![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beproefde truuk: en beetje naast de kwestie lullen. Je kan daar maar beter niet op ingaan. Het zal toch niks uithalen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal jij dat een bepaalde groep zou gediscrimineerd worden? Uit de cijfers? Wel ik haal mijn groep die niet wil werken uit exact dezelfde groep. Kom eens wat meer buiten zou ik zeggen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5644 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om iemand ''positief'' te discrimineren moet je altijd iemand negatief discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wìe heeft die situatie scheefgetrokken, waarom, om welke reden, waarom enkel bij de 'huidige' groep allochtonen, waarom was dat niet zo enkele decennia geleden, toen de Italianen arriveerden, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Grieken, Russen...weetikveel noem maar op...? Allemaal vragen, volgens diezelfde Raf werden sommige/bepaalde immigrantengroepen niet gediscrimineerd, bron, link, bewijs daarvan heb ik nooit gezien, ook dezelfde vragen, waarom de ene groep wèl en de andere niet, wordt er geselecteerd als je discrimineert, zoja; waarom, om welke reden, is er iets mis met de ene groep allochtonen en met de andere niet...??? Vind 't op z'n zachtst uitgedrukt 'n beetje vreemd. Laten we gewoon 'n kat 'n kat noemen; 't is gewoon poco-zever-bullshit!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je in vredesnaam discrimineren op 'n forum?
Zo van; "Met jou wil ik niet praten, want jij hebt 'n schermafbeelding of 'n gebruikersnaam die wat 'vreemd' is" ? Je bedoelt waarschijnlijk dat 't forum vol staat met 'racisme'? 's Nie moeilijk als je overal en in alles racisme ziet, als je erdoor geobsedeerd bent, er continu mee bezig bent, zò erg zelfs, dat volgens je eigen definitie van racisme, jijzelf er ook 1 bent. Nu komt; "Nee hoor, dat is Paulus' stropop"...en daar gaan we weer voor tig bladzijden. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u dat van de uwe?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5650 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.pvda.be/nieuws/artikel/di...tijktests.html Onlangs in koppen, over poetshulp. Wil je een link? Citaat:
Het gaat over mensen die wel willen werken en gediscrimineerd worden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5651 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5652 |
|
![]() Hoezo? Zijn we het hier ook al over eens?
Waar gaat dat naartoe vraag ik mij af.... ![]()
![]() |
#5653 | |
|
![]() Citaat:
Door dat begrip zo op te rekken en te modelleren op maat van de tegenstander, door het feit dat de tegenstanders zo talrijk waren en vooral door het feit dat pocolinkieworld vanlangsom meer afstand nam van de echte en veranderende realiteit is dat begrip verworden tot een vaag scheldwoord. Ikzelf heb al tientallen keren op dit forum aangegeven dat door pocolinkie toedoen de echte racisten zich zonder moeite konden wegsteken in de massa van onterecht beschuldigden. Pocolinkieworld is bijgevolg schuldig aan plat racisme wegens malversatie van de dedfinitie.
![]() |
![]() |
#5654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vindt dat ik bullshit vertel en ik vind dat van u ook. Daarover zijn we het inderdaad eens. Maar we geraken er natuurlijk geen stap mee vooruit...
![]() |
![]() |
![]() |
#5655 | |
|
![]() Citaat:
Gezien uw conclusie hierboven zijn we nu al zo ver dat "we agree to disagree"....vroeger zou u mij, samen met een horde pocolinkies, hebben uitgescholden voor racist, fascist, nazist, en nog zo van dat liefs....nu kunnen we toch al "klappen". Ik heb dus het gevoel dat pocolinkieworld duideljk begint te voelen dat "hun" werkelijkheid een heel eind verwijderd is van "de" werkelijkheid en dat verdringing, muilkorven van de boodschappers en semantische hocuspocus weinig tot niets heeft opgeleverd...
![]() |
![]() |
#5656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleeen trekt positieve discriminatie helemaal niets recht. Het vervangt gewoon de ene scheve situatie door de andere. Iemand die een job niet krijgt omwille van zijn huidskleur of geboorteplaats is daar altijd het slachtoffer van, of het nu om een zwarte, bruine, of blanke gaat. Het is niet de schuld van werkzoekende Jan dat werkgever Piet racist is, en dus moet Jan ook niet het slachtoffer worden van de "positieve" discriminatie (waarbij hij nu diegene is die de job niet krijgt omwille van zijn afkomst).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5657 |
|
![]() Ik heb niet gezegd dat er gediscrimineerd wordt op dit forum, ik heb gezegd dat dit forum aantoont dat discriminatie zichzelf niet regelt.
Er zijn hier verschillende mensen die pleiten voor en aanzetten tot discriminatie op de werkvloer. Er zijn nog steeds mensen die vinden dat ze als werkgever het recht hebben iemand te weigeren op basis van afkomst of die vinden dat werkgevers dat recht moeten krijgen.
![]() |
#5658 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij zou de job niet hebben gekregen mocht de werkgever niet racistisch zijn geweest en een bepaald percentage allochtonen in dienst neemt, en krijgt de job nu ook niet bij een racistische werkgever die verplicht percentage allochtonen opgelegd krijgt. ... In theorie.
![]() |
![]() |
#5659 |
|
![]()
![]() |
#5660 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |