![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je punt is...wat precies?
![]() |
![]() |
![]() |
#5622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5623 |
Gouverneur
|
![]() Ik vond hem allereerst in torrent gevonden waar hij vrij vlug op aanvraag van de 'editor' verwijderd werd. En op google.video e.d. zijn alléén de trailers beschikbaar dacht ik.
Heb jij hem ergens gevonden? NB;ik heb mijn DVD besteld, de volledige 13 Euro waard. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5624 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nergens, maar dan ook NERGENS....... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5625 | |
Banneling
|
![]() Man o man, de wereld is knettergek!
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5626 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5627 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de FBI dergelijke statements maakt gebeurt dat in persconferencies waar beelden van bestaan. Dit is gewoon een flutwebsitje van Jan met de Pet die gewoon zever verkondigd.
![]() |
![]() |
![]() |
#5628 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5629 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DIT, pindar, noem ik nu een terechte kritische benadering van wat ze u vertellen. Voor éne keer ben ik het met u eens man, waar gaan we dat schrijven.
WTC7 is idd op een hoogst verdachte manier ingestort, het officiele "verhaal" (voor zover er éen is) rammelt langs alle kanten. Neemt niet weg dat ik nu nog altijd een paranoïde zot vind, gezien uw anti-wetenschap conspiracies ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, zet maar op een website je
De FBI heeft dit nooit gezegt kerel.
![]() |
![]() |
![]() |
#5631 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en U mag van me vinden wat U wilt Of het eens onderzoeken, mischien zou het wel eens kunnen kloppen wat ik zeg? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5632 |
|
![]() gezegD, met een D.
het is écht niet moeilijk Illwill: om te weten of het een D of een T is, gebruikt ge het werkwoord (in uw gedachten) in verleden tijd. bv. vroeger zeiDen/zegDen we .. -> hij heeft gezegD; vroeger stapten we -> hij heeft gestapt; vroeger luisterden we -> hij heeft geluisterd; etc etc |
![]() |
![]() |
![]() |
#5633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar wat een nare arrogante houding straalt er uit zeg!. Gewoon zeggen gezegD met een D was goed genoeg geweest!!! Zoiets spreekt voor mij boekdelen, en vertelt me erg veel. Geen wonder dat je niet aanvaard dat de 'wetenschap' er mijlen ver naast zit, je hebt in je leven zeker heel wat mensen gecorrigeerd met je wetenschap shit! Yac Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5634 | |
Banneling
|
![]() illwil, we hebben weer een leugen gevonden!
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5635 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Darentegen is de laatste minuut van de deze ABC segment interessant. Het volgende segment is ...'currently not available'. Wonder why. Laatst gewijzigd door eti1777 : 8 juni 2008 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5636 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankjewel.
![]() |
![]() |
![]() |
#5637 |
Parlementslid
|
![]() Prof Griffin over de mythe van de GSM oproepen uit de vliegtuigen.
In Part 1 Professor Griffin begins with inconsistencies between the statements made by Ted Olsen (Solicitor General of the United States) about his wife Barbara Olsen's cell phone calls from Flight 77 and that of the FBI. Additionally, Griffin talks about the impossibility of using cell phones at high altitudes. http://www.911truth.org/article.php?...08061095855455 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5638 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Plus, ze spreken hier van "high altitudes", volgens het officiële rapport bevonden ze zich op dat moment al een pak lager. Waardoor kritikasters zouden reageren van "zie je wel, ze vlogen al lager!" Een airliner die lager gaat vliegen, gaat uiteraard ook trager gaan vliegen (International Flightrules). In dit verhaal is echter niemand trager beginnen te vliegen, integendeel! Door de weerspannigheid van de passagiers (lees het officiële verslag van 9/11 commissie over Flight 93), is de "kaper" juist sneller beginnen dalen, waardoor uiteraard de snelheid, t.o.v. de grond, nog meer opliep. Probeer dan maar eens verbinding te krijgen met een operator!? Raar? Check Pilots for 9/11 truth!
![]() |
![]() |
#5639 |
Staatssecretaris
|
![]() Het feit dat Ted Olsen z'n verhaal 3 keer aanpast zoals de rest van de criminele bende zegt ook genoeg. Ik kan niet echt begrijpen hoe je zo'n gebeurtenis kan vergeten. Uw laatste momenten met uw vrouw aan de telefoon? Op zo'n dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5640 |
|
![]() Allerhande getuigenissen en verklaringen blijken veelvuldig te zijn aangepast, maar wanneer de main stream media ze maar veelvuldig blijven herhalen wordt ook een leugen waarheid.