![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja als Vermassen loog, dan loog ik nu ook....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
|
![]() Was dat dan onderdeel van het proces ? Waarom zou een rechter een uitspraak moeten doen over welke vereniging iemand lid is ? was....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is dat dan weer voldoende om iemand tegen de kin te schoppen? Welke regels gelden er zodat het ene geweld het andere rechtvaardigt? Vertel het ons, oh grote tegendradigaard.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 4 juli 2007 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
|
![]() Citaat:
Op de bus gedraag je je zoals men van beschaafde mensen mag verwachten. Je zit of staat rustig op je plaats, je stoort niemand, je maakt geen kabaal. daar liep het fout. Als je die regels overtreedt en je wordt terechtgewezen door een andere busgebruiker dan excuseer je je voor je gedrag en gedraag je. daar liep het fout. Je gaat geen mensen op de zenuwen werken of nodeloos provoceren als je gebruikt maakt van het openbaar vervoer. Daar liep het fout. Daarna ga je die mens die je terecht gewezen hebt niet lastig vallen en ambeteren. Die mens deed gewoon wat kwaldinaal Danneels enige tijd daar voor stelde in zijn oproep naar aanleiding van Joe Van Holsbeeck: waar waren wij ? Daar liep het weer fout. Als je dan toch wil voortdoen met het provoceren en uitdagen van die mens en je merkt dat die mens lastig wordt dan stop je. Daar liep het weer fout. Als je dan merkt dat die mens naar je toekomt en eventueel zijn stem verheft en zegt dat het nu genoeg is geweest, dan stop je. Daar liep het weer fout. Als die mens dan zijn hand op de rugleuning voor jouw plaats legt dan sla je die hand niet weg. (Stel je voor dat Demoor met zijn gewicht op die hand steunde en door het wegslaan van die hand zijn evenwicht verloor - we zitten op een rijdende bus he) ( Daar liep het weer fout. Goed Demoor zijn hand wordt weggeslagen en hij grijpt die belhamel bij de keel/kraag. Holalalalala ... de eerste fout die Demoor maakt. (jammer maar ook zijn laatste) De hand rond de keel van Redouan komt los en de kemphanen raken mekaar niet meer aan. Op zo'n moment moet je stoppen. Ik heb nergens gelezen dat Demoor op dat ogenblik agressief deed tegenover die Redouan. Dus Demoor stopt. Redouan niet. Hij gaat recht staan neemt een stang vast om als hefboom te kunnen gebruiken en stampt Demoor. Daar liep het pas echt fout.... Oja de les is wel geleerd hoor. In het vervolg zetten we ons in de ondergeschikte houding als we op de bus zitten. En zeker niet te lang kijken naar jongeren he... is verboden en gevaarlijk... Allez hopelijk is mijn bus op tijd straks....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
|
![]() Citaat:
Waarom vinden racisten en xenofoben het gewettigd om allochtonen aan te vallen omdat ze hinderlijke taal gebruiken, en waarom mag een allochtoon daar niet tegen reageren? Het is een evidente vraag, die de racisten zelf niet als evident zien. Voor hen is er een evident verschil in rechten tussen allochtonen en autochtonen. Zij vinden alles wat geen "eigen volk" is minderwaardig en amper menselijk. Dat is het grote gevaar aan racisme. Het is precies deze houding die op de duur leidt tot massamoorden. Hier, in dit geval liep het verkeerd af, de onverdraagzaamheid. Het geweld werd (net zoals tijdens de kruistochten!) beantwoord met nog groter geweld. Dat steekt. In feite is de rechter in deze zaak, onder druk van het crappuul te ver gegaan: ze heeft de dader van het overdreven geweld jegens Demoor onterecht te zwaar gestraft, volgens de wetten die zij diende toe te passen. Dit zet zwaar aan tot nadenken. Zijn zelf onze rechters al voorzien van een kleurenfilter voor de ogen? Is hun blinddoek afgevallen en dragen ze een "roze" bril? Ik huiver door de reacties op dit forum die bewijzen dat de xenofoben geen elementaire rechten toekennen aan vreemdelingen, en die meer rechten toekennen aan autochtonen. Je opmerking is terecht: de clou van het verhaal is dat men racisme als gewettigd ziet: dat het gebruiken van geweld tegen vreemdelingen gewettigd is. Dat lynchen misschien niet proper is maar uiteindelijk begrijpelijk. En dat, mijn waarde, houdt in dat de strijd tegen racisme met nog meer verbetenheid dient te worden gevoerd. Het racisme bij het VB moet stoppen, of ze moeten oprotten. Het sluipende gif begint al te werken ![]() Door het naast zich te leggen dat geweld HOE DAN OOK, en door WIE DAN OOK ONgewettigd is stuurt men aan op een oorlog. Oorlogen ontstaan omdat men het gewettigd vindt om medemensen fysiek aan te vallen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 juli 2007 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#549 |
|
![]() als je voor de opperrechter verschijnt zal ik het je zeggen......LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juli 2007 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zwakskes voor iemand die altijd doet alsof ie de wijsheid in pacht heeft ![]()
![]() |
![]() |
#551 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zoek nog 5 minderjarigen om samen met mij op de bus wat luid kabaal te maken zodat we een allochtoontje kunnen uitlokken en daarna hem wat ferme petsen te geven (evenwel niet met de dood tot gevolg)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
|
![]() Ge moet nie altijd met uw wijsheid te koop lopen he nynorsk....
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juli 2007 om 14:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
|
![]() 'k zijn er nog eens mee weg want ook god moet nog eens iets anders doen dan lullen op een forum....
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als't maar simpel blijft voor u eh.
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, maar als je zo graag een functie in mijn leven wil hebben mag je steeds de naaktslakken van mijn planten komen halen. lekker simpel.
![]() |
#558 |
Minister-President
|
![]() Ik er inkomen dat u dat denkt maar ik heb een sociale persoonlijkheid en ben zeker voor een deel van hun programma wat de arbeider en de werkloze aangaat,ik kan me tegenwoordig echter minder vinden in hun loonlasten en in hun vingertje telkens men ook maar iets negatief belicht van de vreemdelingenpolemiek,ik denk zelfs dat ze nu een beetje spijt hebben dat ze niet beter naar hun achterban geluistert hebben.
![]() |
#559 |
Minister
|
![]() Awel dat vroeg ik mij ook af. Jazeker vond dat dat proces demoor vrijsprak van een voorposter te zijn.
![]() |
#560 |
|
![]() Aan het gedrag te zien was het misschien een interne Voorpost ruzie
![]() |
![]() |
![]() |