![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt, ik heb namelijk een uur lang gapend onder een man met allerlei boortjes en andere merkwaardige machientjes gehangen - een tandarts noemen ze zo iemand als ik mij niet vergis - waardoor ik nu geen gevoel heb in de rechterhelft van mijn gezicht en nog uren niet eten mag en kan.......had me dat dagje vrij toch wel enigszins anders voorgesteld.
Die hieronder vindt mij maar flauw dat ik hierover jammer, doch bewondert hij mij voor mijn bij momenten verstandige posts ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hieronder is het met me eens dat die hierboven er bééééldig uitziet met een boa.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een maufte. Ge moest trouwens ook mijn sakkosj eens zien. ![]() ![]() ![]() Die hieronder vraagt zich af wat die Staaf® bezielt om zo aangestoten het risico te nemen, dat alle homo's, jeannetten, tantes, binken, nichtjes rugridders en prinsen van de chocoladedreef stapelzot van hem worden, terwijl hijzelf niets liever doet dan sappige vrouwtjes plezieren tot zijn eigen opperste vreugd. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() Tot daar dus het huiselijk geluk 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die hieronder gaat eerst een babe posten in de babe thread voor hij hier post.
![]() |
![]() |
#547 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar zijn er geen mensen meer op het forum met een interesse in babes, dus ik stel voor dat die hieronder over iets totaal anders onzinnigs begint.
Misschien over zijn of haar vakantieplannen daar dit forum toch een hele hoop studenten herbergt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Gouverneur
|
![]() Jep, de babes wekten geen interesse op
![]() Mijn vakantieplannen (nu ik er eindelijk eens in eerste zit door ben): eerst alles afwerken wat ik aan de kant heb geschoven door de examens, dan hopen op een vakantiejob (tis moeilijk deees jaar), dan een weekje reis, dan een weekendje festivallen, en dan nog een beetje werken en me misschien ook nog een beetje vervelen. Daarna een aantal tweede zits doen van extra vakken (2 in totaal, voor de rest er al door) tegen het advies van de docenten (ik eis teveel van mezelf volgens hen, maar wat zijn 2 examen als ge er ieder jaar 10 gehad hebt in tweede zit), dan nog beetje werken, eventueel vervelen en op 22 spetember beginnen we er weer aan. En ondertussen, aangezien de exas gedaan zijn, grote kans op forumverwaarlozing ![]() En wat is deze hieronder van plan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie durft? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Gouverneur
|
![]() Ik durf
![]() En wa gaat ge nu doen? me eens goed verwennen op de vijfde staafje ![]() Die hieronder gaat me nog meer verwennen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
|
![]() Ge moogt gerust zijn, alleen heb ik hoofdpijn, dus de persoon hieronder zal efkes moeten overpakken
![]() |
#552 |
Gouverneur
|
![]() Als ge op ulle moet rekenen, dan kan ik altijd zelf mijne plan trekken
![]() Dienen hieronder geeft ze allemaal een oorveeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() die hieronder droomt van wrattenzwijnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
|
![]() Oooh, Pumba!!! Lalalal... Euh, sorry wat zei je?
![]() De mens hieronder, zal mij weer uitlachen zekers?
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel integendeel! Ik vind het bijzonder ontroerend. Ik vind trouwens dat jullie prachtig bij elkaar passen; een match made in heaven zeg maar...
Die hieronder bakt het pas helemaal bruin; die droomt namelijk van kabouters (type niet nader gespecifieerd).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Europees Commissaris
|
![]() Dromen is misschien nogal zwaar uitgedrukt, maar ik zag zonet toch wel plots en ineens opnieuw een kabouter opduiken op dit forum.
Veel hinder zal ik er echter niet van ondervinden in de nabije toekomst, want de volgende 2maanden zit ik bijna de ganse tijd in het buitenland. Die hieronder gaat mij (niet) missen, maar dat ga ik mij niet al te hard aantrekken 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe is't geweest?
die hieronder stamt af van den adel
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
|
![]() Hmm, de betekenis ervan doet eraan denken.
Maar ik stam wsl wel af van een Vlaamse held 8) [size=1]of heb er tenminste een band mee ![]() De persoon onder mij heeft niet veel te zeggen.
![]() |
#559 |
Gouverneur
|
![]() Nee,
Alleen verwondert van de melding in mijn e-mailbox. Na zolang terug opgescharreld, stel je voor. Die hieronder sprong er ook even van op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
|
![]() Springen is nogal veel gezegd hoor.
De persoon onder mij heeft nog een periode in zijn/haar leven gekend dat springen hem/haar niet goed verging.