Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2020, 20:47   #5601
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De burger doden vallen vooral aan palestijnse zijde , nogal een suffe beschuldiging dus.
De vraag blijft, hoe herken je Gazanen van Gazoenen. Perskaarten of medic vestjes zijn blijkbaar geen garantie.


Citaat:
Er is nog nooit een burger vermoord via de tunnels !
Omdat die tunnels er niet voor bedoeld waren, of omdat de grote vijand beter is in de militaire geplogenheden?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2020, 21:23   #5602
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Palestinian military personnel in Gaza explained to news Web site al-Monitor that the purpose of a cross-border tunnel was to conduct operations behind enemy lines in the event of an Israeli operation against Gaza.[32] A Palestinian militia document obtained by al-Monitor and also published in the Washington Post described the objectives of the under-border tunnels:

The tunnel war is one of the most important and most dangerous military tactics in the face of the Israeli army because it features a qualitative and strategic dimension, because of its human and moral effects, and because of its serious threat and unprecedented challenge to the Israeli military machine, which is heavily armed and follows security doctrines involving protection measures and preemption. ... [The tactic is] to surprise the enemy and strike it a deadly blow that doesn't allow a chance for survival or escape or allow him a chance to confront and defend itself.

An unnamed "senior intelligence source" told The Times of Israel on 28 July that of the nine cross-border tunnels detected, none stretched into a civilian community, and that in the five infiltrations to that time Hamas had targeted soldiers rather than civilians.[8] On 31 July IDF Army Radio quoted an unnamed "senior military official" as saying "all the tunnels were aimed at military targets and not at the Gaza-vicinity communities".

https://en.wikipedia.org/wiki/Palest...gic_objectives
Van zodra hun tunnel de grens over gaat, zijn ze een legitiem en logisch doelwit ==> vernietigen. En dan uiteraard daarna de 'passende' retaliatie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2020, 21:25   #5603
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De burger doden vallen vooral aan palestijnse zijde , nogal een suffe beschuldiging dus.

Er is nog nooit een burger vermoord via de tunnels !
En uiteraard gaat IDF er alles aan doen om die situatie zo te behouden, dat is tenslotte het doel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2020, 21:27   #5604
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat is uitsluitend de visie van Israel + aanhang !!

De verdachte partij bepaalt de status van Gaza niet.

Gaza is officieel onderdeel van de door Israel bezette gebieden. Het ontkennen hiervan is een mooi voorbeeld van een tunnelvisie ! waarbij er nog geen druppel informatie van buitenaf de tunnel in loopt.
tunnelvisie

Van tunnels kennen ze alles, die gaza mollen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 19:27   #5605
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
tunnelvisie

Van tunnels kennen ze alles, die gaza mollen.
Behalve die succesvol (naar hun maatstaven) in te zetten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2020, 21:55   #5606
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
tunnelvisie

Van tunnels kennen ze alles, die gaza mollen.

leuke afleidings manoeuvre! u weet dat ik gelijk heb over de
status van Gaza.

Citaat:
Van zodra hun tunnel de grens over gaat, zijn ze een legitiem en logisch doelwit ==> vernietigen.
Juridisch gezien is er van een echte grens waarschijnlijk niet eens sprake.
Het betreft immers geen scheiding tussen 2 staten.
En wat is volgens u een legitiem doelwit ?
Antwoord weet ik al, namelijk "alles wat voor Israel een legitiem doelwit is"

Waar ik op wijs is hoe de Israelische regering de boel weer veel dreigender maakt dan het werkelijk is .

Citaat:
En dan uiteraard daarna de 'passende' retaliatie.
Wat betekend 'passende' voor u ? ik dacht dat u voor een disproportionele reactie was.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2020, 22:00   #5607
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En uiteraard gaat IDF er alles aan doen om die situatie zo te behouden, dat is tenslotte het doel.
de bezetting en blokkade bedoelt u .

Het standaard gepropageerde doel is altijd veiligheid . Dat horen we altijd van staten die misdaden plegen. Het idee dat er bij Israel geen strategische redenen zijn is nogal naïef.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2020, 22:04   #5608
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De vraag blijft, hoe herken je Gazanen van Gazoenen. Perskaarten of medic vestjes zijn blijkbaar geen garantie.
En daar blijkt dus uit dat Israel niet eens kijkt naar herkenbaarheid. Die vraag speelt geen rol voor hen.


Citaat:
Omdat die tunnels er niet voor bedoeld waren, of omdat de grote vijand beter is in de militaire geplogenheden?
Omdat die tunnels daar niet voor bedoeld waren.
Ze zijn bedoeld om Israel achter de linies aan te vallen wanneer zij een militaire operatie in Gaza gaan uitvoeren. De tunnels komen nergens uit bij bewoont Israelisch gebied.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2020, 22:28   #5609
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En daar blijkt dus uit dat Israel niet eens kijkt naar herkenbaarheid. Die vraag speelt geen rol voor hen.
Dat kan, en is eigenlijk zeer begrijpelijk. De Gazoenen doen exact hetzelfde.
Gewoon in Israël zijn is genoeg om een ter dood veroordeling te krijgen.
Citaat:
Omdat die tunnels daar niet voor bedoeld waren.
Ze zijn bedoeld om Israel achter de linies aan te vallen wanneer zij een militaire operatie in Gaza gaan uitvoeren. De tunnels komen nergens uit bij bewoont Israëlisch gebied.
Geniaal, en omdat de Hamaziaanse vrijheidsstrijders die tunnels graven als militair wapen, moet Israël dat ongestoord laten gebeuren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 16:03   #5610
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat kan, en is eigenlijk zeer begrijpelijk. De Gazoenen doen exact hetzelfde.
Gewoon in Israël zijn is genoeg om een ter dood veroordeling te krijgen.
Israel kijkt daar niet naar in het geval van beschietingen/bombardementen. op Palestijns terrein !
Citaat:
Geniaal, en omdat de Hamaziaanse vrijheidsstrijders die tunnels graven als militair wapen, moet Israël dat ongestoord laten gebeuren.
Dat beweer ik op zich niet eens , ik verwerp al dat theater dat er door Israel bijverzonnen word.

Waarom moeten palestijnen iets veel ergers wel gewoon laten gebeuren ?? Dat is wat de Israel aanhangers verwachten, ze doen net of er geen bezetting of blokkade bestaat en beginnen van daar uit te redeneren. Ja , dan lijkt het net alsof er alleen maar terroristische motieven zijn.

Daar zit een groot probleem , het niet erkennen van de impact van het Israelische handelen in de door haar bezette gebieden.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 16:22   #5611
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel kijkt daar niet naar in het geval van beschietingen/bombardementen. Op Palestijns terrein !
Maar u vergoeilijkt de Gazoense acties wel omdat ze Calimerookes zijn op't moment.
Citaat:
Dat beweer ik op zich niet eens
Ok, wat wil u dat Israël dan wel doet?
Citaat:
Ik verwerp al dat theater dat er door Israël bijverzonnen word.
Ik verwerp nog niets eens het Palliwood theater. Ik pak gewoon een biertje en geniet verder. Het is propaganda, goed of slecht, net zoals een film of reclame goed of slecht kan zijn.
Citaat:
Waarom moeten Palestijnen iets veel ergers wel gewoon laten gebeuren ??
Van mij moeten ze dat niet.
Citaat:
Dat is wat de Israël aanhangers verwachten, ze doen net of er geen bezetting of blokkade bestaat en beginnen van daar uit te redeneren.
Gelukkig dat ik mezelf geen Israël aanhanger vind. Want anders zou ik durven vragen waar ik ergens ontken dat de blokkade van Gaza hopen ellende voor de Gazanen oplevert.
Citaat:
Ja , dan lijkt het net alsof er alleen maar terroristische motieven zijn.
Assymetrische oorlogsvoering motieven dan, nu goed?
Citaat:
Daar zit een groot probleem , het niet erkennen van de impact van het Israëlische handelen in de door haar bezette gebieden.
Ook hier, waar ontken ik de impact van de Israëli acties ivm de Palestijnse gebieden?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 16:36   #5612
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel kijkt daar niet naar in het geval van beschietingen/bombardementen. op Palestijns terrein !


Dat beweer ik op zich niet eens , ik verwerp al dat theater dat er door Israel bijverzonnen word.

Waarom moeten palestijnen iets veel ergers wel gewoon laten gebeuren ?? Dat is wat de Israel aanhangers verwachten, ze doen net of er geen bezetting of blokkade bestaat en beginnen van daar uit te redeneren. Ja , dan lijkt het net alsof er alleen maar terroristische motieven zijn.

Daar zit een groot probleem , het niet erkennen van de impact van het Israelische handelen in de door haar bezette gebieden.

Zoals al een paar dozijn keren toegelicht : ze 'moeten' niets. Niets.
Maar de realiteit negeren is nooit slim : Israël heeft jaren geleden Gaza afgeschreven, er is een grens, en wie die probeert te overschrijden zonder toelating is een lijk-in-wording.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2020, 01:38   #5613
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Het gaat helemaal niet over Israel die het Gaza grondgebied wil bezitten. Dat denk ik ook helemaal niet.
U komt er steeds mee aanzetten als argument als het over iets heel anders gaat.


U vind dat Palestijnen gestraft moeten wanneer zij de tralies van de door Israël gecreëerde kooi overschrijden.

Dan Ze moeten wel degelijk heel veel van Israel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2020, 02:22   #5614
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar u vergoeilijkt de Gazoense acties wel omdat ze Calimerookes zijn op't moment.

Ok, wat wil u dat Israël dan wel doet?
anders reageren.

Citaat:
Ik verwerp nog niets eens het Palliwood theater.
Door het theater te noemen erkend u niet dat zij slachtoffer zijn. Daar had ik het dus over.

Citaat:
Gelukkig dat ik mezelf geen Israël aanhanger vind. Door het theater tent anders zou ik durven vragen waar ik ergens ontken dat de blokkade van Gaza hopen ellende voor de Gazanen oplevert.
Maar Israel veroordelen zal u nooit doen, zijn zijn alleen maar slim , militair geweldig en pragmatisch

Citaat:

Ook hier, waar ontken ik de impact van de Israëli acties ivm de Palestijnse gebieden?
Dat u het niet ontkend betekent nog niet dat u het erkend.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2020, 06:45   #5615
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het gaat helemaal niet over Israel die het Gaza grondgebied wil bezitten. Dat denk ik ook helemaal niet.
U komt er steeds mee aanzetten als argument als het over iets heel anders gaat.


U vind dat Palestijnen gestraft moeten wanneer zij de tralies van de door Israël gecreëerde kooi overschrijden.

Dan Ze moeten wel degelijk heel veel van Israel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2020, 18:52   #5616
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
anders reageren.
Kumbaya zingen zit er niet in. Paddestoelwolken kweken is dan waarschijnlijker.
Citaat:
Door het theater te noemen erkend u niet dat zij slachtoffer zijn.
De Gazanen zijn slachtoffer van hun eigen wensen.
Citaat:
Maar Israel veroordelen zal u nooit doen, zijn zijn alleen maar slim , militair geweldig en pragmatisch
Ik veroordeel de Gazoenen alleen maar omdat ze stomme stoten uithalen en ze mijn levenswijze willen vernietigen.
Citaat:
Dat u het niet ontkend betekent nog niet dat u het erkend.
Dat klinkt zo hard proberen dat het lachwekkend wordt.
Ondertussen zou het toch duidelijk zijn dat ik de huidige Israëli tactiek in de West Oever niet smaak.
En dat ik de Israëli manier waarop ze de Gazoenen aanpakken ook maar halfslachtig vind.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 22:34   #5617
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat geeft mooi aan hoe diep ze gezonken zijn in Israel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 23:13   #5618
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kumbaya zingen zit er niet in. Paddestoelwolken kweken is dan waarschijnlijker.
Israel heeft vele opties/ mogelijkheden.

Citaat:
De Gazanen zijn slachtoffer van hun eigen wensen.
Dat zijn wensen die ieder mens zou hebben onder die omstandigheden , primaire levensbehoeften bijvoorbeeld . Het woord wensen klinkt alsof het om onredelijke of dure zaken gaat.
U draait het zo dat ze zelf weer eens schuldig zijn , en Israel volledig vrijuit gaat.


Citaat:
Ik veroordeel de Gazoenen alleen maar omdat ze stomme stoten uithalen en ze mijn levenswijze willen vernietigen.
U meent weer exact te weten wat ze willen en ze zijn weer 1 geheel met die zelfde mening.

Citaat:
Dat klinkt zo hard proberen dat het lachwekkend wordt.
Ondertussen zou het toch duidelijk zijn dat ik de huidige Israëli tactiek in de West Oever niet smaak.
maar waarom smaakt u dat niet ??
Citaat:
En dat ik de Israëli manier waarop ze de Gazoenen aanpakken ook maar halfslachtig vind.
In uw geval betekend dat dus dat er meer geweld moet worden gebruikt toch ? want daar is nog onvoldoende van.

Het doel van Israel is de uitbreiding van de nederzettingen , en daarvoor is het noodzakelijk Gaza afgesloten te houden , en daarom duurt de blokkade maar voort. Die blokkade heeft bitter weinig van doen met terreur bestrijding , want daarvoor zouden ze zelf hun terreur moeten stoppen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 23:17   #5619
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 21.115
Standaard

Joe Biden zegt hier zo'n beetje hetzelfde als wat ik zeg over Israel https://www.youtube.com/watch?v=qh0DOt9AMBA
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2020, 02:10   #5620
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.470
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel heeft vele opties/ mogelijkheden.
Helaas vinden de Israëli leiders dat ze hun ding mogen doen zonder uw goedkeuring.

Citaat:
Dat zijn wensen die ieder mens zou hebben onder die omstandigheden , primaire levensbehoeften bijvoorbeeld . Het woord wensen klinkt alsof het om onredelijke of dure zaken gaat.
De vernietiging van de joden is blijk een te dure zaak nietwaar.
Citaat:
U draait het zo dat ze zelf weer eens schuldig zijn , en Israel volledig vrijuit gaat.
Dat maakt u ervan, jawel.

Citaat:
U meent weer exact te weten wat ze willen en ze zijn weer 1 geheel met die zelfde mening.
Bof, wat de grote hoop ginder doet laat me koud. Het is het geestelijke exportproduct dat naar hier sijpelt , dat stoort me enorm.
Citaat:
maar waarom smaakt u dat niet ??
Omdat het niet lekker is?
Citaat:
In uw geval betekend dat dus dat er meer geweld moet worden gebruikt toch ? want daar is nog onvoldoende van.
Ik ga herhalen wat ik al vanaf dag 1 als leidraad neem. Als men geweld wil gebruiken om een probleem op te lossen moet men genoeg geweld gebruiken, anders wordt het probleem alleen maar groter.
Citaat:
Het doel van Israel is de uitbreiding van de nederzettingen , en daarvoor is het noodzakelijk Gaza afgesloten te houden , en daarom duurt de blokkade maar voort. Die blokkade heeft bitter weinig van doen met terreur bestrijding , want daarvoor zouden ze zelf hun terreur moeten stoppen.
De blokkade van Gaza is niet hermetisch genoeg, net voldoende om het conflict lekker warm te houden.
Een win-win situatie voor de leiders van de betrokken partijen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be