![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ver gezocht is dat geenszins. Stel dat een zogezegde Vlaams Belanger zijn giftige pijlen afschiet naar de tegenstanders van die partij. Zijn teksten kenmerken zich door taalfouten, nazisympathieën, grove leugens, scheldwoorden, vuile praat en generlei politiek inzicht. Hij is dan wel zo voorzichtig om steeds binnen de lijntjes te kleuren die de moderators hier uitgetekend hebben. Een bangelijke gedachte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Gouverneur
|
![]() Aan de reacties op het forum is te merken dat het huwelijk weer in is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS: mijn negeerlijst is geen 'lijst', er staat maar 1 naam in.
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou dat kunnen zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dan ben ik dus niet degene naar wie je verwees op je negeerlijst. Wat een opluchting zeg...
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om duidelijk te maken dat 'het huwelijk dient om kinderne op te voeden' een beetje een wankel statement is. Citaat:
Ze willen gelijk zijn. Dus niet 'hetzelfde met een andere naam'. Hetzelfde. Punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is immers erg frustrerend. Je geeft vergelijkingen, je onderbouwt die met logica en hij lacht die alleen maar wel en noemt ze "idioot" zonder ook maar één argument te willen geven, zonder zelfs maar de vergelijking te willen weerleggen. Ik steek mijn tijd daar dus niet meer in. Het spreekwoord zegt: "Wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wil." Wel, aan deze uil spendeer ik geen tijd meer. Hij staat op mijn negeerlijst en daar blijft hij ook staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Een huwelijk was voordien ook al een verbintenis tussen twee mensen en is dat sinds de openstelling van het huwelijk voor koppels van hetzelfde geslacht nog steeds. Er werd dus NIETS veranderd aan de inhoud van het begrip huwelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het huwelijk is immers al eeuwenlang een verbinding tussen man en vrouw. Nu hebben ze dat begrip "verruimd" (veranderd dus). Gelukkig is er nog altijd het kerkelijk huwelijk. Ik denk er zelfs aan om enkel voor de kerk te trouwen. Dat kan immers wanneer je je huwelijk houdt in Ierland. Je trouwt dan enkel in de kerk, maar het huwelijk is ook rechtsgeldig. Op die manier bespaar ik me de belgische miskleun die het huwelijk geworden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En het is weer hetzelfde. Het huwelijk was geen "verbintenis tussen twee mensen" zoals jij hier zegt, maar wel een verbintenis tussen man en vrouw. Er werd dus IETS veranderd. Blijkbaar dus nutteloos dat ik keek naar wat je geschreven had, want je blijft dezelfde idiotie uitkramen, al is die al zo vaak weerlegd. Goed, terug naar de negeerlijst, schatje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je bent nog wel gehuwd natuurlijk, net zoals ik met mijn echtgenoot gehuwd ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#559 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ja hoor. ![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry, schatje, maar als je het tegen mij hebt hoor ik je niet.
![]() EDIT: 'lees' ik het niet moet het natuurlijk zijn, maar dat had zelfs jij waarschijnlijk wel al door. Laatst gewijzigd door lomeanor : 7 juli 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |