![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op andere (internationale) fora waar ik kom is dat hebben van een gewone nick naast een moderatornick trouwens afgeschaft. Als moderators daar willen deelnemen aan een discussie is dat netjes met de titel 'moderator' onder hun nick en niet stiekem met een andere, gewone account. De goesting om moderator te worden is voor velen dan wel een stuk minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5642 |
Banneling
|
![]() Ha! Je begrijpt eindelijk dat de rest van de wereld minder rechts is dan jij? Dat werd tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5643 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
M.a.w. blijf met je poten van andermans post. Citaat:
Er is een levensgroot verschil tussen een fify gebruiken bij wijze van ludiek grapje en het systematisch toepassen ervan in discussies.
![]() |
![]() |
#5644 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat komt hier dan wat uit de hoogte doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#5645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, je wist dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik was niet op de hoogte.
Ik blijf normalerwijze ver weg van Artisjok, omdat ik weet dat ze tamelijk fanatiek ten strijde trekt tegen alles wat Vlaams is. En ik heb het niet met zulke irrationele mensen die menen dat ze altijd gelijk hebben. Quotes vervalsen en zo om gelijk te krijgen, hoe ver ben je dan? Eigenlijk heb ik er wel wat medelijden mee.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 maart 2012 om 03:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5647 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 maart 2012 om 03:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De Turk van 2 straten verder lacht naar mij als ik met de fiets passeer, dus de multicultuur is goed." Zo van die dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5649 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bij ons werken twee Turken die alle dagen met de fiets komen, Turkije kan niet ver weg liggen dan..."
![]() |
![]() |
![]() |
#5650 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, dat doet niks ter zake. Je wijzigt namelijk iets wat er origineel niet stond. Of ga jij dit nu in alle ernst ontkennen?
Hoe dan ook, er is een levensgroot verschil tussen een fify gebruiken bij wijze van ludiek grapje en het systematisch toepassen ervan in discussies.
![]() |
#5652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5654 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien enkel voor nerds, maar dit is absoluut hilarisch!
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht al, wat laat Firestone hier toch weer allemaal liggen. ![]() Anderzijds is gelijk welke reactie er natuurlijk teveel aan, onze vriend zou nog gaan denken dat we 'on speaking terms' zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5656 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5657 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
stomme nerds
![]() |
![]() |
#5658 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In't draadje over Eddy Merckx in Binnenland:
Citaat:
Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah, jij kent de moderatoren hier en je weet dat het allemaal linksen zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5660 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |