gebruiken.
Het blijft dan ook mijn voornaamste argument dat er geen explosieven gebruikt zijn in de WTC torens. De combinatie van een verkeerstoestel en explosieven brengt teveel variabelen in het spel, zodanig geen kat kan bepalen waar alle stukken terecht komen. Nu was het een geluk bij een aanslag dat de struktuur van die gebouwen een positive eigenschap had op dat vlak. Wat geen kip wist. Ik denk mezelf eens een worst case kaartje te maken . De WTC torens die in 2 breken en het bovenste gedeeltes die van elkaar laten wegvallen. 100m flatgebouw, moet pijn doen, Ik denk zelfs een domino effect te zien gebeuren. Dat zou de overheid toch niet willen zien gebeuren schat ik. De dansende Palestijnen in Palestina en de jonge Marrokanen hier daarentegenover.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 april 2005 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er iemand hoeveel explosieven bij de aanslag van 1993 op het WTC werden gebruikt?
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een dikke bestelwagen vol. Pak'm beet 4 ton maximaal-vrachtruimte volgestouwd met blokjes C4 of Semtex.Maar eerder een 800 kg ammoniumnitraat en diesel.
Maar kom, ver ging ie niet meer rijden. Het enige wat ze ermee voor elkaar kregen was een beschadigde parkeergarage.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 april 2005 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de close up foto's van de instortingen. Eerst dacht ik ook dat het (van ver te zien) stofwolken waren die vrijkwamen. Close up inspectie toont echter hoe beton in de lucht al letterlijk wordt verpulverd en stalen beams tot schroot worden herleid.(en tot 150 meter ver wordt weggecatapulteerd.) Er is zijn gewoonweg GEEN betonresten gevonden!!!!! (weeral, lees de getuigenissen van reddingswerkers) "I did not find a single piece of concrete that was larger than a football. The hole building was simply turned in to dust." Zwaartekracht zeggen sommigen. Zwaartekracht my ass. Enkel explosieven kunnen dergelijke vernietiging tot stand brengen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 19 april 2005 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratsteve. Als ik met een voorhamer op een klompje beton mep is dat ook poeder. Hier gebruikten ze een voorhamer van 10 000den tonnen.
Met explosiven kan je dat net niet, zeker niet als ze "open" gebruikt worden. Zelfs een klein atoomwapen laat betonblokken aan elkaar hangen.Zie daarvoor maar naar de beelden van Hiroshima