![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het eens op een andere manier proberen. Met jouw definitie is "positieve discriminatie" dus eigenlijk geoorloofd ongeoorloofd onderscheid maken. Mja...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, als Persoon A beter is dan persoon B, maar volgens de "regels" van positieve discriminatie (i.c. quota) moet persoon B aangenomen worden, wie wordt het dan?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5683 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en waaròm werden of worden die andere groepen immigranten niet gediscrimineerd?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5685 |
Banneling
|
![]() Ik wens niet te vertellen waarover jij het hebt, ik vertel je wel waarover we het hebben. Waarover deze discussie gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5686 |
Banneling
|
![]() Opletten, dat is artisjoks geliefde discussietechniek als ze weer voor blok gezet werd : uitspraken verdraaien en semantische spelletjes spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5687 |
Banneling
|
![]() Dogmatische lulkoek, goed voor het partijbladje van de PVDA.
Laatst gewijzigd door Elbow : 3 april 2012 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Distel mag daar blijkbaar niet zelf over beslissen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 april 2012 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5689 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent ten andere ook off-topic bezig. Maar ja, het is na 10 uur 's avonds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeneenee, ik zou niet durven, jij bepaalt immers waar 't over gaat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5692 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Helemaal niet zelfs. Geen enkele definitie van discriminatie ondersteunt uw claim.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen is de uwe niet bijzonder betrouwbaar, om eens een eufemisme te gebruiken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5695 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schitterend!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#5697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek uw licht eens op bij het CGKR. Zij zullen u ongetwijfeld objectieve bewijzen kunnen leveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#5698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie ten voordele van migranten is negatieve discriminatie tov van niet migranten. Lijkt me nogal logisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat links geïnspireerde inquisitiecentrum hoort nauwelijks thuis in een moderne samenleving. Ik snap dat ze niet zwaarder bespaard hebben op zo'n zever trouwens, dat was toch een mooie gelegenheid om nog eens te cutten in public spending. |
|
![]() |
![]() |